Ik bied me ook aan, aangezien ik zulke dingen echt heel leuk vind om te doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sander_ schreef:Ik zou de huidige groene mods er in ieder geval niet mee willen bezwaren, dat zou voor de mods nachtwerk worden als ze ook nog in díé categorie politieagent zouden moeten spelen.
Een taalmod zou een optie kunnen zijn, maar is dat, als je ernaar gaat kijken, wel de oplossing? Een paar vliegende keepers die tussen alle posts door mensen op de vingers tikt. Toch te gek voor woorden? Je mag best van een internetgebruiker verwachten dat 'ie Nederlands typt, net zoals je in een gesprek mag verwachten dat 'ie Nederlands spreekt.
Wat dat betreft ben ik meer voor de strenge aanpak. Als iemand een keer een OW heeft gehad, reken maar dat 'ie daarna beter Nederlands schrijft dan de koningin.
Citaat:En als je eraan ergert: lees het dan niet.
Zet desnoods in je onderschrift dat je het niet kunt opbrengen onduidelijk teksten te lezen.
Ilsje_ schreef:is het op geenstijl.nl niet zo gedaan tegen de BreeeZah Taal, want sommige mensen kunnen gewoon slecht nederlands of hebben ze het helemaal niet door, banketstaaf als ze ineens worden gebant.
Elaine schreef:Ilsje_ schreef:is het op geenstijl.nl niet zo gedaan tegen de BreeeZah Taal, want sommige mensen kunnen gewoon slecht nederlands of hebben ze het helemaal niet door, banketstaaf als ze ineens worden gebant.
Het hoeft ook niet ineens. Als iemand aangesproken gaat worden via pb bijvoorbeeld, kan diegene zichzelf ook verdedigen (bv anderstalig en dus slecht nederlands). Als daaruit blijkt dat het gewoon lui is en niet beter willen typen.. dan kan de volgende keer best een 24 uurs ban gegeven worden!
Lavien schreef:Idd ben het met je eens Pion.Ik heb ook moeite met de d,t en dt.Dus moet ik nu ook een ban?
Elaine schreef:@ Sjurlieee: Handig met een discussie is wel dat je zegt waar je het mee eens bent en je mening ook toelicht
Overigens is het eens en niet eenz![]()