Voorpagina,
soort van stadt en streek (ON)
Buitenland (verongelukte paarden in amerika)
Sport
community
....
Dan is het snel te vinden voor iedereen en wordt je niet overspoelt met alles door elkaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:Wel vind ik dat het aankondigen van uitzendingen gewoon op Entertainment thuishoort en welke hengsten zijn goedgekeurd bij Fokkerij en Afstamming.
Dat houdt het een stuk overzichterlijker.
Just my 2 cents.
sporter schreef:Ik vind het eigenlijk wel makkelijk en interresant die Hengstenkeuringen op VN
Yootha schreef:Ook vind ik het vreemd dat er topics van ON op slot gaan omdat er een topic wordt geopend op VN. Vervolgens gaat het topic op ON op slot, terwijl deze er al eerder staan. Het is toch het beleid dat het nieuwste topic op slot gaat en het oude open blijft?
runningkawa schreef:Wellicht net als in de krant toch alles meer opdelen?
Voorpagina,
Sport
community
....
Dan is het snel te vinden voor iedereen en wordt je niet overspoelt met alles door elkaar
Yootha schreef:sporter schreef:Dat kan wel, maar dan moet je het voor alle stamboeken doen.Ik vind het eigenlijk wel makkelijk en interresant die Hengstenkeuringen op VN
Yootha schreef:Klopt is idd vreemd, maar imo niet altijd. In principe kijken we eerst op ON, een enkele keer vergeten we dat of we kijken er gewoon overheen.Ook vind ik het vreemd dat er topics van ON op slot gaan omdat er een topic wordt geopend op VN. Vervolgens gaat het topic op ON op slot, terwijl deze er al eerder staan. Het is toch het beleid dat het nieuwste topic op slot gaat en het oude open blijft?
Yootha schreef:sporter schreef:Ik vind het eigenlijk wel makkelijk en interresant die Hengstenkeuringen op VN
Dat kan wel, maar dan moet je het voor alle stamboeken doen.
patsur schreef:runningkawa schreef:Wellicht net als in de krant toch alles meer opdelen?
Voorpagina,
Sport
community
....
Stadt?!
Sammie schreef:@patsur Zoveel nieuws is dat ook weer niet. In het voorjaar meer met de goedkeuringen, maar het is niet zo dat er dagelijks stamboeknieuws is. (puur gerateerd aan dat stamboek/ras)
Een kwpn'er die een wedstrijd wint valt daar imo niet onder, ookal kan de bron wel het kwpn zijn.
Hoe zie je dat eigenlijk voor je patsur. Een verzamelinglink op die fora of elke keer een nieuw topic in die fora? Terwijl als je kijkt naar de kwpn hengsten die aangewezen zijn al een (groot) topic overloopt. Een topic die veel inhoudelijker is over de betreffende hengsten en soms erg kritisch kan zijn. Moet daar dan een apart topic geopend worden, met enkel dat betreffende nieuws? Dan lopen er 2 topic's. Dat is niet handig en iemand die het wel wil volgen maar niet zo nodig al dat gedoe wil lezen/ mee wil discusseren over hoe traag, lelijk en lomp die ene hengst wel niet was, kan dan nergens terecht. Sterker nog die mensen kijken wrs ook zelden op die specifieke fora, dus aan die mensen gaat het dan compleet voorbij als er geen connectie is met de VN. Ik zie niet echt een manier om het zo op te lossen met wat jij aandraagt..