Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
ietepiet schreef:als je de ouders erin zet, kunnen bokkers misschien de bloedlijnen erin herkennen.
ach binnen de korste keren is dat hele setjes gedoe weer uit. dan hebben anky en de rest hun centjes binnen, die bedrijven weten echt precies waar ze op in moeten haken! merkjes erop, en hoppaaa. de mens kan weer wat laten zien!
net als merkkleren. wij kopen ook wel eens een goed merk, maar dat is dan omdat de kwaliteit beter is. niet omdat er een merk op staat.
Maitu schreef:setjes interesseren mij niet! De vermelding van afstamming en leeftijd vind ik wel handig!
Ik ben nl niet zo geinteresseerd in pony's etc.
Omdat ik vaak in tijdnood overal door heen vlieg vind ik het wel handig om van te voren een beetje te kunnen selecteren wat ik wil zien en wat niet!!
Ik heb het vermelden van een afstamming dan ook nooit opgepakt als 'patserigheid' maar als handige info vermelden!
shera schreef:Als we eens ophouden met ons overal aan te ergeren, kijk gewoon niet als de titel je niet aanstaatEn laat een ieder lekker zijn paard aankleden zoals hij of zij dat leuk vindt. Wat kan het je schelen.
groetjes,
vader x moeder in spijkerbroek en blauwe trui
LiNdA1986 schreef:Goed idee, een apart fototopic voor setjes!
verography schreef:setjes vind ik niet lokkerig en maakt me weinig uit. Ik zal er niet perse naar kijken als ik zie dat iemand in een bruin setje rijd. Als lokkertje zet ik wel vaak het ras erbij, omdat het een apart ras is. Zelf kijk ik ook altijd eerder naar een belg dan een kwpner omdat mijn voorkeur er nu eenmaal naar uit gaat.