horses at work meer setjesshow onderdeel aan 't worden?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Re: horses at work meer setjesshow onderdeel aan 't worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 14:35

Dit is echt zo'n topic waar ik van zeg;

Jongen, doe niet zo moeilijk en laat die mensen lekker.

Wat interesseert het jou nou, of Bokker A wel of niet de kleur van setje in de titel staat? Als zij dat nou leuk vinden.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 14:47

ietepiet schreef:
als je de ouders erin zet, kunnen bokkers misschien de bloedlijnen erin herkennen.
ach binnen de korste keren is dat hele setjes gedoe weer uit. dan hebben anky en de rest hun centjes binnen, die bedrijven weten echt precies waar ze op in moeten haken! merkjes erop, en hoppaaa. de mens kan weer wat laten zien!
net als merkkleren. wij kopen ook wel eens een goed merk, maar dat is dan omdat de kwaliteit beter is. niet omdat er een merk op staat.

Ik merk echt wel verschil tussen een HH dekje en een anky dekje hoor Scheve mond

HH gaat na 10 keer rijden pluizen, anky blijft mooi!

Jeetje waar kan een mens zich eigen druk om maken..
Als je je zonodig druk wilt gaan liggen maken, doe dat dan over de armoede in afrika oid Huilen van het lachen

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 16:34

Maitu schreef:
setjes interesseren mij niet! De vermelding van afstamming en leeftijd vind ik wel handig!
Ik ben nl niet zo geinteresseerd in pony's etc.
Omdat ik vaak in tijdnood overal door heen vlieg vind ik het wel handig om van te voren een beetje te kunnen selecteren wat ik wil zien en wat niet!!
Ik heb het vermelden van een afstamming dan ook nooit opgepakt als 'patserigheid' maar als handige info vermelden!

Idd, heb al eens eerder aangegeven dat ik het handig vind als het ras in de titel staat, bijvoorbeeld als je een kwpn-er hebt;
[kwpn]Zwartje aan het springen

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 16:39

idd ras vind ik wel hanidg om te vermelden.Maar setje of niet.. ach wat maakt het uit? Laat die mensen toch..

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 22:33

Als we eens ophouden met ons overal aan te ergeren, kijk gewoon niet als de titel je niet aanstaat Haha! En laat een ieder lekker zijn paard aankleden zoals hij of zij dat leuk vindt. Wat kan het je schelen.
groetjes,
vader x moeder in spijkerbroek en blauwe trui Haha!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:35

Oscar (v. Piet, gekleed in zwart Didi-setje *LOL*) komt ook nog even langs.
Op HAW vinden we gebruikers van allerlei pluimage, en iedereen wil graag een leuke en/of nuttige titel aan z'n topic hangen.
Voor de ene is het relevant in welk soort setje z'n paard loopt, de ander vindt de afstamming belangrijk, en een volgende hecht veel waarde aan het niveau van de combinatie. En zo kunnen we nog wel even doorgaan Knipoog
Niet iedereen vindt hetzelfde belangrijk, en ik zou bijna zeggen: "gelukkig maar" Lachen
Zoveel mensen, zoveel wensen...... en wat mij betreft is dat ook geen enkel probleem. Op HAW moet voor iedereen plaats zijn, ongeacht het "belang" van de topicstarter.

Karl heeft het hierboven al goed verwoord, en ik herhaal het nog maar even:
Als een topic/reactie op HAW niet over het rijtechnische gedeelte gaat, dan mag daarover getemd worden. Dus een reactie met alleen "leuk setje" is niet toegestaan, en als we dit zien (of te horen krijgen via een tem-melding) dan ondernemen we daar ook aktie op Lachen

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 22:34

Ik las in een ander topic dat uitgebreid en onderbouwd antwoorden op haw niet gewaardeert werd, maar werd toen naar dit topic doorverwezen. Wil even zeggen dat ik het er niet mee eens ben zie:
viewtopic.php?f=10&t=833764&hilit=
viewtopic.php?f=10&t=832674&hilit=
viewtopic.php?f=10&t=824370&hilit=
en ga zo maar door. We moeten er met zijn alleen een leuk en nuttig topic van maken om mensen te helpen en neit onze frustraties te uiten, mijn ervaring is dat paarden snel vergeven en vergeten als ze het beter krijgen dus blijf niet stilstaan bij zielig maar zorg dat de ts aangespport wordt om wat te veranderen, en dit bereik je het beste met een goed onderbouwde uitleg.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 11:58

Ik denk dat het ook enigzins te maken heeft met de 100.000 nieuwe topics die gestart worden op HAW. Als je dan zelf eentje start wil je natuurlijk graag dat mensen daar kijken en posten, dus ga je een zo spectaculair mogelijke titel bedenken.
Ik snap het wel hoor.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 12:44

Ben niet de enige die zich eraan stoort Nagelbijten / Gniffelen is in mijn ogen echt meer show je setje ipv show je rijkunsten geworden.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 13:02

Goed idee, een apart fototopic voor setjes! Haha!

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 15:07

shera schreef:
Als we eens ophouden met ons overal aan te ergeren, kijk gewoon niet als de titel je niet aanstaat Haha! En laat een ieder lekker zijn paard aankleden zoals hij of zij dat leuk vindt. Wat kan het je schelen.
groetjes,
vader x moeder in spijkerbroek en blauwe trui Haha!

Precies OK dan!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 13:52

LiNdA1986 schreef:
Goed idee, een apart fototopic voor setjes! Haha!

Dan heb ik echt ontzettend goed nieuws voor je, ik ga nu jouw dag tot een groot feest maken Ja
In de Huiskamer loopt een topic waar alles om setjes draait *LOL*

Bedankt voor de tip? Knipoog
Graag gedaan hoor Knipoog Haha!

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 14:02

Geweldig waar mensen zich allemaal al niet druk om kunnen maken, laat iedereen gewoon z'n eigen ding doen Knipoog
Setjes, afstamming of ras, wat maakt het uit.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 14:07

setjes vind ik niet lokkerig en maakt me weinig uit. Ik zal er niet perse naar kijken als ik zie dat iemand in een bruin setje rijd. Als lokkertje zet ik wel vaak het ras erbij, omdat het een apart ras is. Zelf kijk ik ook altijd eerder naar een belg dan een kwpner omdat mijn voorkeur er nu eenmaal naar uit gaat.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 14:18

verography schreef:
setjes vind ik niet lokkerig en maakt me weinig uit. Ik zal er niet perse naar kijken als ik zie dat iemand in een bruin setje rijd. Als lokkertje zet ik wel vaak het ras erbij, omdat het een apart ras is. Zelf kijk ik ook altijd eerder naar een belg dan een kwpner omdat mijn voorkeur er nu eenmaal naar uit gaat.

Zo zet ik ook altijd appaloosa in de titel en bekijk ik vaak topics van mensen die appaloosa's rijden, dit interesseert me gewoon Ja

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 00:08

en misschien vaste richtlijnen wat betreft de titel en openen van topics?
bijvoorbeeld tags (dr/spr/lgn/trec/end/ev/verzin het zelf), naam paard, en dan eventueel niveau ouders, ras etc.

En dat je bijvoorbeeld maar 1 topic per week mag openen over 1 paard. En is er misschien een mogelijkheid dat je eerst zelf na het openen van een topic op haw zelf in 5 topics moet posten ofzo, zo komen er minder onderwerpen en krijgen ook andere eens een berichtje. Daarnaast vind ik dat er vaak onbeleeft en onterechtr gereageerd wordt. Goed, jou mening is misschien anders, maar neem de moeite en tijd elkaar te helpen met een beleefd en begrijpelijk berichtje met het wat waarom hoe etc erin.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 02:49

Lailapri, niets aan te doen denk ik. Dit is niet te doen, controle bedoel ik dan he...