Ik heb het ook al diverse malen meegemaakt dat je inlogde,en zodra je dan naar het forumindex doorlinkte,weer uitgelogt was. En dat vaker achterelkaar. Op een gegeven moment geef je de moed op en ga je verder als offline gebruiker...
ik heb het ook gehad! had op de bokt hyve ook al iedts overgeplaatsd.. maar heb het al een paar weken niet gehad gelukkig maar ik heb me nu ook zo aangemeld dat als ik erop ga ik aangemeld ben.. zoiets
Ik heb het dus ook Heb automatisch inloggen gebruikt. Dat heilp gelukkig. Maar ik wil dat graag weer uitschakelen. Ik weet alleen niet waar ik dat kan doen.
Een paar dagen ging het goed, maar inmiddels niet meer. Cookies verwijderen heeft bij mij geen zin (dan lukt het nog niet), dus dat doe ik ook niet meer. Maar dan lukt het soms een paar uur later spontaan wél weer.
Opvallend is dat het meestal rond de middag is (12 uur) tot aan etenstijd, daarna kan ik er prima op. Geen idee of het dus ook met het aantal bezoekers (pieken?) temaken heeft? Ach, ik overleef ook wel zonder bokt, maar het is wel vervelend.
Ik heb het dus ook Heb automatisch inloggen gebruikt. Dat heilp gelukkig. Maar ik wil dat graag weer uitschakelen. Ik weet alleen niet waar ik dat kan doen.
Dit heb ik ook ontdekt en dat werkt gelukkig, maar ik ben nu op een pc waarop ik niet ingelogd wil blijven. Als je jezelf weer uitlogt dan vervalt het 'automatisch inloggen'. Wanneer je dan de volgende keer weer inlogt en je vinkt dan niets aan, is het ook niet (meer) ingeschakeld.
Ik heb het de laatste dagen ook weer een aantal keren gehad en zojuist. Ben even naar een andere site gegaan, opnieuw geprobeerd en het lukt weer. Echt heel vaag.
Degenen met het probleem van niet automatisch willen inloggen: je kunt voordat je gaat inloggen op atomatisch klikken en als je van bokt af gaat gewoon weer op uitloggen klikken, dan word je de volgende keer niet atomatisch ingelogd. Snappen jullie hem nog?
hier net weer tig pogingen verder is het dan toch weer gelukt gister had ik het zelfde , heb beide keren de cookies wis tip gedaan nu op automatisch inloggen aangevinkt , was uit hopelijk werkt het Current IP = 84.81.86.81