Nimroy schreef:
Dat vind ik wel heeel erg ver gaan hoor!! Ik vind dat je foto's mag plaatsten op welke manier jij dat wilt ( geen cap, wel cap, cowboyhoed of een fietshelm!! maakt het uit )
Ik vind wel dat er echt niet in ieder topic gereageerd hoeft te worden op waarom jij geen cap draagt..
Je kan het neerzetten als tip als mensen bijv. voltige gaan rijden dat soort dingen maar alsnog vind ik het mensen hun eigen zaak en eigen verantwoordelijkheid en vind ik niet dat iedereen daar commentaar op moet geven.. geef tips over het rijden bijv. als je niets weet te zeggen.. zeg dan niets!
Dit is mijn mening..
Opzich vind ik dit nieteens zogek...
Mensen die de cap niet dragen omdat ze dat niet stoer vinden, omdat anderen het niet doen, of het niet mooi vinden staan zijn erg gevoelig voor de foto's. Het plaatsen van foto's op bokt is eigenlijk het showen van de combinatie.
Heb ook waak gezien: Cap af voor de foto, echt idioot...
Als er op de foto's een cap opmoet, hoef je hen in iedergeval niet voor de stoer af te laten
Naar mijn mening heeft iedereen die zijn hersenen gebruikt altijd een cap op, maar dat is mijn mening.
Als we door deze maatregel mensen die gevoelig zijn voor voorbeelden en het gevaar nog niet goed kunnen inschatten kunnen beschermen, doe ik dat met liefde