[Dienstmededeling] Wie moeten de nieuwe moderators worden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Re: [Dienstmededeling] Wie moeten de nieuwe moderators worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:28

SaskiaKur schreef:
Daar geef ik je groot gelijk in, Amanda. Een Mod van 30 heeft meer ervaringen dan een Mod of toekomstige Mod van 18. Maar als je ziet op Bokt, Zal 65% wel onder de 18 jaar zijn, of rond deze leeftijd zijn. Jonger en vers bloed zal ook wel iets nieuws zijn Clown
En ze hebben nog altijd back-up van de andere mods. Ik snap je punt helemaal, en ik geef je ook geen ongelijk, maar ik zie het ook van een andere kant.

Daar heb je ook een goed punt.
Toch blijf ik erbij dat het een verantwoordelijkheid is die voor de gemiddelde jongere te zwaar is.
Voor submods is een grens van 16.
Als submod kan je volgens mij ook ideeën aandragen bij de mods.
Daarbij zou het misschien wel een idee zijn dat een goede submod bij 18 jaar (of wanneer een submod die leeftijd al heeft bij goed functioneren Haha! ) doorstromt naar mod. Zo kun je al eerder profiteren van het jonge bloed, zonder dat ze een al te zware verantwoordelijkheid hebben.
En geef je zo iemand de kans om door te stromen naar het modschap.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:31

Ik vind niet dat je een leeftijdsgrens kan aanhouden, aan de ene kant voorkom je dan wel 'ben ik dan niet goed genoeg?' reacties. (wat al genoeg zegt over iemand, maar goed..) Maar aan de andere kant moet je mensen niet beoordelen op hun leeftijd, maar op wat ze kunnen, hoe ze iets formuleren, hun denkwijze. Niet op de periode dat iemand op aarde rondloopt. Ik ben jonger dan menig bokker hier (nu niet denken dat ik 10 jaar ben aub) maar ik merk wel dat ik in sommige situatie's veel verstandiger ben. Ik zeg dit niet omdat ik moderator wil worden, ik wil gewoon even aangeven hoe ik over leeftijdsgrenzen denk. Lachen
Laatst bijgewerkt door Redrumfox op 25-07-07 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:31

SaskiaKur schreef:
Als ik eerlijk mag bekennen, is Amanda een van mijn keuze voor de toekomstige Mod.

Same here.
Ik ben het het overigens mee eens, Saskia, dat 't jammer is van de leeftijd.
Soms zie je mensen een topic openen op LZP oid, waarvan je dan even het profiel checkt om te kijken of het niet op JH hoort. Althans, dat heb ik dan. Schijnheilig
Anders had ik jou ook nog wel zien 'modderen'. Opgeven als mod kan iig geen kwaad.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:32

Ik wil (net als Amanda) ook nog steeds wel een moderator worden.
Maar zoals ik hierboven in 1 van mn reacties ook al schreef, dat is de vrije keuze van iedere bokker of ze op je willen stemmen ja of nee.
Ze zien je eventueel wel als toekomstige moderator,of ze vinden je nog niet goed genoeg! Of zijn het niet eens met bepaalde uitlatingen,meningen, reacties, etc.
Dus dat is ieder z'n keuze! Lachen
(Dat is het goede aan dit stemsysteem. Want zo heeft de gehele boktgroep een inbreng over een eventuele toekomstige moderator. En dan wordt het iig niet alleen vanuit het boktteam bepaald. Natuurlijk is het boktteam, die uiteindelijk bepaald hoe en wie. Knipoog )

SaskiaKur

Amanda schreef:
SaskiaKur schreef:
Daar geef ik je groot gelijk in, Amanda. Een Mod van 30 heeft meer ervaringen dan een Mod of toekomstige Mod van 18. Maar als je ziet op Bokt, Zal 65% wel onder de 18 jaar zijn, of rond deze leeftijd zijn. Jonger en vers bloed zal ook wel iets nieuws zijn Clown
En ze hebben nog altijd back-up van de andere mods. Ik snap je punt helemaal, en ik geef je ook geen ongelijk, maar ik zie het ook van een andere kant.

Daar heb je ook een goed punt.
Toch blijf ik erbij dat het een verantwoordelijkheid is die voor de gemiddelde jongere te zwaar is.
Voor submods is een grens van 16.
Als submod kan je volgens mij ook ideeën aandragen bij de mods.
Daarbij zou het misschien wel een idee zijn dat een goede submod bij 18 jaar (of wanneer een submod die leeftijd al heeft bij goed functioneren Haha! ) doorstromt naar mod. Zo kun je al eerder profiteren van het jonge bloed, zonder dat ze een al te zware verantwoordelijkheid hebben.
En geef je zo iemand de kans om door te stromen naar het modschap.

Ikzelf vind het opzich niet erg dat een Mod of Submod nu 25 of 17 is, het is de manier hoe men reageert op een (moeilijke) situatie en hoe diegene dit handelt. Het is inderdaad goed dat een leeftijdgrens is, anders had je een te grote groep en waren er eventueel problemen zijn geweest met de verantwoordelijkheden van 'jongere' bokkers.

Daihyo

SaskiaKur schreef:
Als ik eerlijk mag bekennen, is Amanda een van mijn keuze voor de toekomstige Mod. Revanches, hoe denk jij zelf erover om een Mod eventueel te zijn? Lachen

Bedankt Lachen
En ja, hoe zit het met jou Revanches?
Ik heb namelijk meer dan 5 mensen die ik zou willen 'nomineren' waarvan ik denk dat ze een hele goede mod zouden zijn.
En daar ben jij er 1 van Knipoog

Edit: ik zie het al Clown
Laatst bijgewerkt door Daihyo op 25-07-07 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Ilzjuh

Redrumfox schreef:
Ik vind niet dat je een leeftijdsgrens kan aanhouden, aan de ene kant is het wel zo eerlijk ivm 'ben ik dan niet goed genoeg?' reacties. (wat al genoeg zegt over iemand, maar goed..) Maar aan de andere kant moet je mensen niet beoordelen op hun leeftijd, maar op wat ze kunnen, hoe ze iets formuleren, hun denkwijze. Niet op de periode dat iemand op aarde rondloopt. Ik ben jonger dan menig bokker hier (nu niet denken dat ik 10 jaar ben aub) maar ik merk wel dat ik in sommige situatie's veel verstandiger ben. Ik zeg dit niet omdat ik moderator wil worden, ik wil gewoon even aangeven hoe ik over leeftijdsgrenzen denk. Lachen

Helemaal mee eens. Ja Dat merk ik bij mezelf ook. Vind leeftijdsgrenzen opzich goed, maar aan de andere kant heeft het ook weer z'n nadelen.

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:33

Elessar schreef:
SaskiaKur schreef:
Als ik eerlijk mag bekennen, is Amanda een van mijn keuze voor de toekomstige Mod.

Anders had ik jou ook nog wel zien 'modderen'. Opgeven als mod kan iig geen kwaad.

Bedoel je mij? Lachen

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:33

Redrumfox schreef:
Ik vind niet dat je een leeftijdsgrens kan aanhouden, aan de ene kant voorkom je dan wel 'ben ik dan niet goed genoeg?' reacties. (wat al genoeg zegt over iemand, maar goed..) Maar aan de andere kant moet je mensen niet beoordelen op hun leeftijd, maar op wat ze kunnen, hoe ze iets formuleren, hun denkwijze. Niet op de periode dat iemand op aarde rondloopt. Ik ben jonger dan menig bokker hier (nu niet denken dat ik 10 jaar ben aub) maar ik merk wel dat ik in sommige situatie's veel verstandiger ben. Ik zeg dit niet omdat ik moderator wil worden, ik wil gewoon even aangeven hoe ik over leeftijdsgrenzen denk. Lachen

Hier ben ik het grotendeels mee eens, goed gezegd! Ja

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:34

Jullie gaan veel te snel Haha!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:34

Amanda schreef:
SaskiaKur schreef:
Als ik eerlijk mag bekennen, is Amanda een van mijn keuze voor de toekomstige Mod. Revanches, hoe denk jij zelf erover om een Mod eventueel te zijn? Lachen

Bedankt Lachen
En ja, hoe zit het met jou Revanches?
Ik heb namelijk meer dan 5 mensen die ik zou willen nomineren waarvan ik denk dat ze een hele goede mod zouden zijn.
En daar ben jij er 1 van Knipoog

Zie een van m'n eerdere reacties! Knipoog

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:35

SaskiaKur schreef:
Elessar schreef:

Bedoel je mij? Lachen

Jep! Lachen
Ik kom inmiddels een aantal vakjes tekort, haha.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:35

Ik had het al gezien.
Het ging even zo snel dat ik het even niet kon volgen met typen, posten en lezen Knipoog

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:36

Ja het topic wordt ineens weer overactief! Clown

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:36

Elessar schreef:
SaskiaKur schreef:
Bedoel je mij? Lachen

Jep! Lachen
Ik kom inmiddels een aantal vakjes tekort, haha.

Wat bedoel je precies met 'modderen'? Haha!

Het gaat inderdaad mega snel ROFL

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:37

Ik zou het ook graag willen,... ik heb er de tijd voor en zie het ook als een uitdaging. Verder heb ik zelf ook goed nagedacht over diegene die ik gekozen heb. Mensen die enigszins bekend zijn, netjes reageren etc etc Knipoog je snapt het wel!

SaskiaKur

Cyntje schreef:
Ik zou het ook graag willen,... ik heb er de tijd voor en zie het ook als een uitdaging. Verder heb ik zelf ook goed nagedacht over diegene die ik gekozen heb. Mensen die enigszins bekend zijn, netjes reageren etc etc Knipoog je snapt het wel!

Denk dat de meeste bokkers zo formuleren Lachen

Daihyo

Redrumfox schreef:

Natuurlijk, maar dat zal je altijd houden.
Zo vind ik sommige jongeren van 16 geschikter om auto te rijden dan sommigen van 22 bijvoorbeeld.
Maar ergens moet er een grens zijn.
En dat maakt het soms zo lastig.
Nou is het op een forum als bokt al makkelijker om een uitzondering te maken wanneer iemand onder de 18 heel erg geschikt lijkt als mod dan de leeftijd voor het rijbewijs Knipoog
Laatst bijgewerkt door Daihyo op 25-07-07 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:38

SaskiaKur schreef:
Wat bedoel je precies met 'modderen'? Haha!

Dat jij van mij part een groen kleurtje mag krijgen. Knipoog

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:39

SaskiaKur schreef:
Cyntje schreef:

Dan snap je dus niet wat ik bedoel Clown

Mensen die bekend zijn, netjes reageren,....

Dus geen msntaal, veel OW´s, veel ruzie uitvechten via pb etc etc,...

Er zijn er een hoop die netjes reageren maar daarin is altijd nog een hoop verschil Knipoog

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:40

Misschien is eventueel een proeftijd een geschikte oplossing als men over de jonge leeftijdsgrens hebben. Tis een mogelijkheid en men kan dan kijken, of iig de ervaren Mods, dat deze bokker geschikt is voor dit verantwoordelijk werk.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:41

Een proeftijd is er altijd voor een nieuwe mod.
Van welke leeftijd dan ook.
Als ik me niet vergis is de proeftijd 1 maand.

Ilzjuh

Volgens mij hebben nieuwe mods sowieso een proeftijd? Zoiets stond in het topic als ik me niet vergis. Lachen

SaskiaKur

Cyntje schreef:
SaskiaKur schreef:

Dan snap je dus niet wat ik bedoel Clown

Mensen die bekend zijn, netjes reageren,....

Dus geen msntaal, veel OW´s, veel ruzie uitvechten via pb etc etc,...

Er zijn er een hoop die netjes reageren maar daarin is altijd nog een hoop verschil Knipoog

Dan snappen we elkaar niet, want dit bedoelde ik Clown
Wie vind jij eventueel geschikt als een Mod? Of heb je momenteel nog niets op het oog?

SaskiaKur

Amanda schreef:
Een proeftijd is er altijd voor een nieuwe mod.
Van welke leeftijd dan ook.
Als ik me niet vergis is de proeftijd 1 maand.

Sorry, dat wist ik niet Lachen