Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleonoor schreef:Dan draaien jullie nog om de vraag heen, wat is de basis voor een OW of Ban???
Destijds heb ik zelf engelen geduld gehad en zelfs na herhaling van mijn vraag is nooit antwoord gekomen van een Mod. Dat is geen goede reclame, ook van een mod zou bijvoorbeeld eens een excus mogen komen, toch?
Maar nu waren jullie verhalen op gespeeld alsof iemand dus in het verleden een eerdere probleem heeft gehad en daarom meer in de picture staat bij de mods. Maar, het kan ook zo zijn (eigen ervaring) dat je reageerd op iemand zijn verhaal waarmee de mod team problemen heeft en je daarmee je vingers brand. Ook dat is een stuk wat heeft te maken met de emoties die op dat moment hoog oplopen. Vraag me dus af, in hoeverre het mod/mid team daar goed mee omgaat? Want laten we eerlijk zijn, er zullen heus gebruikers zijn die met argusogen worden gevolgd.
Wie is nu een hoofdmod en een gewone mod? Dit is voor mij een nieuw gegeven (sorry kom hier nogal erg weinig na dat incident, maar zoals je merkt, het zit me nogal hoog).
Laat het wel duidelijk zijn, dit verhaal is deels persoonlijk, maar ook deels een lering voor anderen (zo zie ik het) om te laten zien hoe het kan gaan.
Cer schreef:@Sony: Wat jij nu beweert staat bijna haaks tegenover wat RunningKawa eerder in dit topic beweert
Leden met een duizendaantal berichten en naamsbekendheid
hebben juist om die reden het gevoel dat er meer op ze gelet wordt en dat ze juist met minder wegkomen. Als je wat minder bekend bent, of helemaal niet bekend bent, kun je redelijk anoniem bokken denk ik? Als je geen heel rare dingen doet dan tenminste...
Ellende schreef:Naadje24: dat is jou mening daaroverIk wil en kan hier niet ingaan op individuele gevallen, maar in het merendeel van de OW's waar mensen klagen dat wij te streng zijn gaat het vooral om de tóón van de berichten waar mensen een OW voor krijgen.
Cer schreef:Wat geef ik toe? Dat mensen altijd het 'gevoel' hebben dat er extra op ze gelet wordt??![]()
Overigens, door veel in dit topic te posten, werk je zeker aan je naamsbekendheid
Amanda schreef:Cer schreef:Wat geef ik toe? Dat mensen altijd het 'gevoel' hebben dat er extra op ze gelet wordt??![]()
Overigens, door veel in dit topic te posten, werk je zeker aan je naamsbekendheid
Dan mag ik wel uitkijken als TS
Vikki: dat is inderdaad zo.
Daarom werk ik veel met smileys, wat al vaak de toon van je bericht duidelijker maakt.
Als er geen smileys in een bericht staan is de toon niet duidelijk en is het inderdaad maar net zoals je interpreteert.
En wanneer het een duidelijke mening is, zonder de fluwelen lakens kan het heel aanvallend overkomen voor sommige mensen, terwijl het misschien niet eens zo bedoeld is.
Amanda schreef:Okee, maar dan heb je al een ban en is het niet mogelijk contact op te nemen.
Dat is een ander verhaal dan wanneer je een OW hebt en verder nog niets. Dat is het voorbeeld wat Lynn_nikita aanhaalt.
In dat geval kan je dus gewoon contact opnemen met een mod of mid en zou de OW teruggedraaid kunnen worden.
Wanneer je een ban hebt gaat dit niet.
En dat is nou een punt waar het hele topic om draait.
Dat stukje beleid klopt niet.
Al is je ban onterecht, de ban heb je al en kan niet meer teruggedraaid worden.
Daarom: liever een dag langer overleg, maar dan wel goed overleg dan kort overleg en een overhaaste beslissing.