castnoshadow schreef:droommajori schreef:.
hou op het topic te verpesten.
nu ophouden of ik ga temmen
btw je bent zelf de aanstichter van dit topic dan moet je maar eens duidelijker zijn ipv ik mag het niet zeggen maar.........
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
castnoshadow schreef:droommajori schreef:.
hou op het topic te verpesten.
nu ophouden of ik ga temmen
Harvest_Moon schreef:sexy_back schreef:oh jee nu wordt het spannend...
joehoe!!!! jongens pak je bak chips en je fles cola... de bitch fight is begonnen!!!!
*zakt onderuit**graait in bak popcorn*
sexy_back schreef:... eigenlijk best jammer dat ik over 10 minuten verplicht naar boven moet... (lees zonder computer)
Vonnie84 schreef:
Vonnie84 schreef:
suus_ schreef:een wilde hengst
Fleur_Laura schreef:haha, kom even dit topic binnevallen, maar ik heb alles gelezen, ik geloof er echt niks van dat dit topic is verkocht, echt een giller als het wel zo ishttp://www.steigeren.nl haha
sexy_back schreef:oh jee nu wordt het spannend...
joehoe!!!! jongens pak je bak chips en je fles cola... de bitch fight is begonnen!!!!
Fleur_Laura schreef:haha, kom even dit topic binnevallen, maar ik heb alles gelezen, ik geloof er echt niks van dat dit topic is verkocht, echt een giller als het wel zo ishttp://www.steigeren.nl haha
nonixjuh schreef:Kom, we gaan bas onderuit halenLeuk leuk..
Zou maar oppassen wat jullie allemaal zeggen hier.
paddington schreef:suus_ schreef:een wilde hengst
Nee dat komt alleen voor op penny.nl
Jus_dOrange schreef:nonixjuh schreef:Kom, we gaan bas onderuit halenLeuk leuk..
Zou maar oppassen wat jullie allemaal zeggen hier.Straks is half bokt gebanned ivm beledigen van onze nieuwe beheerder...
Zou maar oppassen wat jullie allemaal zeggen hier.Straks is half bokt gebanned ivm beledigen van onze nieuwe beheerder...
sexy_back schreef:oh jee nu wordt het spannend...
sexy_back schreef:nee we hadden het toch over bitch fights en popcorn eten??!!
oh ja en niet te vergeten een wilde hengst temmen!!![]()
Sabbientje schreef:Jus_dOrange schreef:Straks is half bokt gebanned ivm beledigen van onze nieuwe beheerder...
Dan moeten we nog even flink doorgaan. Dan hebben ze geen 61000 gebruikers meer na die "overname"![]()
![]()
Susanne_ schreef:sexy_back schreef:oh jee nu wordt het spannend...
goed idee...
maarre.. wat heeft dit voor zin.. het enige doel dat dit topic heeft.. is het trainen van bas z'n lachspieren.