Waarom geen pm's kunnen weigeren???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Re: Waarom geen pm's kunnen weigeren???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 15:07

Hee dat is een goed idee van je, TS Pling
Je nickname komt nog tot zijn recht ook Haha! Haha!

Het zou wel erg handig zijn, anders denkt die andere dat je het hebt gelezen en is beledigd dat ti niets terug krijgt ofzo Clown

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 23:49

Honing aan je kont trouwens? Ik kom er ook even gezellig bij Knipoog

Vind dit een fantastisch idee, dat je daar niet een jaar eerder op gekomen bent, want men wat had ik die knop toen hard nodig zeg, haha Lachen

Ik heb ook geregeld een PB ongelezen de prullemand in gegooid, kreeg ik van een andere bokker terug of ik niet het fatsoen had om teru te reageren?? HUH?? nu snap ik waarom, diegene dacht natuurlijk dat ik die pb gelezen had. Nu ben ik erg nieuwschierig aangelegd en anders maak ik mijzelf wel nieuwschierig, maar van een bepaalde bokker destijds gingen mn haren overeind staan, datz on knop ideaal was geweest om die PB terug te kaatsen, net als bij de email, ideaal..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 22:50

Ik heb nooit vervelende pb's gehad,ook nooit verstuurd.
Zou eerder pleiten voor de mogelijkheid voor moddies om acties te ondernemen na een heftige pb.
Vind het krom dat iemand die een pb openbaar maakt,gebanned wordt,terwijl WAT er in die ban staat,ongestraft blijft.
En dan in het topic lekker de schijn ophouden en poeslief doen en via pb verder rellen.
DAT vind ik raar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 09:59

Niet meer alles bijgelezen
Maar ik wil nog wel ff wat bijvoegen over pb's

ER word hier aangegeven dat als je de pb's verwijderd of verplaatst ze als gelezen te zien zijn voor de verzender.
Blijkbaar gebeurd dat al veel eerder/sneller.

Ik pb nu regelmatig met iemand en deze zegt soms, ja ik kon het bericht niet meer editten omdat je het al gelezen hebt, dus maar een aanvulling per nieuwe pb.

Dan heb ik de betreffende pb nog helemaal niet geopend, dus ook niet gelezen.
Ik vind dat erg storend, net alsof je staat te liegen over het al gelezen hebben van de pb of niet.
Welke bug is daar verantwoordelijk voor?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 11:14

Hmm, wat vreemd. Verward
Over de inhoud van boze pb's. Ik raak er niet snel door van streek, maar als ze echt niet meer kunnen, laat ik wel een moddie in mijn Inbox zodat die ze kan lezen zonder dat er aan geknoeid kan zijn. Maar zover is het nog nooit gekomen. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 22:48

Globaal bijgelezen en even checken of het nu idd zo gaat:
Wanneer je een pb niet leest, en dus ongelezen laat staan, dan staat de pb bij de afzender op een gegeven moment tòch bij de verzonden berichten en denkt hij/zij dat je de pb gelezen hebt?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 01:27

JoviBan schreef:
Globaal bijgelezen en even checken of het nu idd zo gaat:
Wanneer je een pb niet leest, en dus ongelezen laat staan, dan staat de pb bij de afzender op een gegeven moment tòch bij de verzonden berichten en denkt hij/zij dat je de pb gelezen hebt?

Nee, dat kan de afzender denken...
gelijk aan het idee als iemand je een email stuurt... die kan never nooit niet zien of je de mail gelezen hebt.. enkel dat je hem het ontvangen (immers komt die of automatisch terug of iemand anders heeft hem ontvangen)
Zit dus eigenljk meer in het idee van de mensen die het belangrijk lijken te vinden dat , nadat ze een pb hebben ontvangen, hem dusdanig terug kunnen sturen dat dan de afzender kan zien dat de pb ongelezen is. De pb van de azender is te onbelangrijk om te lezen MAAR het is belangrijk dat de ontvanger weet of hoopt te weten dat de afzender de pb niet heeft gelezen...
vraag me dan alleen af als ik de afzender blokker aan wie ik een pb heb gestuurd, en die stuurt mijn pb ongelezen terug of ik als afzender dan wel of geen bericht krijg...
maw de eerste ontvanger denkt dan dat ik als afzender dat bericht TERUG ontvang, maar de ontvanger heb ik reeds geblokkerd... dus zijn we terug bij af.... en de vraag wat is nu de meerwaarde bij het idee wat diegene die je onaardig vindt zou kunnen denken?

maar het idee ansich is wel leuk Ja want soms schrijf je een (nette) pb en na het verzenden kom je erachter dat de ontvanger eigenlijk te dom blijkt om uberhaupt een poging te ondernemen om iets duidelijker te maken/of over te 'praten'.....
[en een ik heb het niet over TS]

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-07 02:08

Alane we weten dat je er geen heil in ziet. Moet dat dan steeds opnieuw verkondigd worden hier? Als je er al veel moeite mee hebt dan gebruik je het toch gewoon niet straks? Zit het je zó dwars? Ach gut Haha!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 10:38

Even het vriendelijke verzoek om niet persoonlijk te worden Lachen
ALS je nl de reacties goed leest heeft een ieder een andere voorstelling van de beoogde functie... de ene wil helemaal geen pb's kunnen ontvangen van bepaalde afzenders. Een ander wil wel alle pb's ontvangen, maar dan kunnen beslissen of lezen of niet lezen, MAAR dan moet de afzender wel een bericht krijgen dat de ontvanger hem zeker weten niet gelezen heeft...
Bij dat eerste kan ik me wel in vinden, bij dat 2e zie ik dus geen meerwaarde (oa om de eerder aangevoerde redenen) Haha!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 12:52

Alane schreef:
Even het vriendelijke verzoek om niet persoonlijk te worden Lachen
ALS je nl de reacties goed leest heeft een ieder een andere voorstelling van de beoogde functie... de ene wil helemaal geen pb's kunnen ontvangen van bepaalde afzenders. Een ander wil wel alle pb's ontvangen, maar dan kunnen beslissen of lezen of niet lezen, MAAR dan moet de afzender wel een bericht krijgen dat de ontvanger hem zeker weten niet gelezen heeft...
Bij dat eerste kan ik me wel in vinden, bij dat 2e zie ik dus geen meerwaarde (oa om de eerder aangevoerde redenen) Haha!

Maar dat had je toch al een paar keer duidelijk gemaakt? Verward

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 14:21

Als er maar één tegenstandster is kun je moeilijk anders als even persoonlijk te worden, maar was niet als aanval bedoeld hoor Knipoog :meer meelevend bedoeld dus Haha!

@dwaallicht: inderdaad Ja