Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Ik vind het een beetje vreemd dat er niet mag worden aangegeven dat er (bewust) valse informatie wordt gegeven.![]()
Het lijkt me voor de moddie's ook minder werk. Stel dat een koper achteraf klachten heeft, dan kost het vaak heel veel bemiddelings tijd en pb's voordat het goedkomt en in sommige gevallen komt het helemaal niet goed...
Anya schreef:Ik denk dat dat beste een mogelijkheid is. Maar daarmee leg je wel alle werk en verantwoording bij de mods. Ik geloof wel in het zelfregulerend vermogen van bokt.
Als je geen commentaar wilt, kun je op markplaats adverteren. Maar ik vind zelf dat bokt een beetje een verantwoording zou moeten hebben naar de gebruikers m.b.t. dit soort ongelofelijk slechte spullen (en dan heb ik het dus niet over of ergens een dekje vijf euro goedkoper is o.i.d.
Maar nogmaals: jouw idee kan ook.
Ik vind gewoon dat er iets gedaan moet worden. En ik snap wel dat dat moeilijk is.. Daar gaat het niet om.
Anya schreef:Ik denk dat dat beste een mogelijkheid is. Maar daarmee leg je wel alle werk en verantwoording bij de mods. Ik geloof wel in het zelfregulerend vermogen van bokt.