luxje schreef:Menno ik kan je nog wel een linkje geven van een forum vergelijkbaar met bokt (wel meer trouwens) welke maar op 1 server draait
Je bedoelt toch niet fok.nl, welke ook een groot aantal gebruikers heeft en regelmatig down is?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luxje schreef:Menno ik kan je nog wel een linkje geven van een forum vergelijkbaar met bokt (wel meer trouwens) welke maar op 1 server draait
Sjoert schreef:Luxje, volgens mij is anderen de ogen openen, niet zo'n probleem.
Bart geeft aan dat de fout bij hem ligt, hij is immers ook een mens. Fouten maken mag toch(toch? )
Menno schreef:luxje schreef:Menno ik kan je nog wel een linkje geven van een forum vergelijkbaar met bokt (wel meer trouwens) welke maar op 1 server draait
Je bedoelt toch niet fok.nl, welke ook een groot aantal gebruikers heeft en regelmatig down is?
luxje schreef:nee, die bedoel ik niet
luxje schreef:je hebt peebee met het linkje
Schimmelig schreef:Luxje, laat je toch niet zo opjutten door Bas
luxje schreef:Is wel van 15 minuten hè en niet de 5 minuten die Bart hanteerd
aantal posts en leden komt wel degelijk overeen
Berdien schreef:Maar Luxje, Bart heeft "toegegeven" dat het niet alleen aan de hardware lag, maar ook aan sommige instellingen.
Waarom neuzel je er dan zo over door? Je hebt nou toch wat je wilt of niet?
BartVB schreef:Bokt is een uur plat geweest door een telefoon die ik vergeten ben aan te zetten, een query die veel langer duurt dan de bedoeling is en een instelling van MySQL (max_connect_errors) die er voor zorgde dat de webserver niets meer aan de database server mocht vragen. Het laatste en eerste probleem zijn opgelost, ik ben nu op zoek naar de oorzaak van het tweede probleem.
T@nj@ schreef:Bart bedankt!
En voor de zeurders... ga met muis naar rechter bovenhoek![]()
Sjoert schreef:Probleem is volgens mij... er zijn enkele mensen die het niet eens zijn met het beleid, hier ook de consequenties van hebben moeten ondervinden en vervolgens hun frustratie (begrijpelijk of niet) ook even moeten uitleven ergens anders.
Eigenlijk best menselijk, maar het is wel jammer.
Vooral voor de mensen die druk bezig zijn met bokt.
Sjoert schreef:Mijn nagels zijn al kort.
Sjoert schreef:Mijn nagels zijn al kort.
Cyntje schreef:Ik neem aan dat een MID het wel eens is met de besluiten op bokt, regelvoering en de server?