Flikker als werkwoord heeft een andere betekenis als flikker in de zin van homo, maar misschien wist je dat nog niet.

Ik vind het slim bedacht dat je nu ook ineens dingen gaat zoeken. Maar wil je volgende keer mijn naam niet in het bericht noemen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Op kamp hebben we pony's en kano's
Ik vergeet altijd het verschil. Dan flikker ik weer een pony in de sloot
of komt er een kano met een zadel voorbij
luxje schreef:Slim, je gaat behoorlijk off-topic, misschien een ideetje om zélf een topic te openen
Cyntje schreef:luxje schreef:Slim, je gaat behoorlijk off-topic, misschien een ideetje om zélf een topic te openen
Dat bedoel ik Botervlieg
Citaat:Slim, je gaat behoorlijk off-topic, misschien een ideetje om zélf een topic te openen
Citaat:volgens mij zei jij iets heel anders
ik heb nergens gezegd dat Slim niet met modder mag gooien
Cyntje schreef:Citaat:Slim, je gaat behoorlijk off-topic, misschien een ideetje om zélf een topic te openenCitaat:volgens mij zei jij iets heel anders
ik heb nergens gezegd dat Slim niet met modder mag gooien
Ik heb af en toe echt het idee dat sommige mensen niet logisch kunnen nadenken...
Cyntje schreef:Hey, pak ff een slak en een busje zout, heb je wat nuttigs te doen!
luxje schreef:Cyntje schreef:Hey, pak ff een slak en een busje zout, heb je wat nuttigs te doen!
Het lijkt me beter niet steeds zo persoonlijk te worden, heb er nl geen ban vanwege persoonlijke vete voor over