[Dienstmededeling] 4 nieuwe moddies

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RelarDevi

Re: [Dienstmededeling] 4 nieuwe moddies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:03

Met 3 mods ben ik blij. Met eentje dus niet Knipoog

Succes Knipoog

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:03

slimmerik schreef:
Sylvia schreef:
Als het vriendjespolitiek was dan had ik toch allang een groen kleurtje gehad Vork

Tong uitsteken

Ja, maar volgens mij ben je ook een incognito mof Knipoog Haha!

onzichtbare duitser Nagelbijten / Gniffelen

T word steeds spannender hier Scheve mond

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:04

Er is een enorm verschil tussen (constructief) commentaar leveren en gewoon doorzeuren om het doorzeuren. Dat laatste ben ik idd redelijk allergisch voor Haha!

Citaat:
Misschien zou het in de toekomst handig zijn om erbij te vermelden waarom er voor een bepaalde moderator is gekozen?

Lachen Denk je dat dit iets op zou lossen? Als men goed genoeg zoekt vind men altijd wel een stok om mee te slaan...

Overigens wat betreft de relatieve nieuwheid van de mods; dat is vrij bewust gedaan, mensen die al jaren op Bokt zitten en dus veel van de 'geschiedenis' weten hebben idd een voordeel. Dat voordeel werkt echter ook in hun nadeel omdat deze mensen vooral bezig zijn met hoe alles 'vroegâh' ging en hoe alles toen werkte. Een frisse insteek is dus best handig op z'n tijd. Verder zit er zeer binnenkort nog een ronde nieuwe mods aan te komen, dus wie weet wat er dan komt. Het huidige modteam is al erg lang, blijkt achteraf, te klein gehouden. Een klein team heeft als voordeel dat het (relatief) makkelijker is om consistent te modereren en te overleggen. Het heeft echter als nadeel dat de capaciteit ook een stuk minder is. In de praktijk blijkt dat iets van 25 mods gewoon veel te weinig tijd hebben om 30.000 berichten per dag te modereren. De mods zijn op dit moment veel te veel tijd per dag kwijt (waardoor er ook een aantal, erg begrijpelijk, af hebben gehaakt). We zijn nu dus bezig met zorgen dat de mods weer voldoende tijd hebben. Bijkomend voordeel is ook dat de mods hierdoor wat minder slotjes hoeven te plaatsen en meer tijd hebben om op een subtielere manier, en soms eerder, in te grijpen. Op dit moment is er amper voldoende tijd om de brandjes te blussen, tijd voor preventief bijsturen is er te weinig.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:04

Ik infiltreer soms op de Duitse vrije dagen in Venlo ja... Maar blij word ik daar niet van.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:06

Ik neem idd aan dat 30.000 berichten voor 25 moderators veel te veel is &ik vind het een goede keuze om binnenkort weer een nieuw ronde moderators 'aan te nemen'!

Zo. En met deze positieve insteek ga ik naar bed, Doei!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:07

VeirL schreef:
Ik neem idd aan dat 30.000 berichten voor 25 moderators veel te veel is &ik vind het een goede keuze om binnenkort weer een nieuw ronde moderators 'aan te nemen'!

Zo. En met deze positieve insteek ga ik naar bed, Doei!

Mee eens.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:07

Preventief bijsturen gebeurt wel hoor, dan krijg je een dreigpb van een mod met een jankopmerking om niks er in en de mededeling dat je wel op mag passen omdat je al een OW hebt staan. Lips are sealed
En als er nou wat aan de hand was, maar nee.
Gewoon ff je laten gelden als mod is voor sommigen heel belangrijk

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:08

BartVB schreef:
Lachen Denk je dat dit iets op zou lossen? Als men goed genoeg zoekt vind men altijd wel een stok om mee te slaan...

Voor de mensen die stokken zoeken helpt helemaal niets.
Maar gewoon voor de duidelijkheid. Bokt wordt steeds groter en niet iedereen kent iedereen meer.
Een soort argumentatie waarom juist deze moderators zijn opgevallen kan volgens mij best in het voordeel werken voor de moderators zelf.
En al een hoop vragen beantwoorden voordat ze gesteld zijn.

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:08

Zo kan ik ook ergens een draai aan geven bart Dromen . Het zwaaien met een OW naar mondige bokkers zegt meer iets over jou als over de mondige bokkers.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:09

Maar wat heeft het voor nut om achter elke nieuwe aanstelling te schrijven: 'formuleert goed'/'is goed in staat haar mening te beargumenteren'/etc? Want dat zullen (hoop ik in elk geval Clown) toch oa de punten zijn...

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:10

mof = handenwarmer die als het niet zo koud is ergens op een plank ligt te verstoffen Haha!

@Bart: wat jij of ik doorzeuren vind kan voor een ander een belangrijk iets zijn, zoals bijv. het ventileren van een mening.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:11

Gefeliciteerd met jullie nieuwe functie en heel veel succes toegewenst!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:11

jeanie schreef:
Zo kan ik ook ergens een draai aan geven bart Dromen . Het zwaaien met een OW naar mondige bokkers zegt meer iets over jou als over de mondige bokkers.

Jeanie, niet iedereen wordt wijzer naarmate de leeftijd toeneemt Knipoog

Ik wel, en daarom ga ik lekker Slapen

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:12

Sylvia schreef:
Maar wat heeft het voor nut om achter elke nieuwe aanstelling te schrijven: 'formuleert goed'/'is goed in staat haar mening te beargumenteren'/etc? Want dat zullen (hoop ik in elk geval Clown) toch oa de punten zijn...

Zolang je maar niet te goed je eigen mening kan beargumenteren Clown

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:13

Een stok vinden zal ook niet zo moeilijk zijn, wat de "inhoud" van die stok is dat is de vraag en het antwoord, het probleem en de oplossing.

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:13

faye schreef:
jeanie schreef:

Jeanie, niet iedereen wordt wijzer naarmate de leeftijd toeneemt Knipoog

Ik wel, en daarom ga ik lekker Slapen

Ik ook heb van de week mijn grijze haren weer eens zwart geverfd Haha! Sigaar

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:14

Sylvia schreef:

Niet met die algemene dingen maar misschien een linkje naar een topic waarin duidelijk wordt waarom juist de keuze op die mod is gevallen?
Maar goed, met een beetje eigen initiatief heb je dat zelf ook zo gevonden. Knipoog

Het was ook zomaar een idee hoor. Ik zie namelijk elke keer weer de reacties: allemaal onbekenden.
Het is toch logisch dat op er op zo'n groot forum meer onbekenden dan bekenden zijn.
Er zijn maar een beperkt aantal bokkers bekend bij een grote groep van bokt, dus die put is ook snel opgedroogd.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:15

Precies ThePast03... Ik denk ook niet dat die beslissing op basis van 1 topic valt. Hoop ik niet in elk geval Clown

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:18

Bovendien letten niet alle Bokkers even scherp op hun omgeving. Ik heb met bepaalde mensen hele pb-wisselingen gehad als mod, die me daarna schreven: "goh, volgens mij heb ik je naam wel eens gezien, maar ik weet niet meer waar?" Lachen

Ik ken deze 4 mods niet echt heel heel goed, maar ik ben ze allemaal al meerdere malen tegengekomen.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:19

humm , ANKE wilde ooit moddie worden van oa EA
kan me echt geen reden bedenken waarom ze geen moddie geworden is

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:20

Zal vast wel een reden voor zijn Pling En zo niet dan wordt ze het wellicht ooit nog wel.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:26

Ik heb me eigenlijk nooit bemoeit met moddie zaken. Rellen zoals met SP en Lovely ed heb ik altijd gelaten voor wat het is.

Maar steeds vaker komen dingen op mijn pad waar ik toch mijn vraagtekens bij ga zetten. Ik heb er zelf als gebruiken niet zo veel last van, maar toch denk ik dat er met meerdere maten gemeten wordt, en dat vindt ik vrij triest voor zo'n bekend en groot paardenforum.

Niet zo goed voor de reputatie !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:27

ThePast03 schreef:
Sylvia schreef:

Niet met die algemene dingen maar misschien een linkje naar een topic waarin duidelijk wordt waarom juist de keuze op die mod is gevallen?

Zoiets bedoel je?:
viewtopic.php?f=13&t=501442&hilit=verduisterende
Argument: we hebben een nieuwe server nodig....Nagelbijten / Gniffelen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:28

Ik ga een dooddoener erin gooien... Irl wordt ook met meerdere maten gemeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:29

Ja, en dan ben ik het er ook niet mee eens en geef dan ook tegengas Haha!