Succes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Sylvia schreef:Als het vriendjespolitiek was dan had ik toch allang een groen kleurtje gehad
Ja, maar volgens mij ben je ook een incognito mof![]()
Citaat:Misschien zou het in de toekomst handig zijn om erbij te vermelden waarom er voor een bepaalde moderator is gekozen?
VeirL schreef:Ik neem idd aan dat 30.000 berichten voor 25 moderators veel te veel is &ik vind het een goede keuze om binnenkort weer een nieuw ronde moderators 'aan te nemen'!
Zo. En met deze positieve insteek ga ik naar bed,
BartVB schreef:Denk je dat dit iets op zou lossen? Als men goed genoeg zoekt vind men altijd wel een stok om mee te slaan...
jeanie schreef:Zo kan ik ook ergens een draai aan geven bart. Het zwaaien met een OW naar mondige bokkers zegt meer iets over jou als over de mondige bokkers.
Sylvia schreef:Maar wat heeft het voor nut om achter elke nieuwe aanstelling te schrijven: 'formuleert goed'/'is goed in staat haar mening te beargumenteren'/etc? Want dat zullen (hoop ik in elk geval) toch oa de punten zijn...
faye schreef:jeanie schreef:Zo kan ik ook ergens een draai aan geven bart. Het zwaaien met een OW naar mondige bokkers zegt meer iets over jou als over de mondige bokkers.
Jeanie, niet iedereen wordt wijzer naarmate de leeftijd toeneemt
Ik wel, en daarom ga ik lekker
Sylvia schreef:Maar wat heeft het voor nut om achter elke nieuwe aanstelling te schrijven: 'formuleert goed'/'is goed in staat haar mening te beargumenteren'/etc? Want dat zullen (hoop ik in elk geval) toch oa de punten zijn...
ThePast03 schreef:Sylvia schreef:Maar wat heeft het voor nut om achter elke nieuwe aanstelling te schrijven: 'formuleert goed'/'is goed in staat haar mening te beargumenteren'/etc? Want dat zullen (hoop ik in elk geval) toch oa de punten zijn...
Niet met die algemene dingen maar misschien een linkje naar een topic waarin duidelijk wordt waarom juist de keuze op die mod is gevallen?