Bas232 schreef:Sylvia schreef:Voor wat betreft het bijhouden: ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat er een boekhouding zal zijn en dat Bart heel goed weet wat hij wel en niet heeft. Ik weet ook heel erg zeker dat die gegevens niet openbaar worden. Waarom ook? De bakker om de hoek zet zijn jaarrekening ook niet op het internet... Het worden niet voor niets vertrouwelijke gegevens genoemd
Hij werkt zich vaak zat uit de naad om Bokt draaiende te houden. Nieuwe server wil ook niet meteen geen probleem meer betekenen. Mijn vriend zit ook in de computers en hoe vaak hij niet een server, net van de fabriek af, weer terug kan sturen vanwege allerhande problemen... Dat wil je helemaal niet weten.
Bas, nogmaals... Met dergelijke topics komt het niet over alsof je hulp vriendelijk is bedoeld...
Weet ik, maar Bart doet me ook af als een computer leek, en hij kent me niet eens.
Mijn doel is enkel Bart te helpen het online te houden, en sinds hij de nieuwe servers gebouwd heeft is het blijven platgaan, en dat hoeft niet, zijn hardware is meer dan krachtig genoeg.
Maar ik mag me van Bart niet meer moeien, dus, stop ik ermee, kan wel betere dingen doen, tot de volgende crash van Bokt
mischien wil die dat ook wel zo houden..