Betalen voor inloggen bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Re: Betalen voor inloggen bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 09:37

Nee hoor Lachen Als je dan vind dat je je geld beter kan besteden dan aan die extra functionaliteit dan maak je gewoon geen geld over Lachen

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 13:10

Ik wil je wel geld lenen hoor Bart.

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 13:18

Als ik moet gaan betalen voor bokt, zoek ik wel een ander paardenforum Lachen
En dat is niet omdat ik niet wil. Maar ik denk dat ik m'n ouders niet zover krijg. En ik denk dat ik dan op een ander paardenforum ook m'n plekje wel vindt.

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 13:29

Ik vind het ook een beetje belachelijk om te gaan betalen voor Bokt...

Je weet van te voren dat zoiets als dit opzetten geld kost,zoals eerder gezegd door andere mensen,is reclame een goed alternatief,als de beheerder dit niet wilt,is dat zijn eigen keuze,maar er zijn echt wel andere alternatieven dan leden te laten betalen... Volgens mij is Bart ook niet van plan geld te vragen bij registratie zoals ik eerder las.
Maar ik zou het in ieder geval niet doen...

Citaat:
Hier een oudere en af en toe serieuze bokker die helaas niet meer op bokt zal komen als ze er voor moet betalen.
Wat mij betreft dan liever een ledenstop zodat het overzichtelijk blijft en niet steeds hoeft uit te breiden.

Waarom een ledenstop?? Mogen mensen die zich ook graag willen aanmelden en gezellig meepraten zich dan niet meer aanmelden om het overzichtelijk te houden? Beetje vreemd,jij vindt het toch ook gezellig om mee te praten en informatie op te zoeken? En een paardenforum is toch voor iedereen die van paarden houdt? Ik zou het niet eerlijk vinden,als iemand die Bokt nu pas ontdekt zich niet kan aanmelden vanwege een ledenstop,dat zou jij ook niet leuk vinden als je Bokt nu pas ziet,en je wilt je aanmelden toch...?

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 20:43

LiNdA1986 schreef:
Ik vind het ook niks om te betalen als ik me wil aanmelden, dan ga ik wel naar een ander forum!

Ik vind het overigens wel goed wat ze in een ander topic doen; geld doneren. Dat is heel anders en is vrijwillig!

Ja mee eens, anders krijg ik een beetje het gevoel van clubs. Daar ben ik ook weggegaan, had daar een eigen site maar moest iedere keer steeds meer voor van alles gaan betalen! en daar had ik gewoon geen zin meer in!

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 23:14

ik ben het daar uiteraard mee eens!
Bokt zal heel wat leden verliezen dan kunnen we net zo goed zelf een ander forum aan maken zodra je betalen moet, absurt gewoon Slapen

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 09:51

Marreke schreef:
BartVB schreef:
Vind je dat je je geld beter aan iets anders kan besteden of heb je gewoon weinig te besteden (b.v. bij kinderen met een paar euro zakgeld) dan maak je niets over. Ik zie echt het probleem niet.

Maar dat probleem zou dus wel kunnen ontstaan als er betaald moet gaan worden voor extra functionaliteit?

Nou en? Er zijn bijvoorbeeld ook discotheken waar je moet betalen om binnen te komen. Das toch niet verboden omdat niet iedereen dat kan betalen?

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:44

Als ik voor bokt moet gaan betalen ben ik hier weg.
Lachen

Er zijn zat andere fora.