Als Bokt niet meer bestaat dan moet ik naar een afkickkliniek, en ik denk dat het daar dan erg druk wordt met al die Boktverslaafden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fairie schreef:Ik zie net uit een oud topic dat er met Bokt voor Azie 22793 euro is opgehaald.
Echt een geweldig bedrag en iets in die richting moet ook wel te realiseren zijn voor Bokt zelf.
CrazyCat schreef:Als ik het goed begrijp gaat het dus om de aanschaf van een server? (de hardware zelf dus).
Is het dan niet een idee om de hardware leverancier hem te laten doneren in ruil voor bijvoobeeld iets van "Bokt is powered by Dell" ofzo. In ieder geval zou je op die manier een flinke korting kunnen bedingen en als je met je site statistieken aan kunt tonen hoeveel unieke bezoekers bokt heeft denk ik dat ze daar best interesse in zouden kunnen hebben.
Ik heb zelf het grootste kattenforum van NL en dat is al een aantal jaar gesponsord door 2 grotere en 1 kleine sponsor. Hier wordt mijn complete externe hosting van betaald en ik hou er zelfs nog ietsje aan over. De sponsoren heb ik gevonden door gewoon onwijs veel bedrijven aan te schrijven die iets met katten van doen hadden. Van de meesten hoor je niks meer, maar de sponsoren die ik 3 jaar geleden heb gevonden heb ik nu nog. Gewoon niet vragen of ze weer sponsor willen zijn, maar elk jaar gewoon de factuur weer opnieuw sturen
Groetjes
Nienke
Shadow0 schreef:Fairie schreef:Ik zie net uit een oud topic dat er met Bokt voor Azie 22793 euro is opgehaald.
Echt een geweldig bedrag en iets in die richting moet ook wel te realiseren zijn voor Bokt zelf.
Je dacht: laten we de lat niet te laag leggen![]()
![]()
Voor dat bedrag valt wel wat leuks te doen natuurlijkMaar dan wil ik minstens een nieuw kleurenschema, met goudgerande lettertjes!
More schreef:deedee19 schreef:Toch ben ik van mening dat een bijdrage per jaar best kan werken. Bij fjordenwereld hebben ze dat ook ingelast en daar is het (mede doordat er minder leden zijn) 7,50 per jaar en heel veel leden zijn gebleven. De eerste weken kun je gewoon kosteloos mee doen en daarna betalen. Zou zoiets niet ook voor bokt kunnen? Het bedrag kan met zoveel leden aanzienlijk naar beneden dus wat al genoemd werd 2 a 3 euro per jaar om te kunnen bokken. Ik zou het er wel voor over hebben en ik denk wel meer mensen.
Dat is idd een goed idee. Denk dat er wel wat bokkers afhaken.
Maar dan weet je direct wie de echte bokkers zijn.
Bokt word hierdoor ook weer leuker, want hierdoor blijven alleen de mensen die bokt ook echt leuk vinden.
Ik ga mn mamsie strax nog even vragen of wij nog even wat kunnen storten :J.