Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frozenstar schreef:En ik ben écht niet jaloers. Maak je me daar voor wel uit. Meid. Moet je zelf weten. Triest. (LEES GOED!! Er staat dus NIET. Dat ik zeg dat je dat doet)
natasja50 schreef:Die voelen zich wel verplicht om dat te lezen??? Als je het niet aanklikt dan kun je je eigen niet ergeren toch??
Ilindra schreef:Kijk en daarom ben ik dus graag op het BvT![]()
Gegroet
Sammie schreef:Offe kan je van pijpen zwanger raken? Hij kwam op de wc bril klaar en toen moest ik plassen, ben ik zwanger? Kan ik een tampon inslikken? Hoe gebruik je een tampon? enz enz
Uiteraard mét de nodige spelfouten en zonder de nodige punten en komma's en andere leestekens.
Billy schreef:Maar dit heeft allemaal niks meer met de bokkers van toen te maken. Weer on-topic graag
VeirL schreef:. De 'jongeren' reageren gerust ook op BvT, terwijl ze weten dat ze geen BvT zijn.
VeirL schreef:Er was al een hele tijd een BvT forum, wat maakt het nou uit dat het besloten is? En is het anders geen optie om het wel open te laten, maar dat de mensen onder de datum niet kunnen posten?
Billy schreef:Maar dit heeft allemaal niks meer met de bokkers van toen te maken. Weer on-topic graag
VeirL schreef:Maar sinds wanneer open je op een forum een topic 'hee pietjepuk, hoe is het met poedertje y?'
Dan PM je toch?
Billy schreef:Wat niet weet, wat niet deert![]()
natasja50 schreef:Juist Billy.... @Sjoert: is dat nou een modaanwijzing??
Sammie schreef:Billy schreef:Wat niet weet, wat niet deert![]()
Nee, en dat is dan als je achteraf eens leest (in een open topic) dat paardje y dood is vind ik dat knap banketstaaf.