Subforum sex en relaties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Re: Subforum sex en relaties

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 20:48

Yessy schreef:
En daarbij gaat dat sekstopic echt niet iedere dag over 'wat heb jij vannacht gedaan, welk standje, hoelang, waar, wie waren erbij' en ranzige details waar ik het niet eens over wíl hebben Haha!

Maargoed ik blijf bij m'n mening van een paar pagina's terug, 1 topic in de HK, 1 verzameltopic op mw en de 'mijn vriendje heeft mij van de week gedumpt' dingen in jh.. en de rest gewoon op slot Haha!

Ben het 100% met je eens Yessy

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 20:54

Shiloh schreef:
vind het een beetje apart dat je ineens over "stoer doen" begint. Sinds wanneer is gezellig kletsen over sex en relaties stoer doen Verward sorry hoor, maar die volg ik even niet.

overigens, ik neem aan dat je als ouder van een kind jonger dan 13 jaar toch wel enigsinds toezicht houd op wat je kind allemaal leest. En je kunt nou ook niet bepaald zeggen dat de wereld buiten bokt sexvrij is. (kan me trouwens uberhaubt niet voorstellend at een kind van 8 vrijelijk door de ouders losworden getalen op internet, maar goed)

Gezellig kletsen is iets heel anders dan in details vertellen waar jij of je vriendinnen het kwakkie laat en vervolgens vragen wat anderen met het kwakkie doen.
Dat zie ik persoonlijk toch echt als een vorm van stoer doen.

En dat gezellig kletsen kan gewoon in dat hk topic, daar heb ik het niet eens over.
Nogmaals je voelt jezelf aangesproken terwijl ik niet eens weet waar jij het met anderen op het gebied van sex over hebt omdat me dat eenvoudigweg niet interesseert. Knipoog

Zelf heb ik geen kinderen maar kan me er wel iets bij voorstellen dat je er vanuit gaat dat een paardenforum over het algemeen een vrij veilig forum is voor kinderen.
Dat is nu niet bepaald een forum waarvan je verwacht dat er topics staan over sex met daarin nog allerlei details ook.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:03

nou tijdens dat gezellige kletsen, komt het "waar laat je het kwakkie" ook aan bod hoor...

maar nogmaals, ik weet dat jullie weinig moeite hebben met het sex en relatie topic in de HK ... nogmaals, het gaat over de manier waarop er over mensen gepraat wordt in dit topic... en dan nog niet eens zozeer over mij persoonlijk. Er wordt met een behoorlijke negatieve toon gesproken over een bepaald "type" mensen en dat vind ik vervelend, en dat is het enige waar ik iets over zeg.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:09

[quote="Shiloh"]
nou tijdens dat gezellige kletsen, komt het "waar laat je het kwakkie" ook aan bod hoor... [quote]

En wat schiet je op met de antwoorden op zo'n vraag? Ga je het dan net zo doen als die anderen omdat je denkt dat dat zo hoort of doe je uiteindelijk toch datgene waar je jezelf het fijnste bij voelt? Ik bedoel maar....

Jij noemt het een bepaald type mensen, zover ben ik niet eens gekomen. Haha!

Maar nogmaals, mijn idee is: hou het in het hk topic en nergens anders.
Denk dat de meeste dat wel een prima oplossing vinden.
Persoonlijk zou ik bokt ook liever gewoon weer als alleen een paardenforum zien, maar ik denk dat dat voorgoed verleden tijd is.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:18

nou om eerlijk te zijn, soms zitten er best handige oplossingen tussen hoor! maar nee, ik ga iets niet doen, omdat de rest van het topic dat ook zo doet. maar soms kan het best eens zijn dat iemand met iets komt waar je zelf nog helemaal niet bij stil hebt gestaan... tuurlijk doe ik ngo steeds wat ik zelf het fijnste vind. vind dat eigenlijk best een vreemde vraag. Je gaat je paard toch ook niet anders inrijden omdat de rest van bokt het ook niet doet, maar je neemt toch ook wel eens iets over omdat iemand ergens een oplossing heeft waar jij nog niet aan gedacht hebt Verward:?:?

ThePast03 schreef:
Maar nogmaals, mijn idee is: hou het in het hk topic en nergens anders.
Denk dat de meeste dat wel een prima oplossing vinden.

zoals je al had kunnen lezen, ben ik het daar werkelijk volledig mee eens!

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:35

Vraag me alleen af of de beheerders er iets mee gaan doen en zoiets hebben als 'leden genoeg en wie wil verdwijnen kan vertrekken' of dat er toch een intensie aanwezig is dit terug te draaien naar wat ooit bokt was..
Bijzonder veel leden storen zich er aan, willen er een goedlopend paardenforum aan over houden, zonder de ransige taal te lezen of je zorgen te moeten maken of het wel zo'n familieforum is waar je ook je kinderen laat meelezen.
Want er zijn ouders die wel weten wat de kinderen doen, en met de tegenwoordige tijd dat ze een computer op de kamer hebben vertrouw je er op dat een paardenfora over paarden gaat.
De inn en outs over sex/vriendjes en de nodige handelingen hoeven niet perse hier besproken te worden, daar is een taak voor ouders en wat ze verder met hun schoolvrienden bespreken.
Bokt is geen opvoedingsinstituut die de sex uit het verdomhoekje hoeft te halen, die taak ligt ergens anders.
En wil je het niveau van leden optrekken ( omdat er al werd opgemerkt dat het meer een pennyfora aan het worden is ) en mensen met kennis van zaken op paardengebied kunnen aantrekken of boeien mee te doen zul je ergens moeten beginnen.
De hoefsmeden en veeartsen die ik spreek beginnen al te lachen als je het over Bokt hebt of het ter sprake komt, de opmerking 'doe me een lol' of ' een grotere onzin dan dat' hoor ik dan.
Misschien ook omdat de index je verkeerd op het been zet, eenmaal bij de kwakkies of pijprokers en je bent toch al geweest.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:41

vind dat er behoorlijk overdreven wordt. zoveel sex topics zijn er echt niet!... degene die ik langs zie komen zijn binnen een dag op slot...

en als je weer terug wil naar bokt met alleen paarden, dan blijf je toch gewoon alleen in de paarden gedeelten?

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:43

Ga mee met Shiloh. Ben zelf ook een trouwe bezoeker en poster van het sex en relatie topic in de hk en ik kom er altijd met veel plezier. Mensen die niet zitten te wachten op onze verhalen moeten gewoon niet in ons topic komen!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 21:44

Maar als je over sex wilt praten kun je dat toch gewoon ergens anders doen als op een paardenforum?
Daar heb je weet ik wat voor puberforums voor, dat hoeft echt niet op een paardenforum.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:50

neej... hoeft inderdaad niet. maar je auto, je hond en alle andere dingen die niks met paarden te maken hebben hoeven dat toch ook niet. die zijn er toch ook.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 21:53

er is toch een apart beestenboel forum?
Dat is nog wel redelijk paardgerelateerd trouwens, paarden en andere huisdieren.
Maar de hoeveelheid berichten over seks, vriendjes die zielige bokstertjes dumpen, en allerlei ranzige topics, lopen de spuigaten uit, en ze komen niet echt in de buurt van de doelstelling van dit forum denk ik.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:54

voor de niet begrijpers Haha! Haha! seks is iets anders als auto, hond enzo Haha! Haha!

er lopen hier ook hele jonge meiden rond........

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:56

dat is waar Knipoog

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:08

Billy schreef:
Maar als je over sex wilt praten kun je dat toch gewoon ergens anders doen als op een paardenforum?
Daar heb je weet ik wat voor puberforums voor, dat hoeft echt niet op een paardenforum.

volgens mij zijn er ook nog niet pubers die over relatie's willen praten.

niet alleen pubers hebben sex Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:08

Relaties is anders dan vragen waar het kwakkie heen moet Haha!

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:10

Klopt maar ook die topics gaan daar toch bij horen?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:11

Billy schreef:
en allerlei ranzige topics,

dit is trouwens precies wat ik bedoel met dat negatieve veroordelende gedoe... *blerg*

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:11

Shiloh schreef:
Billy schreef:
en allerlei ranzige topics,

dit is trouwens precies wat ik bedoel met dat negatieve veroordelende gedoe... *blerg*

ja, met regels denk ik dat het best in de hand te houden is.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:13

KiWiKo schreef:
Relaties is anders dan vragen waar het kwakkie heen moet Haha!

maar topics die gaan over "waar moet het kwakkie heen" die gaan toch ook gelijk dicht...

echt serieus... waar gaat dit topic in hemelsnaam over.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 22:14

Het spijt me wel, maar vragen als: slik jij het kwakkie door, en zal ik een triootje doen, vind ik ranzig.
Dat mensen zich als sloeries willen gedragen moeten ze helemaal zelf weten, maar ik heb er geen behoefte aan om zoiets op een paardenforum tegen te moeten komen, zeker niet onder de meest vage titels...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:14

Over het feit dat jij en ik een andere defintie van ranzig hebben...
Ik vind sommige zaken dus wel ranzig!

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:15

Billy schreef:
Het spijt me wel, maar vragen als: slik jij het kwakkie door, en zal ik een triootje doen, vind ik ranzig.
Dat mensen zich als sloeries willen gedragen moeten ze helemaal zelf weten, maar ik heb er geen behoefte aan om zoiets op een paardenforum tegen te moeten komen, zeker niet onder de meest vage titels...

ik heb nog niks over kwakkie's gelezen en ik bok toch aardig wat op een dag.
En trouwens.. ook de manier waarop het gebracht word vind ik heel veel uitmaken.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:16

kan wel zijn, maar doe dan gewoon normaal ipv zo veroordelend en in hokjes stoppen van anderen...

is het nou zo moeilijk om een ander in zijn waarde te laten?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:17

ik snap het probleem van dit topic niet.

Er moet een plek komen voor iets, waar allang een plek voor is.... vind dit echt zo'n gigantisch nutteloze discussie.

Als je dat allemaal ranzig vind, moet je niet in het topic in de hk komen... alle andere topics kunnen (en gaan) gewoon op slot... zo is het altijd al geweest.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 22:20

Shiloh schreef:
ik snap het probleem van dit topic niet.

Er moet een plek komen voor iets, waar allang een plek voor is.... vind dit echt zo'n gigantisch nutteloze discussie.

Als je dat allemaal ranzig vind, moet je niet in het topic in de hk komen... alle andere topics kunnen (en gaan) gewoon op slot... zo is het altijd al geweest. Dus ik zie totaal het nut van het gezeur hier niet in.

het is zo'n nutteloze discussie, dat jij sinds 17,30 al een keer of 12 in dit topic gepost hebt Haha! Haha!
De discussie is dus iig goed voor je berichtenaantal Nagelbijten / Gniffelen