[Dienstmededeling] Postbeperkingen op niet-paardenforums

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Re: [Dienstmededeling] Postbeperkingen op niet-paardenforums

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:32

joel schreef:
hey ik had er 35!! ik wilde HK binnen.. mar zoals eerder vermeld heb ik pech, dus wat is er nu zo moeilijk aan om 25 te halen...

het moeilijke is dat deze steeds verwijderd worden omdat ze "toch niet nuttig" waren...

Beetje flauw dat je dit blijft aanhalen.
Laat nu eens de topics zien waarin jouw posts verwijderd zijn? Daar zouden toch gaten in moeten zitten nu. En vertel eens wat er in die posts stond?
Waren het one liners? Of posts waaraan iedereen kon zien dat je bezig was om je 35 posts te krijgen en niet echt op het topic reageerde.

Graag het hele verhaal vertellen en niet een gedeelte Knipoog

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:32

Joel, ik weet ook wel wat meer background info over bokt, maar daar ga ik toch ook niet mee lopen schermen omdat iets me niet zint? Als ik ermee ga schermen, dan leg ik het ook tot in detail uit. Als jou dingen in vertrouwen zijn verteld, dan heb je dat gewoon voor je te houden, en niet te gaan zeggen dat je iets weet maar lekker niks gaat zeggen. Dat is gewoon kinderachtig en flauw.

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:35

Laui!;Je schermt daar nu zelf ook mee,ook al doe je dat niet Knipoog

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:37

er werd me gevraagd waar i kde cijfers vandaan had... zucht.. lezen jullie ook nog eens iets?

en de posts die ik deed waaren vooral te vinden bij informatief onder [TAO] Transport, Afspraken en Overige te vinden. duidelijk genoeg zo? daar kon ik toen het ebste overweg aangezien mijn beroep transport is.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:37

pipanda schreef:
Laui!;Je schermt daar nu zelf ook mee,ook al doe je dat niet Knipoog

Laui noemt hier geen cijfers waarvoor ze geen betrouwbare bron kan geven. Dat is een groot verschil.

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:38

nu weet iedereen wel dat laui meer weet, ze had beter gezwegen in plaats van de sluier te lichten en eigenlijk toch niets te vertellen.. zelfde soort van schermen als ik deed, enkel ik beantwoorde een vraag, laui niet...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:41

joel schreef:
er werd me gevraagd waar i kde cijfers vandaan had... zucht.. lezen jullie ook nog eens iets?

en de posts die ik deed waaren vooral te vinden bij informatief onder [TAO] Transport, Afspraken en Overige te vinden. duidelijk genoeg zo? daar kon ik toen het ebste overweg aangezien mijn beroep transport is.

En je kan geen goede bron geven voor je cijfers, niet echt geloofwaardig zo'n opmerking dat je meer "background info" hebt. Staat wel stoer.

Als je alleen op transport plaatst (zie nu pas dat er zo'n forum bestaat Clown ) komt het mij ook over alsof je meer interesse hebt in transport dan in paarden zelf.
Verder heb ik je posts bekeken en kan daar echt met de beste wil van de wereld een greintje paardeninteresse in ontdekken.

En dat is waar het gewoon omgaat, gewoon een beetje interesse in paarden. Lijkt me niet teveel gevraagd.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:43

Nou, zal ik de sluier oplichten: ooit was ik mod. Het grootste deel ben ik sowieso alweer vergeten hoor, dus don't worry.
Daarnaast ken ik een groot deel van de bokkers van het eerste uur (waaronder een aantal mods en Bart en Heike) persoonlijk.
En geloof me: het is niet half zo smeuiig als het lijkt. Daarnaast was het alleen maar een klein voorbeeldje en ik geloof dat het duidelijk genoeg was Knipoog
Joël: als jij cijfers hebt, dan kun je toch zeggen waar je ze vandaan hebt? Ik snap dat hele probleem niet zo, of misschien begrijp ik het helemaal niet, kan best hoor Knipoog

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:44

en dan beweerde jij op de vorige pagina nog dat ik geen interesse WILDE tonen.. vreemd iemand ben jij.

ik geef ook bewust geen bron voor die info, dat gaat jullie dus ook helemaal niets aan, dus ik vind het niet vreemd dan om enkel maar de cijfertjes te zeggen als antwoord op de vraag die er gesteld werd.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:44

joel schreef:
nu weet iedereen wel dat laui meer weet, ze had beter gezwegen in plaats van de sluier te lichten en eigenlijk toch niets te vertellen.. zelfde soort van schermen als ik deed, enkel ik beantwoorde een vraag, laui niet...

Welnee, Laui gebruikte het als voorbeeld en iedereen die wat langer op bokt zit weet ook wel dat Laui wat meer weet.
Jij gebruikt cijfers als feiten zonder dat je daarvoor een bron kan laten zien. En dan moeten wij het maar geloven dat je die cijfers uit je "background info" hebt getoverd.
Vind je het erg als mensen dat niet serieus nemen?

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:45

@Laui ... ik vind eigenlijk dat wij als moddies van het begin onder onze naam "ooit was ik mod" moeten krijgen hoor!! *LOL* al die nieuwe leden weten dat niet Knipoog

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:46

Laui! schreef:
Joël: als jij cijfers hebt, dan kun je toch zeggen waar je ze vandaan hebt? Ik snap dat hele probleem niet zo, of misschien begrijp ik het helemaal niet, kan best hoor Knipoog

bokt is idd klein begonnen en dit zelfs niet bij bart. ik ga bewust niet antwoorden op je vraag dat ik het best wel kan zeggen.. die dingen komen vanachter de schermen en die personen die erachter zitten en hier annoniem rondlopen zou ik dan ook graag in ere willen houden, dus of je het vaag vind of niet, een duidelijker antwoord ga je daarover van mij niet krijgen.

ThePast03 schreef:
Vind je het erg als mensen dat niet serieus nemen?

neen want dat doen ze bij zoveel dingen niet, en daar ga ik me niet in ergeren.
Laatst bijgewerkt door joel op 14-09-06 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:46

joel schreef:
en dan beweerde jij op de vorige pagina nog dat ik geen interesse WILDE tonen.. vreemd iemand ben jij.

ik geef ook bewust geen bron voor die info, dat gaat jullie dus ook helemaal niets aan, dus ik vind het niet vreemd dan om enkel maar de cijfertjes te zeggen als antwoord op de vraag die er gesteld werd.

Als jij trailerbodems onder interesse in paarden vindt vallen dan snap je dus echt niet waar het om gaat.

En cijfers zomaar uit je mouw schudden en dan schermen met een bron die je niet kan hard maken is ongeloofwaardig. Natuurlijk wordt er gevraagd waar je die cijfers vandaan hebt. Dat had je kunnen weten toen je die cijfers plaatste. En dus niet moeten plaatsen als je je geheimzinnige bron niet wilt plaatsgeven.
Soms is het zo simpel. Haha!

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:47

joel schreef:

Wanneer postte je daar aangezien dat topic pas een maand bestaat.

Het is natuurlijk vervelend maar zoals eerder gezegd, het is en blijft de beslissing van de beheerder, hij is hoe naar ook om te zeggen de Big Boss..
niemand die wel in de paardentoestanden zit heeft moeite met 25 posts..

En al zou het je een maand kosten om ze te plaatsen, kun j daarna toch weer gezellig meedoen..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:48

joel schreef:
bokt is idd klein begonnen en dit zelfs niet bij bart. ik ga bewust niet antwoorden op je vraag dat ik het best wel kan zeggen.. die dingen komen vanachter de schermen en die personen die erachter zitten en hier annoniem rondlopen zou ik dan ook graag in ere willen houden, dus of je het vaag vind of niet, een duidelijker antwoord ga je daarover van mij niet krijgen.

Joh als jij zo bekend bent bij de "insiders" van bokt dan is het toch een eitje om die 25 posts te krijgen. Nu snap ik toch echt niet meer waar jij je druk over maakt. Haha!

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:49

hey zeurtrute, trailerbodems of niet, ik beantwoord een vraag en behelp er anderen mee, was dat de vraag niet ofwat? heb jij dan echt werkelijk overal commetaar op of probeer je mij enkel maar de grond in te boren, mij niet gezien hoor, ik ben nu geband op alle onderwerpen waar ik actief was, vind je het dan vreemd dat ik er dan moeilijk over doe?

en ben je nu nogsteeds aan het mekkeren over die cijfers? ik dacht dat ik al lang duidelijk daarin geweest ben.

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:50

ThePast03 schreef:
Joh als jij zo bekend bent bij de "insiders" van bokt dan is het toch een eitje om die 25 posts te krijgen. Nu snap ik toch echt niet meer waar jij je druk over maakt. Haha!

jij vit graag op mij, nou ik hap lekker terug hoor... ik zal mijn 25 wel halen, als ze ze niet weer gaan verwijderen zoals voordien!

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:51

Joel ik denk dat het tijd wordt dat je nu ophoud met persoonlijke opmerkingen.
het is een beleid take it or leave it..

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:52

Bij gebrek aan toegang tot de HK wordt dit maar omgeturnd tot slowchat? Haha!

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:53

ik zal wel ophouden, aangezien jullie het maar niet doen, zal ik de verstandigste hier maar weeral eens spelen.
ik kan grof zijn, maar ik draai dan tenminste niet contenu rond de pot.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:54

joel schreef:
hey zeurtrute, trailerbodems of niet, ik beantwoord een vraag en behelp er anderen mee, was dat de vraag niet ofwat? heb jij dan echt werkelijk overal commetaar op of probeer je mij enkel maar de grond in te boren, mij niet gezien hoor, ik ben nu geband op alle onderwerpen waar ik actief was, vind je het dan vreemd dat ik er dan moeilijk over doe?

en ben je nu nogsteeds aan het mekkeren over die cijfers? ik dacht dat ik al lang duidelijk daarin geweest ben.

Nee ik heb niet overal commentaar op maar zo begint het wel te lijken als jij elke keer alles blijft verdraaien.
Het gaat erom dat je interesse moet hebben in paarden, niet of je andere mensen wel of niet helpt.
Jij blijft er andere dingen bijhalen en maakt het moeilijker dan het is.

En ja ik vind het vreemd dat je moeilijk over doet, waarom dat is in veel van mijn eerdere posts beschreven. Ga ik niet weer herhalen.

Je begint nu over te komen als een kind wat gewend is zijn zin te krijgen en niet meer weet wat te doen als hij zijn zin eens niet krijgt.
Beetje jammer.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:54

orri schreef:
@Laui ... ik vind eigenlijk dat wij als moddies van het begin onder onze naam "ooit was ik mod" moeten krijgen hoor!! *LOL* al die nieuwe leden weten dat niet Knipoog

Hahahaha Haha! Soort van eerbetoon. Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:55

Orri: goed idee. Ik was al bijna vergeten dat jij ook in 't groen hebt rondgebanjerd *schaamt zich diep* (MissJ, wel voor mensen die langer dan 1 jaar mod zijn geweest hoor Tong uitsteken)

Joël: je hóéft 't niet te zeggen hoor. Als ik iemands pb (bij hem haar thuis dus) lees (gebeurt niet, maar stel) en ik geef daar mijn mening over tegen diegene, dan ga ik ook niet op bokt roepen dat ik bij X een pb van Y heb gelezen (maar dan vooral niet zeggen wie X en Y zijn) waarin over Z geroddeld werd.
Ik heb een sterk vermoeden dat je er ingetuind bent, laat ik zeggen dat dit verhaal mij akelig bekend voorkomt, verder ga ik er echt geen woorden aan vuil maken.
Oh enne: schelden hoeft niet he. Wees een vent en beargumenteer je uitspraken ipv iemand 'zeurtrüte' te noemen Knipoog

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:57

Laui! schreef:
Orri: goed idee. Ik was al bijna vergeten dat jij ook in 't groen hebt rondgebanjerd *schaamt zich diep* (MissJ, wel voor mensen die langer dan 1 jaar mod zijn geweest hoor Tong uitsteken)

En die de codetaal van het otnboezemtopic kennen? Tong uitsteken Haha!

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:58

Ik ben van mening dat deze regel beter zou zijn wanneer deze geldt voor leden die zich vanaf vandaag of morgen aanmelden bij Bokt (liever eigenlijk helemaal geen regel als dit).

Ik ben zelf al 3 jaar lid en heb ruim 1500 posts. Nu kan ik nergens meer posten behalve hier op Forumzaken, lekker is dat... Scheve mond
De laatste weken was ik al niet vaak op Bokt, maar op deze manier heeft het voor mij helemaal geen zin meer om hier terug te komen...