Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:Omdat het zonder een hoogdravend en leerzaam topic te zijn, wel interessant voor de bokkers kan zijn die in dat topic posten. Omdat ik nooit bij ITP kijk, wil dat niet zeggen dat dat dan maar gesloten moet worden (al zou dat wel een hoop schelen qua snelheid als al die foto's niet meer geplaatst worden)
Shadow0 schreef:Als ze niet van belang zijn, waarom is het dan zo nodig om ze te voeren en te behouden? En vooral op NM? Wat maakt het dan uit of ze wel of niet op slot gaan?
Shadow0 schreef:Maar een echt hoogwaardige en leerzame discussie kun je het ook niet noemenen dan hoop je dat een fatsoenlijke aanzet in post 1 het niveau toch net een zetje geeft. (Van mij hoeft deze niet meer op slot hoor, maar ik geloof ook niet dat er nou zo vreselijk veel interessants verloren gaat als dat wel zou gebeuren.)
Desiree schreef:slimmerik schreef:Als ze trouwens op een hondenforum vinden dat bokt een pennyforum is kan het natuurlijk ook zijn dat ze daar geen verstand van paarden hebben. Ik ben ook al lang lid van een hondenforum maar dat is gedeeltelijk ook een troetitoeti forum geworden met mensen en pubers die de hele dag lopen te frunniken met hun dwergpoedeltjes en weet ik al niet meer.... Van met welk talkpoeder krijg ik het witste poedeltje en zal ik zijn nageltjes nu wel of niet lakken.
Het zal me een worst wezen wat een hondenforum over een paardenforum zegt toch??
edit: mijn buurman vindt paarden sowieso niks...
Nee, dat was niet de reden dat ze dat zeiden. DE aanleiding was dat ze enorm lomp met elkaar omgaan en echt grof. De beledigingen vliegen over en weer en ze zijn persoonlijk. Omdat de sfeer daar zo grimmig is, kom ik daar dan ook niet meer. Toen ik ze daarop wees zeiden ze dus dat dit een pennyforum was omdat het hier te ver doorgeslagen was. Het hondenforum wat ik bedoel, daar komen weinig mensen met showhonden, meer mensen die een hond hebben zoals die heb: voor gezelschap maar ook veel mensen met werkhonden. www.hondenforum.nl, die bedoel ik. Mensen die poedeltjes nagels lakken, daar lees je niets over want die zouden op dat forum echt de volle laag krijgen.
[knip]
Prima schreef:Sorrie hoor, maar ik denk dat je de medebokker een beetje overschat.
Citaat:Bovendien, is het treven een discussie, of een discussie van niveau? Dan kan je ook beleidslijnen gaan stellen omtrent het gemiddelde IQ die iemand moet hebben om een normale discussie te onderhouden? Wellicht een IQ test alvorens je lid wordt?
Citaat:Het punt is eigenlijk heel simpel, als jij een discussie de moeite niet waard vindt, dan kan je dat topic ook laten voor wat het is. Ik kan me niet voorstellen dat je daar een slotje voor nodig hebt.
russel schreef:Ik snap eigenlijk niet waar het modteam of misschien jij Shadow, want ik weet niet op je nu op persoonlijke titel praat, druk maakt.
russel schreef:Nee, prima, jij behoort tot dat andere groepje wat ik bedoeldeen die Slimmerik heeft niet voor niets zo een naam gekozen. Zeker impliceert ze nu naar Fokt, ook daar geloof ik dat ze net zo redeneert als hier, dus ach........