Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marreke schreef:Shadow0, als mijn buren een privégesprek voeren dat zo luid is dat ik het kan horen, moet ik dan mijn oren dichtstoppen? Als vrienden in mijn aanwezigheid iets bespreken wat privé is, moet ik dan mijn oren dichtstoppen?
Nee, volgens mij niet. Er ligt ook een groot deel verantwoording bij de spreker.
Karl66 schreef:Het stoom afblazen hoeft natuurlijk niet persé voor alle andere moddies te lezen te zijn :D
Maar ik snap wel dat het op het MP gebeurt, juist omdat de moddies daar met elkaar communiceren.
Caira schreef:
Nee dan hoef je je oren niet dicht te stoppen, een heel ander verhaal wordt het als je de sleutel jat van 1 van je buren, stiekum zijn huis in gaat en dan de ruzie afluistert, opneemt en dan openbaar maakt.
En dat is in feite wat hier is gebeurt!
slimmerik schreef:Caira schreef:
Nee dan hoef je je oren niet dicht te stoppen, een heel ander verhaal wordt het als je de sleutel jat van 1 van je buren, stiekum zijn huis in gaat en dan de ruzie afluistert, opneemt en dan openbaar maakt.
En dat is in feite wat hier is gebeurt!
Amen.... Had precies hetzelfde getypt toen ik je post zag staan.....
SuperPepeijn schreef:Wat vind jij dan eigenlijk justy?
Karl66 schreef:Je vergeet de derde discussie Justy, andere gebruikers hebben niks op het MP te zoeken, net zoals ze niks in mijn pb's te zoeken hebben
Caira schreef:uh Sundancer, als ik al iets vaag vind is het wel jouw post, want deze juf snapt er niets van!