Bij ITP. Vaak @ Fotoshoot..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SaskiaKur

Re: Bij ITP. Vaak @ Fotoshoot..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:48

Dit kan een eindeloze discussie zijn. Maar het ligt ook eraan hoe je foto´s steeds maakt. Ik heb soms mindere foto´s dan anders. Bijvoorbeeld de laatste foto´s met Mascha op Oratio voor de training van de LK noem ik degelijk een fotoshoot maar omdat ik Mash heb gefotografeerd en niet iemand anders heb ik het weggelaten. Maar andere keren heb ik ook wel minder en dan plaats ik er geen fotoshoot ervoor. Ik plaats het alleen ervoor als het echt de kwaliteit + foto goed ervoor staan, anders niet.

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 17:00

Ik erger me er idd ook wel is aan ja, wat ik wel merk is dat er bij een échte fotoshoot vaak bij staat " fotoshoot door...." en vaak worden de échte ook fotoreportages of proffesionele fotoshoots genoemd.. verder vind ik het zelf ook jammer, ik verwacht vaak mooie foto's en dan is zijn het hele onscherpe of overbelichte foto's, of bij HAW bewogen en donkere foto's.

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 17:45

Ik heb net een topic op HAW geplaatst met Mascha en Trofee. De kwaliteit is niet goed omdat ik nog moet frutselen met de instellingen voor in een binnenbak. Daarom plaats ik gewoon geen fotoshoot ervoor omdat ik gewoon weet dat dit woord er niet voor waard is.