boktregels niet voor iedereen eenduidig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jacimatho

Re: boktregels niet voor iedereen eenduidig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:18

Citaat:
Slimmerik:

Tot wanneer wil jij teruggaan dan???
Alleen het laatste half jaar mag maar meegeteld worden en dan kom je tot de volgende zgn. "overtredingen":
Natasha | 18-01-06 | 2 | 24 uur | 2 OWs binnen 3 maanden
Natasha | 10-04-06 |2+3 | 1 week | persoonlijke vete, kwetsend gedrag
Natasha | 05-06-06 | 3 | 1 week | Openbaar maken emailadressen
Natasha | 04-07-06 | 4 | 1 maand | uitvechten persoonlijke vete op bokt
Natasha | 04-07-06 | | permanent | actief op bokt tijdens ban

Bij die laatste van 4-7-06 is dus door de bokkers hier geen persoonlijke vete opgemerkt...........

Of het feit dat ik jou een antwoord geef moet al onder persoonlijke vete vallen. Bloos Bloos Bloos

Hmm...kan me dus toch echt een opmerking herinneren van Natasha aan mij, in dat laatste topic over haar.....over een paardje die ik heb gekocht van iemand die ze niet kan luchten of zien, en waarvan ze het nodig vond om dat even aan te halen op heel doortrapte lage manier...
Haar was heel erg duidelijk dat ze op geen enkele manier contact mocht hebben met deze persoon op bokt, of erover beginnen....en dat heeft ze dus genegeerd.
Ze is dus gewoon doorgegaan met haar persoonlijke vete, en daarvoor op de vingers getikt.

Als iemand overigens in zulk korte tijd zoveel ow's op de hals haalt is het een kwestie van tijd eer zo'n persoon zover gaat dat hij/zij een permanente ban krijgt.
Maar dat is mijn mening....
Laatst bijgewerkt door Jacimatho op 12-07-06 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:20

Deze topic gaat helemaal niet over Natasha....maar over de onterechte ban van Madasha.....
Eigenlijk over alle ontrechte bans Clown

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:22

Daar heb ik een tijdje terug ook een topic over geopend, of Bokt met twee maten meet....
Uiteindelijk op slot gegaan en geen woord wijzer geworden...

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:23

Volgens mij is het antwoord dan gewoon; Ja...

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:24

Ik heb mijn ding gezegd en laat het daarbij.....

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:27

Zeg Bas, waarom ga je Fok niet vervuilen met je dogmatische posts? Of ben je daar geband??? Clown

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:28

Bas232 schreef:

Je ding????? Ik zie nergens een ding, alleen wat vage zinnen van jouw hand....

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:33

oestinja schreef:
Zeg Bas, waarom ga je Fok niet vervuilen met je dogmatische posts? Of ben je daar geband??? Clown

Mee eens Ja

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:47

Bas232 schreef:
slimmerik schreef:
Nee ik vind het niet meer zo interessant nu...... Dit noem ik dus wel vervuiling.....

Bas je hebt daar al een topic over gehad toch???

Nee heb ik niet, dat was mijn vrouw Marreke die uitleg probeerde te vragen.....
De reactie van de mods was zeer prettig....die topic op slot....en deze blijft gewoon open...terwijl het om precies hetzelfde gaat.
Ergo, het onterecht bannen van mensen.

Lees zelf in deze link: >>link<<

Dat ging wel degelijk over hetzelfde, maar de mods beginnen daar domweg ordinair te dreigen in plaats van een degelijk antwoordt te geven.

Ja in jouw geval lijkt het idd op hetzelfde want was het marreke wel die er een topic over opende of was jij dat op de account van Marreke??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:52

Slimmerik, ik heb mijn account niet uitgeleend!
Lees maar een aantal willekeurige posts van mij en een aantal posts van Bas. Let dan even goed op het taalgebruik, de zinsbouw, de grammatica en je ziet direct het verschil.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:55

Marreke schreef:
Lees maar een aantal willekeurige posts van mij en een aantal posts van Bas. Let dan even goed op het taalgebruik, de zinsbouw, de grammatica en je ziet direct het verschil.

Ja maar dat is bij Madacha en Natasha ook het geval en toch is Natasha permanent geband voor het actief zijn op bokt tijdens haar ban.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:59

Maar daar hebben de mods schijnbaar een reden voor gehad om aan te nemen dat Natasha ook echt op het account van Madacha zat. Dan lijkt mij het speculeren van Bas op het account van Marreke hier volkomen los van te staan, waarvan ik uberhaupt al niet snap dat het hier gesuggereerd wordt Verward

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:02

Cayenne schreef:
Maar daar hebben de mods schijnbaar een reden voor gehad om aan te nemen dat Natasha ook echt op het account van Madacha zat. Dan lijkt mij het speculeren van Bas op het account van Marreke hier volkomen los van te staan, waarvan ik uberhaupt al niet snap dat het hier gesuggereerd wordt Verward

Ik kan er maar 1 reden voor bedenken, en dat is dat hij mij probeerd uit te lokken tot een ruzie zodat ik weer een ban krijg.
Iets anders dan dat kan ik niet verzinnen.

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:03

Cayenne schreef:

HUH????????? Dan zal ik wel helemaal gek zijn, want ik zie het verschil niet.

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:04

Bas232 schreef:
Cayenne schreef:

Ik kan er maar 1 reden voor bedenken, en dat is dat hij mij probeerd uit te lokken tot een ruzie zodat ik weer een ban krijg.
Iets anders dan dat kan ik niet verzinnen.

Bassie, de enige die uit is op een catfight ben jij volgens mij. En wie bedoel je met "hij"?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:05

volgens de mods heeft Natasha het account van Madacha gebruikt, en bij Bas en Marreke is dit niet ter sprake gekomen? Haha!

ben effe eten Doei, doei

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:05

Bas232 schreef:

Dit even om je te herinneren aan je besluit. Wil nog niet echt lukken he???

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:07

Kun je hiervoor verbannen worden? Bloos!
Ik zit wellis bij een vriendin op bokt en dan is zij ook aangemeld, dan zitten we dus tegelijk op het zelfde IP adres. Kan het dan ook gebeuren dat je verbannen word? Scheve mond
Dat zou ik niet zo mooi vinden namelijk Clown

Zouden jullie minder actief willen posten? Tong uitsteken
Dahm ik heb nu al 6 keer geklikt op verzenden Nagelbijten / Gniffelen Wanneer zetten ze die verotte 'Er is tenminste een nieuwe reactie in dit onderwerp. Mogelijk wil je daarom je bericht aanpassen.' functie is uit?

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:08

Marreke schreef:

Ik zie niet veel verschil eigenlijk.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:10

DarkDreamer, zoals ook al eerder in het topic gezegd is kijken de mod's naar meer dan alleen het IP-adres.
In feite is het antwoord op je vraag of je hiervoor een ban kan krijgen: ja, maar...

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:14

Marreke schreef:
DarkDreamer, zoals ook al eerder in het topic gezegd is kijken de mod's naar meer dan alleen het IP-adres.
In feite is het antwoord op je vraag of je hiervoor een ban kan krijgen: ja, maar...

Ben je nou Marreke of Bas? Clown

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:16

oestinja schreef:
Marreke schreef:

Ben je nou Marreke of Bas? Clown

Ik heb even getemt wegens je doorlopende poging om ruzie te veroorzaken en dingen te insinueren die niet waar zijn.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:17

Marreke schreef:

Ik zou eerder zeggen 'nee, tenzij...'. In het geval van Natasha/Madacha waren er nog een aantal andere aanwijzingen die uiteindelijk tot deze conclusie hebben geleid. Alleen op grond van een IP-check zouden we in dit geval echt geen ban uitgevoerd hebben, juist omdat we weten dat Madacha bij Natasha werkt.

Zo hebben we dus ook geen reden om aan te nemen dat Bas op het account van Marreke zit of gezeten heeft.

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:19

Ik heb even getemt wegens je doorlopende poging om ruzie te veroorzaken en dingen te insinueren die niet waar zijn.
[/quote]

Nee Bas, dat was ik niet maar jij.

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:19

Justy schreef:
Marreke schreef:

Ik zou eerder zeggen 'nee, tenzij...'. In het geval van Natasha/Madacha waren er nog een aantal andere aanwijzingen die uiteindelijk tot deze conclusie hebben geleid. Alleen op grond van een IP-check zouden we in dit geval echt geen ban uitgevoerd hebben, juist omdat we weten dat Madacha bij Natasha werkt.

Zo hebben we dus ook geen reden om aan te nemen dat Bas op het account van Marreke zit of gezeten heeft.

Ik dank je voor de uitleg, Marreke vermoord me als ik op haar account zou zitten Haha!