Subforumaanvraag N.R.P.S

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

debsoleino

Re: Subforumaanvraag N.R.P.S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 18:00

MayraS2 schreef:
Maar het gaat niet door debsoleino

Wat jammer!!!!
Dat is juist zo leuk!!

Kady_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 18:00

hoezo zit ik in de verkeerde sub forum aanvraag?

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 18:02

Kady_ schreef:
hoezo zit ik in de verkeerde sub forum aanvraag?

door je reactie over de welsh, denk ik dat je in dat topic wou posten? hier is NRPS, niet welsh...

Machie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 18:02

ik blijf het ook niet geheel eerlijk vinden hoor! imo sneeuwen NRPS topics net zo snel onder als die over Tinkers. Helemaal op FA, das namelijk alleen maar KWPN. Aangezien er helaas genoeg bokkers zijn die dat als enige stamboek zien...

Kady_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 18:03

ja weet ik..
maar ik bedoelde daarmee; er is een aanvraag voor een welsh subforum bezig.. en die gaat er waarschijnlijkwel doorkomen..
en dan vraag ik me af.. hoeveel scheelt een welsh nou van nrps?

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 18:04

feit is dat 2 mods voor hebben gestemd bij de welsh, in hoeverre dat dat doorweegt, weet ik niet. Maar het lijkt me dat met moderator-voorstanders je aanvraag logischerwijs sneller erdoor komt dan een andere.

Kady_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 18:05

ja daarom eigenlijk ook maar stom..
zijn er geen mods die 'nrps fan'zijn

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 18:06

ik vind gewoon dat mods eigenlijk niet hun voorkeur zouden mogen laten merken bij dit soort dingen

Machie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 18:06

hahaha Tieneke, ik heb exact hetzelfde gezegt Ik ben er ook van overtuigd dat als je direct moddie's aan je zijde hebt, het allemaal veel makkelijker word! Welsh zie in nl genoeg topics over op FZ, die niet ondergesneeuwd zijn

@Kady_ wij hebben volgensmij alleen Karin met n NRPS, maarja die heeft dr endurance forum

Kady_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 18:08

Tieneke schreef:
ik vind gewoon dat mods eigenlijk niet hun voorkeur zouden mogen laten merken bij dit soort dingen

daar heb je idd ook weer een punt..

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 18:09

Niet dat ze geen goede beslissing kunnen maken met voorkeuren, maar gewoon al om discussies en reacties zoals die van ons nu te vermijden. Anders ga je reacties over voortrekkerij krijgen, waar niemand op zit te wachten.

Kady_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 18:15

idd..
nu maar hopen dat het arabieren topic er wel door komt

lotttttttt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 10:18

Tieneke schreef:
Misschien maar een schrale troost, maar als het arabierensubforum er zou komen, kunnen veel NRPS-ers daar terecht...

jaa inderdaad dat is ook leuk

Maar nrps is geen volbloed en dan krijg je dat weer, er was een keer een meid die haar halfbloed arabier in een arabier topic plaatste en toen kreeg ze wat rare reacties over haar heen. ''waarom zeggen mensen met een nrpser altijd : ik heb een arabier! Blablablabla ''
Hopen dat dat dan niet gaat gebeuren

Maar een arabier subforum is ook geen arabisch subforum als er allemaal nrps bij gemixt word, nrps is heel anders. Alleen de ponies die heel hoog in t bloed zitten beginnen een beetje op een arabier te lijken .. ..

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 10:42

Kady_ schreef:
Tieneke schreef:

daar heb je idd ook weer een punt..

waar halen jullie het vandaan dat het om onze voorkeur zou gaan? Ik denk dat de meerderheid van de mods een KWPN-er heeft, en dat subforum komt er al zeker niet. En ik geloof niet dat er een mod is met een klassiek ras (om maar een voorbeeld te noemen), om maar niet te vergeten dat er ook mods zijn zonder paarden

Ik heb al eerder toegelicht wat de beoordelingscriteria zijn voor een subforumaanvraag, en machie heeft die hier ook aangehaald (dank je wel ).

Ik wil nog steeds een forum voor de Noordghanese bospony trouwens

Machie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 12:01

ohw, die kunnen we voor je aanvragen Lielle Maar niet voordat er een subforum is voor het aanvragen van subforums

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 17:19

Als iemand een aanvraag start voor de Noordghanese bospony ben ik zeker van de partij!
Maar geen voorkeur bij bepaalde mods? Toch wel denk ik. Als je je niet interesseert in een subforum voor de Welsh, stem je daar normaal gezien niet dadelijk voor. Als er 2 moderators voorstander zijn en ze laten dat duidelijk merken, hebben zij toch duidelijk een voorkeur voor dat subforum??

ZzzeiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 18:05

Een mod is ook gewoon een bokker die toch ook zijn mening mag uiten? Of ze het nu in een topic zetten of later voorstemmen als ze er later met de mods over hebben of het subforum mag komen.

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 18:08

Tieneke schreef:

Wat nou als beide mods welshfokkers zijn?? In dit geval is dat namelijk ook zo. Zouden zij niet voor mogen stemmen omdat ze mod zijn?
Beetje krom vind je niet?

ZzzeiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 18:18

youngster schreef:
Tieneke schreef:

Wat nou als beide mods welshfokkers zijn?? In dit geval is dat namelijk ook zo. Zouden zij niet voor mogen stemmen omdat ze mod zijn?
Beetje krom vind je niet?

Snap eerlijk gezegd ook niet waar jullie je druk om maken een stem van een mod telt echt geen 5x mee in de stemlijst.
Het maakt niet uit hoeland de lijst van medestanders is als het maar boven de 30 is.

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 18:21

Niezzz schreef:
Snap eerlijk gezegd ook niet waar jullie je druk om maken een stem van een mod telt echt geen 5x mee in de stemlijst.
Het maakt niet uit hoeland de lijst van medestanders is als het maar boven de 30 is.

Precies

Machie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 18:25

Mwah marielle, als er veel moddie's ergens voor zijn komt het er natuurlijk wel makkelijker door

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 18:26

Je, je kan mijn woorden ook 10 keer erger maken dan dat ze zijn, ik maak me er niet druk om, stel alleen maar vast.
Natuurlijk zijn mods ook gewoon Bokker, dat weet ik. Ik vraag me gewoon af of het wel zo'n goed idee is om in aanvragen toe te laten dat mods zich uiten als voorstander, om discussies te voorkomen zoals: "das niet eerlijk... bla bla bla".
Mij maakt het geen zak uit, vind het gewoon misschien iets om over na te denken. Zoals machie hierboven zegt, denk ik er ook over.

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 18:39

machie schreef:
Mwah marielle, als er veel moddie's ergens voor zijn komt het er natuurlijk wel makkelijker door

met 2 moddies als voorstander zal het er niet eerder doorkomen al met 1 moddie als voorstander. Maargoed dit is een eindeloze discussie

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 19:07

machie schreef:

Dat is wel zo, maar het maakt echt niet uit of Sjoert en Joost hun mening nu in het aanvraagtopic zetten of dat ze straks bij het overleg aangeven dat ze ervoor zijn Die stem telt echt maar één keer hoor

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 10:03

Tieneke schreef:
Als iemand een aanvraag start voor de Noordghanese bospony ben ik zeker van de partij!
Maar geen voorkeur bij bepaalde mods? Toch wel denk ik. Als je je niet interesseert in een subforum voor de Welsh, stem je daar normaal gezien niet dadelijk voor. Als er 2 moderators voorstander zijn en ze laten dat duidelijk merken, hebben zij toch duidelijk een voorkeur voor dat subforum??

dat bedoelde ik alleen niet. Ik lees hier een paar keer dat fora er wel of niet komen omdat de mods dat ras wel of niet interessant vinden, en dat bestrijd ik. Natuurlijk zijn er mods die liefhebbers zijn van Welsh (of de Noordghanese bospony ) maar dat is dan een prive opvatting die als gewone bokker wordt geuit. Het betekent niet dat als er geen mods voor een bepaald forum dit er niet komt.

/edit
zie net dat Justy ook al zoiets zegt.