MayraS2 schreef:Maar het gaat niet door debsoleino
Wat jammer!!!!
Dat is juist zo leuk!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MayraS2 schreef:Maar het gaat niet door debsoleino
Kady_ schreef:hoezo zit ik in de verkeerde sub forum aanvraag?
Tieneke schreef:ik vind gewoon dat mods eigenlijk niet hun voorkeur zouden mogen laten merken bij dit soort dingen
Tieneke schreef:Misschien maar een schrale troost, maar als het arabierensubforum er zou komen, kunnen veel NRPS-ers daar terecht...
Kady_ schreef:Tieneke schreef:ik vind gewoon dat mods eigenlijk niet hun voorkeur zouden mogen laten merken bij dit soort dingen
daar heb je idd ook weer een punt..
Tieneke schreef:ik vind gewoon dat mods eigenlijk niet hun voorkeur zouden mogen laten merken bij dit soort dingen
youngster schreef:Tieneke schreef:ik vind gewoon dat mods eigenlijk niet hun voorkeur zouden mogen laten merken bij dit soort dingen
Wat nou als beide mods welshfokkers zijn?? In dit geval is dat namelijk ook zo. Zouden zij niet voor mogen stemmen omdat ze mod zijn?
Beetje krom vind je niet?
Niezzz schreef:Snap eerlijk gezegd ook niet waar jullie je druk om maken een stem van een mod telt echt geen 5x mee in de stemlijst.
Het maakt niet uit hoeland de lijst van medestanders is als het maar boven de 30 is.
machie schreef:Mwah marielle, als er veel moddie's ergens voor zijn komt het er natuurlijk wel makkelijker door
machie schreef:Mwah marielle, als er veel moddie's ergens voor zijn komt het er natuurlijk wel makkelijker door
Tieneke schreef:Als iemand een aanvraag start voor de Noordghanese bospony ben ik zeker van de partij!
Maar geen voorkeur bij bepaalde mods? Toch wel denk ik. Als je je niet interesseert in een subforum voor de Welsh, stem je daar normaal gezien niet dadelijk voor. Als er 2 moderators voorstander zijn en ze laten dat duidelijk merken, hebben zij toch duidelijk een voorkeur voor dat subforum??