Zoals een Arabisch Volbloed komt bij warmbloeden in waaronder een KWPNer ook valt en toch passen deze weer niet bij elkaar, en zo zal het met bepaalde andere rassen net zo zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Precies
superhaffies schreef:jalijkt mij ook.. ik vind het een goede discussie, maar het gaat nu wel de hele tijd heen en weer... de ene zegt: paard is paard, ander zegt elk ras is anders... maarja
fijn dat de moderator's het een goede discussie vinden, dat vind ik namelijk ook. waar worden de subforums geplaatst? gewoon waar dat tinker forum nu ook staat? nou, dan heeft niemand er last van. het staat gewoon onder een ander forum. niemand heeft nu tog ook geen last van het tinker forum, en volgens mij loopt dat tinker forum erg goed ( niet dat ik er wel eens kom, ik heb er niets te zoeken)
DunDijk schreef:Dan vraag ik me alleen af waarom ze wel meestemt in het subforum voor de HaflingersEven wat Quotes van andere bokkers
...0ojannekeo0 schreef:dan zijn er nog zo veel populaire rassen...
shetten
welshjes
haflingers
kwpn-ers
fjorden
etc etc
dan komt er geen eind aan...
...
superhaffies schreef:wat vinden jullie van subforums? en hoeveel mogen er maximaal van jullie.. en waar word het geplaatst?