Tigger schreef:Ik ken heel Lovely niet (alleen uit verhalen en haar posts), ik ken heel Fronton niet, ik weet niet eens zeker of het dezelfde zijn (dat geloof ik maar, omdat het gezegt wordt) Maar het stinkt en ik vind het echt te triest voor woorden... Ik vind Fronton aardig en ze kwam bij mij gezellig over... Daarom kom ik voor haar op.
En dit is dus precies waarom dit hele topic echt nergens over gaat. Je hebt geen idee waar het over gaat maar vind het wel te triest voor woorden 
Wat ik naar MissJ heb ge-PBd staat ook al in dit topic. Als mensen een permanente ban krijgen moet er echt _heel_ veel fout zijn gegaan. Als je het toch voor elkaar krijgt een permanente ban te krijgen dan heb je bij het moderatorteam echt al je credits verspeeld. Wij zijn ook de beroerdste niet dus als iemand na een hele tijd gebanned te zijn geweest weer voorzichtig een SA aanmaakt en laat zien dat hij/zij zich ook normaal en respectvol tov je medebokkers kan gedragen dan knijpen wij een oogje toe, we gedogen dat account. Mensen veranderen, situaties veranderen. Helemaal niets mis mee. Als je echter een SA aanmaakt en het dan nodig vindt weer precies op het scherpst van de snede te balanceren dan heb je het gewoon niet begrepen. Je zit al op 0 credits en door constant weer tegen het randje aan te zitten bouw je die ook niet bepaald op. Op zo'n moment laat je niet bepaald blijken dat je iets gesnapt hebt van je ban en wordt zo'n schaduw account gebanned. Dat is (in het heeeeeeeeeeel kort) wat hier ongeveer gebeurd is.
Maar goed, dit topic is verder niet veel meer dan wat oneliners over en weer waarin we elkaar (slimmerik vs de rest) belachelijk proberen te maken, niet heel productief dus. Slotje dus maar weer.