Vraag over permanente ban en nieuw account

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sannie1980

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:10

Shadow0 schreef:
Sannie: jawel, de regels zijn mij inderdaad bekend. Het gaat hier echter om een combinatie van vele factoren, en daarom lijkt het mij beter dat de uitleg hiervan door 1 persoon gedaan wordt.

Ik wil eerst Barts reactie afwachten voor ik daar verder op in kan gaan. Dus misschien dat we daar maar even op moeten wachten.

Ik wil niet doorzeuren, maar doe het toch

Ook al zijn er veel factoren, regels zijn toch regels? Wat maken die factoren nou uit, je overschrijdt een regel of dat doe je niet. Ik krijg nu een beetje de indruk dat de regels momenteel niet veel duidelijkheid geven over hoe en wat zoals het op het moment speelt, of zit ik mis?

Tigger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:19

MissJ schreef:
Bart, misschien is het een idee om het uitgebreide verhaal wat je aan mij hebt gepbt ook hier te plaatsen?

Dat vind ik dan weer apart... Bart...
Hoe kan het dat er een paar Vragers wel op de hoogte worden gesteld en de rest in ongewisse wordt gelaten?

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:22

| Levendige | 07-09-05 | | permanent | Wegens niet nakomen afspraken buiten bokt.

Dit snap ik ook niet :S

Tigger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:25

maickell0ver schreef:
| Levendige | 07-09-05 | | permanent | Wegens niet nakomen afspraken buiten bokt.

Interesting...

dynamiek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:27

Tigger schreef:
MissJ schreef:
Bart, misschien is het een idee om het uitgebreide verhaal wat je aan mij hebt gepbt ook hier te plaatsen?

Dat vind ik dan weer apart... Bart...
Hoe kan het dat er een paar Vragers wel op de hoogte worden gesteld en de rest in ongewisse wordt gelaten?

Das wel vreemd ja!

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:28

Of niet zo staat er wel meer tussen hoor... Penny account???

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:28

maickell0ver schreef:

Volgens mij kun je die krijgen als je b.v. iets te koop zet en dan verkoopt en na het geld ontvangen je niet aan het afleveren houdt.

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:29

wow een zinnige reactie van slimmerik....

saaraah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:30

Slimmerik Leer jij de boktregels uit je hoofd ofzo? :S

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:32

Haha
Nouja ik wacht ook op reactie, ben erg benieuwd.

Tigger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:32

slimmerik schreef:
maickell0ver schreef:

Volgens mij kun je die krijgen als je b.v. iets te koop zet en dan verkoopt en na het geld ontvangen je niet aan het afleveren houdt.

Dat heeft nog steeds met Bokt te maken... Lijkt mij zo... foute omschrijving dan...

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:34

MissJ schreef:
verstandig Shadow.

Ik zou het ook graag hierbij laten tot Bart gereageerd heeft.
Verder voer ik deze discussie hier, ik hoef niet steeds pb's te hebben.

Dit sloeg trouwens niet op Bart, mocht dat zo overkomen.

Ylana

Re: Vraag over permanente ban en nieuw account

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:36

Hahaha, laat me raden.
Pb van bokkers die willen weten wat de pb van bart nu precies inhield...?

Sani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:37

Tigger schreef:
slimmerik schreef:

Dat heeft nog steeds met Bokt te maken... Lijkt mij zo... foute omschrijving dan...

er wordt bedoeld dat het zich niet op het forum zelf plaatsvindt.
maar dus daarbuiten.

En ik denk trouwens dat als je zo die hele lijst afgaat, je wel meer van die gebande bokkers tegenkomt waarbij je zulke vragen kan stellen zoals de vragen die hier worden gesteld.

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:38

Wat is een pennyaccount dan??

Chronos

Re:

Mijn vraag is wat nu precies de aanleiding is om Fronton te bannen.. en wat de bewijsen daarvan zijn.. En zou het eerlijk vinden dat mensen die gebant zijn daar nog op terug kunnen komen en hun verweer kunnen voeren

slimmerik

Re:

saaraah schreef:
Slimmerik
Leer jij de boktregels uit je hoofd ofzo? :S

Nee maar als ik vragen heb kijk ik eerst wat de regels zijn.....daar is de FAQ bovenaan voor.

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:39

| BrightStar | 19-05-05 | | week | misbruiken schaduwaccounts

Hier blijkt uit dat je wel een SA mag hebben maar hem niet mag misbruiken..??

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:39

Sani schreef:
er wordt bedoeld dat het zich niet op het forum zelf plaatsvindt.
maar dus daarbuiten.

En ik denk trouwens dat als je zo die hele lijst afgaat, je wel meer van die gebande bokkers tegenkomt waarbij je zulke vragen kan stellen zoals de vragen die hier worden gesteld.

En dit topic gaat specifiek over de ban van Fronton, niet over die van jantje of pietjepuk.

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:40

Chronos schreef:
Mijn vraag is wat nu precies de aanleiding is om Fronton te bannen.. en wat de bewijsen daarvan zijn.. En zou het eerlijk vinden dat mensen die gebant zijn daar nog op terug kunnen komen en hun verweer kunnen voeren

Lezen....lezen .....lezen.....
Je kunt je verweren via de bemiddelaars lees maar even terug !!!

Tigger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:41

slimmerik schreef:
saaraah schreef:
Slimmerik
Leer jij de boktregels uit je hoofd ofzo? :S

Nee maar als ik vragen heb kijk ik eerst wat de regels zijn.....daar is de FAQ bovenaan voor.

Damn...
Jij staat echt met stip op nr 1 als BB

Sani

Re:

Ja en MissJ, ik bedoelde die reactie van mij ook tegen degene die al die andere gebande bokkers erbij haalde...

BartVB
Eigenaar

Re:

Tigger schreef:
Ik ken heel Lovely niet (alleen uit verhalen en haar posts), ik ken heel Fronton niet, ik weet niet eens zeker of het dezelfde zijn (dat geloof ik maar, omdat het gezegt wordt) Maar het stinkt en ik vind het echt te triest voor woorden... Ik vind Fronton aardig en ze kwam bij mij gezellig over... Daarom kom ik voor haar op.

En dit is dus precies waarom dit hele topic echt nergens over gaat. Je hebt geen idee waar het over gaat maar vind het wel te triest voor woorden

Wat ik naar MissJ heb ge-PBd staat ook al in dit topic. Als mensen een permanente ban krijgen moet er echt _heel_ veel fout zijn gegaan. Als je het toch voor elkaar krijgt een permanente ban te krijgen dan heb je bij het moderatorteam echt al je credits verspeeld. Wij zijn ook de beroerdste niet dus als iemand na een hele tijd gebanned te zijn geweest weer voorzichtig een SA aanmaakt en laat zien dat hij/zij zich ook normaal en respectvol tov je medebokkers kan gedragen dan knijpen wij een oogje toe, we gedogen dat account. Mensen veranderen, situaties veranderen. Helemaal niets mis mee. Als je echter een SA aanmaakt en het dan nodig vindt weer precies op het scherpst van de snede te balanceren dan heb je het gewoon niet begrepen. Je zit al op 0 credits en door constant weer tegen het randje aan te zitten bouw je die ook niet bepaald op. Op zo'n moment laat je niet bepaald blijken dat je iets gesnapt hebt van je ban en wordt zo'n schaduw account gebanned. Dat is (in het heeeeeeeeeeel kort) wat hier ongeveer gebeurd is.

Maar goed, dit topic is verder niet veel meer dan wat oneliners over en weer waarin we elkaar (slimmerik vs de rest) belachelijk proberen te maken, niet heel productief dus. Slotje dus maar weer.