Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannert schreef:Schimmelig schreef:Goed, daar zijn jullie nu overuit? Iemand nog iets anders te melden, dit wordt... boring
Sorry, maar ik vind jou gedrag nu erg bazig overkomen zeg! Eerst begin je met vrijheidsuiting en nu moeten we onze mond houden als we dat doen.
Schimmelig schreef:Hij stond er gewoon vreemd Mork, ... al ben ik de enige die dat vind...
Karl66 schreef:Schimmelig schreef:Ik was gewoon benieuwd, over wat die mensen zo laat op bokt deden. Mijn gok was de eerste keer goed, ze hadden net zo goed in de beveiliging kunnen zitten...
Huh, verklaar je nader?
Schimmelig schreef:Jij herhaalt continu jezelf, ik heb het nu wel gelezen (dat bedoel ik)
sans6 schreef:Schimmelig schreef:Hij stond er gewoon vreemd Mork, ... al ben ik de enige die dat vind...
dan zeg je niet dat die zin er vreemd stond... dan zeg je
ik vond dat die zin er vreemd stond
Voordat je woorden verkeerd worden opgevat, weet je
Schimmelig schreef:
Jij herhaalt continu jezelf, ik heb het nu wel gelezen (dat bedoel ik)
Schimmelig schreef:
Ik kan minimaal 10 andere bokkers vinden die het met mij eens zijn, dit topic loopt razend... al was dit niet de bedoeling.. Ik probeer hoe dan ook, op al jullie posts te reageren, dus dat is een hoop leeswerk
sans6 schreef:Schimmelig schreef:
Jij herhaalt continu jezelf, ik heb het nu wel gelezen (dat bedoel ik)
ik??? En waar heb jij wat nieuws te melden gehad??
Jij vertelt alleen dat iedereen verkeerd leest, dat je woorden verdraaid worden enz enz
Schimmelig schreef:Ik moet wel Sannert, er wordt geen poging gedaan mijn eerdere posts te lezen... anyway, je kunt in het 'ik wil niet meer' topic lezen dat ik het niet zo kwaad bedoelte... maar jullie zijn veelste hard bezig jullie kriebels te uiten op mij
sans6 schreef:Schimmelig schreef:
Ik kan minimaal 10 andere bokkers vinden die het met mij eens zijn, dit topic loopt razend... al was dit niet de bedoeling.. Ik probeer hoe dan ook, op al jullie posts te reageren, dus dat is een hoop leeswerk
nu kan ik natuurlijk vragen waarom je een topic opent als je geen reacties verwacht, maar dan leesik vast verkeerd, of verdraai je woorden dus dat doe ik maar niet..
Wat ik wél wilde vragen is, waar blijven die 10 (of meer??) bokkers dan?
Vind t nl tot nu toe erg opvallend dat nog niemand het met je eens is
Sannert schreef:Schimmelig schreef:Ik moet wel Sannert, er wordt geen poging gedaan mijn eerdere posts te lezen... anyway, je kunt in het 'ik wil niet meer' topic lezen dat ik het niet zo kwaad bedoelte... maar jullie zijn veelste hard bezig jullie kriebels te uiten op mij
Dus, jij mag jezelf herhalen, maar wij niet.
Maw jij voelt jezelf beter dan ons.
Hier kan ik nou eens echt niet bij.
Arrogant gedrag vind ik dat.
Schimmelig schreef:Ik kan minimaal 10 andere bokkers vinden die het met mij eens zijn, dit topic loopt razend... al was dit niet de bedoeling.. Ik probeer hoe dan ook, op al jullie posts te reageren, dus dat is een hoop leeswerk
Schimmelig schreef:Ik moet wel Sannert, er wordt geen poging gedaan mijn eerdere posts te lezen... anyway, je kunt in het 'ik wil niet meer' topic lezen dat ik het niet zo kwaad bedoelte... maar jullie zijn veelste hard bezig jullie kriebels te uiten op mij