Rotgevoel n.a.v Topic * Gastenboek geopend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Feria

Re: Rotgevoel n.a.v Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 22:16

k had het topic van ik_10 niet gemerkt, ik had haar wel gelooft denk ik, ook mede omdat ik nog niet van miep gehoord had
Er treft jullie geen schuld hoor! En ik vind het wel prachtig dat er voor haar een topic geopend is, misschien moet dat vermeld worden in dat gastenboek (ofzo iets) Ik hoop dat ze blijft doorbijten en merkt dat het leven wel mooi is. Het dal is diep, maar de berg is hoger!

obelix

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 10:06

Ik heb het topic ook gelezen en heb toen niet gereageerd .. Hopelijk komt ze er weer boven o,kan de link van dat gastenboek hier neergezet worden dan?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 10:09

Waar is er dan een gastenboek?

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 10:25

Mietje schreef:
Faas schreef:
Daar heb je ook wel gelijk in Mietje. Maar bokt heeft al flink wat mensen voor de kiezen gehad die hele verhalen verzonnen. En dat ging niet om misselijke dingen. Dingen die je niemand toewenst. Maar ook zgn. leuke dingen die dan niet waar bleken te zijn. Alhoewel dat niet van gebruikers uitging.

Moraal: je wordt er wel heel erg voorzichtig en achterdochtig van. Ik kan de bokkers (mijzelf incluis) dan ook heel goed begrijpen.

Ik snap je punt helemaal! Kan het me heel goed voorstellen ook.

Maar aan de andere kant.. Het was niet ikke_10 die een ziekte verzon.
Geef haar dan ook de kans, en veroordeel haar niet op het feit dat iemand anders het voor haar verziekt heeft!

Kan er niets anders op zeggen dan dat je helemaal gelijk hebt!

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 10:34

Gastenboek is in wording, zodra ik de link heb plaats ik hem, ook in het oorsponkelijk topic dat nu op slot staat.

Vermoedelijk zal een familielid van ik_10 bovendien een boktaccount gaan aanmaken om jullie zelf uit de eerste hand op de hoogte te gaan houden. We hebben het over die mogelijkheid gehad en dat viel wel in goede aarde.

Perzik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 14:10

Ik vind het echt zielig voor der, maar gelukkig gaat het al weer wat beter!
Hopelijk is ze weer helemaal de oude en kan ze ook weer bokken

Uums

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 16:40

Faas schreef:
Daar heb je ook wel gelijk in Mietje. Maar bokt heeft al flink wat mensen voor de kiezen gehad die hele verhalen verzonnen. En dat ging niet om misselijke dingen. Dingen die je niemand toewenst. Maar ook zgn. leuke dingen die dan niet waar bleken te zijn. Alhoewel dat niet van gebruikers uitging.

Moraal: je wordt er wel heel erg voorzichtig en achterdochtig van. Ik kan de bokkers (mijzelf incluis) dan ook heel goed begrijpen.

Klopt, het is echt ongelooflijk wat voor gruwelijkheden mensen die je IRL kent en die tamelijk normaal ogen op bokt kunnen uitkramen . Stuitend, zo niet pijnlijk. Zolang ze hier zelf niet mee naar buiten komen is dergelijk gedrag echter tamelijk lastig te ondervangen.

Topics als die van de TS in kwestie laat ik dan ook vaak links liggen: 'bij twijfel, kies nee', in dit geval.

Farjen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 22:35

Ik heb de verhalen ook gelezen maar niet gereageerd. Erna schrok ik heel erg toen Ibbel schreef dat ze in het ziekenhuis lag..

Ergens vind ik nu, het is gebeurd, dingen zijn gezegd en sommigen waren in fout. Het blijft maar een beetje heen en weer getrek..

Girl In The Mirror

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 13:53

Hoe zijn julie (de mods) erachter gekomen wie zij is en hoe hebben jullie familie kunnen inlichten?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 13:59

Ja daar was ik ook benieuwd naar. Ik snap het niet helemaal, zitten haar ouders nou op bokt?

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 14:07

kan me voorstellen dat je je rot voelt, maar heb net de 2 topics doorgelezen en kan me goed voorstellen dat veel mensen zo hebben gereageerd...
niet wetende dat sommige dingen werkelijk waar zijn, dat ze nu in het ziekenhuis ligt is vreselijk en dan geeft zo'n reactie die sommige bokkers hebben neergezet een extra nare nasmaak. Laten we nu maar hopen dat alles goed komt met het meisje en wat daarna gebeurt zien we dan wel weer...
kunnen we niet een grote bos bloemen sturen ofzo???
maar ja dan moeten we wel eerst een adres hebben

Dooortje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 14:19

ik heb het topic niet gelezen maar ik snap wel een beetje waar het over gaat ik vind het heel zielig voor haar

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 14:24

highspirited schreef:
kunnen we niet een grote bos bloemen sturen ofzo???
maar ja dan moeten we wel eerst een adres hebben

Vind ik ook wel een leuk idee!

Kan een van de moderators niet aan het adres komen?

Dooortje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 14:41

ik heb het nu ook helemaal doorgelezen wat zou ze zich rot hebben gevoeld
idd kunnen we niet een grote bos bloemen sturen ik betaal wel mee

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 14:44

oh, dat 1ste topic heb ik iets van 5de op gereageerd! toen reageerde iedereen heel goed! ik vond het ook heel geloofwaardig eigenlijk!

malouuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 15:12

inderdaad moeten we misschien ff actie ondernemen voor dr!
zijn er geen geen bokkers die misschien haar adres weten dan?

echt ontzettend sneu voor dr

ikkemetwikke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 15:21

ik be nwel benieuwd wat de ouders ervan vonden,het topic op bokt?
die hebben het nu allemaal wel gelezen neem ik aan?

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 15:22

ik had dat ook al voor gesteld om iets gezamelijks te doen, maar ja dan moeten we wel een adres hebben....

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 15:48

Uums schreef:
Faas schreef:

Klopt, het is echt ongelooflijk wat voor gruwelijkheden mensen die je IRL kent en die tamelijk normaal ogen op bokt kunnen uitkramen . Stuitend, zo niet pijnlijk. Zolang ze hier zelf niet mee naar buiten komen is dergelijk gedrag echter tamelijk lastig te ondervangen.

Topics als die van de TS in kwestie laat ik dan ook vaak links liggen: 'bij twijfel, kies nee', in dit geval.

Goede tip van je, bij twijfel links laten liggen. Denk dat ik dat maar ga doen

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 01:27

Het is van de zotte dat jullie haar wat willen sturen. Het was een overduidelijke schreeuw om hulp, die heeft ze gekregen, maar dan moet ze niet ook nog eens bloemen krijgen. Of een kaart oid.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 01:49

Girl In The Mirror schreef:
Het is van de zotte dat jullie haar wat willen sturen. Het was een overduidelijke schreeuw om hulp, die heeft ze gekregen, maar dan moet ze niet ook nog eens bloemen krijgen. Of een kaart oid.

Het doet een mens altijd goed, een bloemetje of een kaartje.. Dat moet iedereen toch zelf weten als hij of zij een kaartje of bloemetje wil sturen. Het zal haar goed doen

Ik hoop dat het meisje snel opknapt en weer aankomt en dat haar thuissituatie ook weer prettiger word voor haar.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 03:01

Girl In The Mirror schreef:

waarom niet? ik vind dit een nare opmerking...

ik heb het topic wel gelezen.,, ik heb niet gereageerd... niet omdat ik haar wel of niet geloofde... gewoon omdat ik niet veel reageer...

ik vind het iig wel erg triest en een beetje een eye opener.. hoe voorzichtig je moet zijn met post die je niet gelooft... tuurlijk zijn er genoeg die een verhaal verzinnen .. en geloof je iets niet? oke reageer dan maar niet of je moet 100 % zekerheid hebben dat het verzonnen is...

ik hoop dat dit meisje er boven op komt, en ik vind het zeer netjes van de TS dat ze dit topic heeft geopend en haar excuses gemaakt heeft ( en ondertussen meerdere in dit topic) jullie hebben ( neem ik aan) niet bewust willen kwetsen, en dachten echt dat dit een onzin verhaal was... dat kan... helaas blijkt dan dat het echt waar is en dat jullie dan iig vertellen dat je je rot voelt en een exuses maakt..dat vind ik heel wat.. echt waar..... dat vind ik knap... ja had ook kunnen denken oh.. jee nah ja laat maar topic is op slot, ik ga lekker verder bokken...dus wat dat betreft petje af...

dit wil natuurlijk niet zeggen dat we ineens oeh en ah moeten zijn en elk verhaaltje maar zo moeten aannemen.. maar wat voorzichtiger en wat subtieler kan wel...

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 07:46

Ik had het topic niet gelezen maar schrik nu wel, ik weet vanmezelf dat ik onder gewichts maar die gevolgen... Oké ik weeg geen 30 kg... Ik hoop echt dat het goed komt met haar en dat idee van grote bos bloemen is niet verkeerd Ik schrok wel, ze kreeg echt half bokt over haar heen... Nou ik hoop dat alles goedkomt ...

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 07:58

tjeutje zeg!

Dit is het nadeel van een internet forum. Mensen moeten geloofd worden op wat ze typen en men kan niet kijken naar elkaar en zo een situatie inschatten.

Het is triest voor dit meiske dat ze niet de steun heeft gekregen in haar eerdere twee topics, maar ook begrijpelijk omdat de info gegeven door haar weliswaar waar was maar zeer ongeloofwaardig.

Ik hoop voor een dat ze er bovenop komt en dat we haar dan weer van harte welkom kunnen heten op Bokt.

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 17:00

Jullie kunnen HIER het gastenboek voor Inge vinden.

Heeft wat langer geduurd door omstandigheden. Het gaat verder redelijk, de lichamelijke situatie is stabiel.