Conclusie tot nu toe van de meesten:
- flinke verbetering, veel overzichtelijker.
- discussie over wel of geen 'randfora' en aantrekkingskracht voor niet paardengekken
IK heb even de belangrijkste opmerkingen t/m blz 7 verzameld:
- hoe gaan we om met CB: splitsing naar type (foto vs tekst) of niveau (beginner/gevorderd)
- paranormale forum
- toekomst van FF, VT
- BvT (al beantwoord door Bart)
- grens voor Jeugd en gewone fora (al beantwoord door Bart)
- layout zaken (al beantwoord door Bart)
- nieuws bij EA ingedeeld
- verzorgpaarden opdelen
- abonneren op gebruikers (al beantwoord door Bart)
- Opsporing verzocht (wie heeft er ook een afstammeling van etc) toch op FA
- tijdelijke subfora (al beantwoord door Bart)
- wat gebeurt er met de submods van de tijdelijke fora
- medisch forum op AM
- paardgerelateerde zaken op paranormaal
- tijdsbestek van invoering
- Maar wordt het dan niet heel traag als 1 van de tabs veel drukker bezet is dan andere?
- FA op splitsen in paarden en ponys en Algemeen (erfelijkheid van beengebreken, parabool springen).
- minder stickies e.d. in de fora
- paardgericht alternatief forum
- vaste donateurs
- Naturals opdeling en plaats wordt besproken in het subforum viewtopic.php?f=99&t=520884
- nieuwe berichten per tabblad bekijken?
- forumfilter?
- tack op WN (is er toch al?
- VMR stalvragen
- rassenpraat onder verdelen in koudbloeden, warmbloeden, kruisingen etc
- EV: kalender met evenementen en evt clinics & belangrijke wedstrijden.
- Een gezondheids-zaken forum. Voor alles over ziektes, kwaaltjes, voorbehoedsmiddelen, dieten, etc.
- EA OV te groot en rommelig
- waar gaan de HK topics heen
- * EVEN VOORSTELLEN lijkt een volstrekt overbodig topic, daarvoor bestaan de profielen toch?
- belasting voor de mods
- apart deel voor onder 12 (15)
- Toegankelijkheid
Bedenkingen
Citaat:
- zelf veel actiever zijn wil je bepaalde topics vinden. Ik ben niet een bokker die op zoek is naar zeer specifieke onderwerpen, maar gewoon bij VMR kijkt naar topics die me op dat moment interessant lijken of waar ik iets over wil leren. Nu moet ik 6 subfora door om alles steeds bij te lezen. Echt ideaal vind ik dat niet. Ik denk dat op deze manier ook veel interessante topics of discussies blijven liggen (het argument dat Bart noemt).
Tuurlijk zijn er ook mensen die wel heel specifiek zoeken naar onderwerpen, maar dat zou je kunnen ondervangen door de zoekfunctie weer goed te laten werken
Citaat:
Ik ben net als manzano nog een beetje onbeslist... Aan de ene kant ziet het er wel overzichtelijk uit, maar aan de andere kant ben ik bang dat het bokt niet ten goede zal komen als alles zo ver doorgesplitst gaat worden. Heel veel leuke topics en discussies onstaan nl. doordat je er toevallig langskomt en dat zal zo veel minder gebeuren. Dat zou ik persoonlijk erg jammer vinden, want er zijn al zo weinig goede discussies de laatste tijd.
Verder denk ik ook dat je door te veel opsplitsen fora krijgt waarop nauwelijks wordt gereageerd: zo'n "Even Voorstellen" bv. Ik denk niet dat daar veel vaste gebruikers zouden zitten aangezien het om voorstellen gaat, maar daardoor zullen er dus weinig mensen kijken en/of reageren binnen dat forum. Ik denk ook niet dat dat echt veel nut heeft als apart forum. En zo zijn er nog een paar...