Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xyzutu2 schreef:Dat wordt nu allemaal heftig op het onzichtbare en besloten moderatorforum besproken....
xyzutu2 schreef:Het erbij halen van 'leuke mensen' is iets wat gewoon geopperd is als voorstel, net zoals we hier allemaal voorstellen doen. En ook daar is gereageerd met de opmerking dat dit de plank een beetje mis slaat en het hele gebeuren juist een sterk sektarisch tintje geeft. Bovendien verlies je dat het idee van Bokkers van Toen en Bokt van Toen: Bokt van Toen bestond ook niet alleen uit lieve, leuke en aardige mensen. Ik liep er ook rond.Er dan extra leuke Bokkers van latere datum bijhalen is dan niets minder dan geschiedsvervalsing en dat is slecht.
machie schreef:maar Xyzutu2, is het raar dat ik jou nooit zie op bokt? Alleen nu, nu je iets voor je zelf kan 'krijgen' ben je dag&nacht aanwezig en post je ineens?
russel schreef:By the way Sjoert, kan jou avantar wel? Is dat niet te veel tegen de boktgedachte in?
machie schreef:maar Xyzutu2, is het raar dat ik jou nooit zie op bokt? Alleen nu, nu je iets voor je zelf kan 'krijgen' ben je dag&nacht aanwezig en post je ineens?
Ann schreef:Urielle schreef:er wordt op het BvT-forum gesproken over een grens op juli 2002 meen ik.
Waarbij dan eventueel uitzonderingen kunnen worden gemaakt voor "latere bokkers" die
wel
bij het clubje passen
machie schreef:het is alleen een vraag hoorNiks als beschuldiging oid
Kijk, ik heb idd niks met VD, en daar ben ik dus ook niet te vinden (Op RT ook niet, mensen luisteren toch nooit naar goed bedoelde adviezen
)
Citaat:Het was iig echt niet negatief bedoelt! Of boos, of iets dergelijks, is dat wel zo overgekomen, sorry dan
Fitzroy schreef:Ik denk idd dat de manier waarop hier door een aantal Bokkers gereageerd en gepost wordt exact de reden is waarom de BvT hun eigen besloten forum willen.
Een duidelijker voorbeeld kan er niet gegeven worden.