Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissArianne schreef:o loekie! die poster! die kan ik niet terugvinden
EDIT: HAHAHAHAHHAA GEVONDEN
http://photos1.blogger.com/img/200/1549 ... .jpg[/img]
runningkawa schreef:Vroegah, deed ik dat ook
maar dat mocht niet van Bart
was niet lief...
reddytobias schreef:arme jij! RK
Jura schreef:Ik vind het gemeen om mensen zo voor de gek te houden en ook helemaal niet nodig. [...]
Je voelt je volgens mij echt te kakken gezet als je mee bent gegaan in die discussie en het blijkt allemaal bullshit te zijn.
Sja, soms komt hun ware aard ineens naar boven en blijken ze hele gewone mensen te zijnCitaat:Lekker veel vertrouwen geven de moderators hiermee, de
mensen die een voorbeeld voor bokt moeten zijn
. Yeah right!!!
runningkawa schreef:reddytobias schreef:arme jij! RK
Ja snielig hè![]()
Heb heel wat keren op het randje van een ban gehangen
Steef kreeg ze helemaal, want die kreeg mensen ook op de kast
En dat mocht niet, maar blijkbaar is dat nu veranderd
joepie, alles wat je wil posten allemaal
#Ymke# schreef:runningkawa schreef:Vroegah, deed ik dat ook
maar dat mocht niet van Bart
was niet lief...
dat kan ik me nog wel herinneren![]()
Sundancer schreef:
En dan daarna.....zeggen
Grapje!
Citaat:En daarnaast: NIEMAND verplicht je om op de kast te vliegen hoor, dat is de keuze die je zelf maakt. Je zet dan dus eigenlijk JEZELF te kakken
Elles schreef:Jura schreef:Ik vind het gemeen om mensen zo voor de gek te houden en ook helemaal niet nodig. [...]
Je voelt je volgens mij echt te kakken gezet als je mee bent gegaan in die discussie en het blijkt allemaal bullshit te zijn.
Gemeen? Ach....![]()
En daarnaast: NIEMAND verplicht je om op de kast te vliegen hoor, dat is de keuze die je zelf maakt. Je zet dan dus eigenlijk JEZELF te kakken
Citaat:Lekker veel vertrouwen geven de moderators hiermee, de
. Yeah right!!!
Sja, soms komt hun ware aard ineens naar boven en blijken ze hele gewone mensen te zijn
Elles schreef:Jura schreef:Ik vind het gemeen om mensen zo voor de gek te houden en ook helemaal niet nodig. [...]
Gemeen? Ach....![]()
En daarnaast: NIEMAND verplicht je om op de kast te vliegen hoor, dat is de keuze die je zelf maakt. Je zet dan dus eigenlijk JEZELF te kakken
. Yeah right!!!
Sja, soms komt hun ware aard ineens naar boven en blijken ze hele gewone mensen te zijn
Sundancer schreef:Ik vind iedereen op bokt maar zielig!
Grapje!
Gemeen? Ach....![]()
En daarnaast: NIEMAND verplicht je om op de kast te vliegen hoor, dat is de keuze die je zelf maakt. Je zet dan dus eigenlijk JEZELF te kakken![]()
Sundancer schreef:Ik vind iedereen op bokt maar zielig!
Grapje!
none schreef:Van wie ging het dan ten koste saskia?
Gemeen? Ach....![]()
. Yeah right!!!
Mik_beer schreef:Zo te lezen gaan we (nog) vaker van jou horen RK