Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kusia schreef:Kusia schreef:Het mod-team is dus op zoek gegaan naar een sponsor die de kosten kon dekken, zodat Bart meer lucht zou krijgen. Het was dus een verassing voor Bart zijn knip!
Waarom is Bart niet bij de zoektocht naar de sponsor betrokken geweest?
Ik ben een erg ongeduldig persoon, wil graag antwoord
ThePast03 schreef:Zolang we de sponsor niet weten moeten we ook oppassen over welk bedrijf we praten.
Straks komen ze dan met de eis dat degene die dat doen, net als Bart, uitgeschakeld moeten worden![]()
Of ze gaan als eis stellen dat alle bokkers moeten gaan betalen voor bokt.
BartVB schreef:g. Waarschijnlijk zal alles niet helemaal vlekkeloos verlopen in het begin, maar geef ze de tijd en de steun die ze tijdens deze plotselinge verandering hard nodig zullen hebben.
Mayo schreef:Ik vind het zeer vreemd dat de oprichter/eigenaar van bokt door het team wat 'door hem' is opgezet eruit geknikkert word, al is het tijdelijk. Natuurlijk weet ik de achterliggende gedachtegang niet. Maar ik vind het heel bizar en nog wel meer, maar daar laat ik me maar even niet over uit
[edit=typo]
MargaV schreef:Ach, die sponsor heeft waarschijnlijk gewoon als eis dat het forum goed functioneert (dus bvb dat zoekfunctie het doet). Als een beheerder dat goede functioneren in de weg staat of niet kan volbrengen (tijdgebrek zo te lezen), tja, logisch dat een sponsor dan vraagt om een andere beheerder.
Dat hoeft dus helemaal niets persoonlijks te zijn, zoals iedereen lijkt aan te nemen...
Mickey schreef:Ook willen we heike nu niet lastig vallen met dit hele gebeuren.
Het belangrijkste voor haar is haar gezondheid op dit moment.