http://eccentrix.com/members/moonlighthorsegame
Staat foto van Mietje en Aramis op en misschien nog wel meer. Heb Mietje al aangesproken die weet het

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faniek schreef:haffie_lover die bedoelde ik dat is Aramis met Mietje
Citaat:De meeste foto's die op het spel worden gebruikt, worden gebruikt zonder toestemming te vragen. Dit om het spel een beter look, en echter te laten lijken. Zo kan je zien om welk paard het gaat, en hoe je paard eruitziet. Is een foto eigendom van u (Jouw paard) en wilt u deze foto liever niet op het spel zien.. Stuur dan een mailtje en ik zal een andere foto zoeken, en de desbetreffende foto verwijderen. (Ik kan namelijk niet voor elke foto toestemming gaan vragen). Moonlighthorsegame@hotmail.com
balli schreef:hmmm ja dus? wat maakt 't uit dat ze ouder zijn dan 12? ik ben zelf 16 en speel dus ook wel 's dat soort dingen (dat laatste tijd trouwens niet meer zo heel vaak). Toch vind ik dit het risico als je fotos op het net zet. Inderdaad, dat ze copyright eraf halen vind ik ook aso, maar ik vind niet dat je er zo'n groot probleem van moet maken. het houdt ze van de straat
ps. ik weet niet hoe dat zit met dat betalen als je er naar linkt, maar dat is dan dus alleen met "eigen" sites. dat heeft nix te maken met bokt.
balli schreef:hmmm ja dus? wat maakt 't uit dat ze ouder zijn dan 12? ik ben zelf 16 en speel dus ook wel 's dat soort dingen (dat laatste tijd trouwens niet meer zo heel vaak). Toch vind ik dit het risico als je fotos op het net zet. Inderdaad, dat ze copyright eraf halen vind ik ook aso, maar ik vind niet dat je er zo'n groot probleem van moet maken. het houdt ze van de straat
ps. ik weet niet hoe dat zit met dat betalen als je er naar linkt, maar dat is dan dus alleen met "eigen" sites. dat heeft nix te maken met bokt.