Naja, Mijn naam is Sharon op zn Amerikaans. maar de meeste noemen mij Shar en dat spreek je uit als [naam] en toen heeft mijn vriend er officieel [naam] van gemaakt omdat ik mij met hem deel ofzoiets haha. Beetje ingewikkeld maar wel grappig!
ikzelf heet patty...en kinderen van school noemen me vaker pattypaard omdat ik 'veel' over paarden praat enz. die bijnaam heb ik al iets van 4 jaar en ut leek me wel wat
NggT...heb geen idee. Het is niet de naam van mijn verzorgpaard, en zoals je je misschien wel kunt voorstellen ook niet mijn eigen naam. Ik vond het gewoon een grappige naam en ik vind het best..
ik verzorgte toen een pony jerry en om allen jerry te nemen vond ik niet egt leuk.. dus toen werd het al snel lovejerry.. maar verzorg die pony niet meer en heb er ook niks meer mee maar oke.. je kan hem niet veranderen dus ik ga er maar mee door hih.. wil liever een andere naam nu maar oke
Jullie kunnen wel raden welk ras erbij ons het meest op stal staat? Alhoewel ik nu bijna niet meer op dat ras rijd, hoef ik hem niet te veranderen, is zo gedoe voor de rest van bokt En de 0 in Quarterh0rse is niet omdat ik penny ben maar omdat de naam Quarterhorse al bezet was door iemand die bijna nooit op het forum is geloof ik en ik niet zo gauw een andere naam wist te verzinnen, zo duidelijk