Nou ben net weer even op FA geweest.. wat ik voornanemijk zie zijn Persoonlijke discussies, naar mijn mening gericht om even lekker op elkaar in te hakken... Zonde.
Freggel
Geplaatst: 19-07-04 12:24
Ik vul de poll niet in omdat er meerdere antwoorden van toepassing zijn.
Ik kan nu ook wel een heleboel mensen gaan quoten, maar dat lijkt me ook niet de bedoeling.
Ik vind het best leuk om wat te lezen op FA, maar meestal voel ik me een beetje .
Of ik denk hé dat lijkt me interessant topic en dan duurt het een x aantal pagina's voordat er on-topic verder wordt gepraat, als dat al gebeurd. Dat er off-topic gebabbeld wordt, vindt ik nog niet eens het ergste want dat gebeurt overal. De manier waarop het er daar vaak aan toe gaat is iets minder leuk.
Niemand heeft alle wijsheid in pacht, en niet iedere mening is een waarheid (hier gaan sommige mensen nog wel eens de mist mee in). Maar dat is in z'n algemeenheid al een probleem en niet alleen in de paardenwereld. Het is wel zo dat er meerdere wegen naar Rome leiden. Meerdere meningen, meerdere waarheden.
Dat het voornamelijk een KWPN e.d. forum is geworden komt denk voornamelijk omdat mensen met andere rassen uitwijken naar rassenpraat, western of gewoon via PB info weghalen. Of andere sites speciaal voor "hun" ras.
prompter
Geplaatst: 19-07-04 13:49
Ik lees praktisch nooit meer iets op FA, om meerdere redenen: op bokt zitten praktisch geen draverfokkers, en aangezien de draverfokkerij een prestatiefokkerij is en van andere principes uitgaat, heb ik niet zo veel affiniteit met de fokkerij van warmbloeden. Ik wijk dus uit naar een speciaal draverforum.
De sfeer vind ik ook niet prettig, en een aantal discussies gingen uiteindelijk meer over de juryleden en het publiek op de tribune dan over de paarden zelf, dat boeit me ook niet echt...
De discussies over de bewegingsleer vond ik wel interessant, maar ook daar moet je veel tussen de off-topic reacties door slalommen.
Margon
Geplaatst: 19-07-04 15:57
Ik kom nooit of zelden op F&A, het interesseert me niet.