Maar wie de lachvogel niet eert is denk ik de kikker niet weert? Misschien dat ik al teveel heb gezopen, maar dat kooitje zet ik alvast weer open
luxx
Geplaatst: 15-03-26 23:10
Is er ook een link om terug naar blauw te gaan? Waarom ben ik nou zo'n nieuwsgierig Aagje...? Curiosity killed the cat! En heeft mijn bokt groen gekleurd
APCIII
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-26 23:11
luxx schreef:
Is er ook een link om terug naar blauw te gaan? Waarom ben ik nou zo'n nieuwsgierig Aagje...? Curiosity killed the cat! En heeft mijn bokt groen gekleurd
Er staan echter handige dingen in die profiels zeg
Jolliegirl
Geplaatst: 16-03-26 06:43
In de schaduw van een oude kooi, waar het slot soms open, soms weer dicht wil zijn, staat iets dat zachtjes bokt tegen de stilte, alsof het weet dat vrijheid dichtbij kan zijn.
Het licht springt plotseling op groen, alsof iemand een teken geeft van gaan, en boven in de bomen lacht weer die kookaburra, alsof hij het hele spel al lang ziet staan.
De kooi blijft staan, de deur blijft draaien, tussen hopen, wachten, gaan en terug, en ergens tussen open en gesloten houdt iets zijn adem in… en bokt weer terug...
En alsof je dacht dat er een mod had gewaakt.. is de volgende vraag Wie heeft dit veroorzaakt??
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 16-03-26 06:52
Roodvos schreef:
Jij zit op een ouder Bokt modus toch, Karuna? Misschien dat het daarom niet werkt?
Mijn Bokt is ook mooi groen .
Kleurt mooi bij mijn groene rij-outfit .
Ook bokt 5 blijft blauw
Jolliegirl
Geplaatst: 16-03-26 07:09
Aan Karuna, luister goed en blijf niet staan, soms wijst een stem je zachtjes waar te gaan. Blijf goed luisteren, ook als je het nog niet weet, want elke kleur vertelt iets, als je maar beter kijkt en meet.
Soms moet je gewoon doen wat groen zegt, ook al voelt de weg een beetje vreemd of slecht. Maar misschien ook luisteren naar paars, heel stil, dat fluistert zachtjes wat je voelen wil.
Of luister naar blauw, wanneer je rust nodig hebt, als de wereld om je heen te hard aan je trekt. En kijk ook eens naar lila, onverwacht en klein, die kleur kan soms een verborgen antwoord zijn.
Heb geduld en zie wat er gebeurt, wacht rustig af, niet alles komt tegelijk op je pad. Wie blijft kijken, luisteren, zonder strijd, vindt vanzelf de weg… precies op tijd.
Maar er is een ding wat ik je vertellen wil... Vergeet het nooit : het gaat om 1 april!
Vandaag ben uk zo druk als een mug. maar vergeet niet, ik kom echt wel terugm