DuoPenotti schreef:Precies datum weet ik niet meer.
Eerste week, niet eerste uur
Vanuit horses idd.
Bokt chat weet ik ook niet.
Sowieso, chatten, wat 1900
Staat op de datum precies bij je instellingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siers83 schreef:Dees schreef:Volgens mij wordt in dit topic gevraagd naar Bokkers van het eerste uur.
Dat is imo 2001, misschien nog 2002.
Ben je later aangemeld, dan zit je wel al heel lang op Bokt, maar val je (imo) niet onder "van het eerste uur".
En dit is ook bokt, zo lekker “gezellig”
Charaz schreef:Druif_01 schreef:Groter bedoel je denk ik?
Vroeger ‘kende’ je eigenlijk iedereen en was het echt gezellig! Geen onderlinge vetes of gedoe.
Nouuuu die waren er wel hoor
Elisa2 schreef:Dan zou Bokt dictator trekjes krijgen..
Dees schreef:Elisa2 schreef:Dan zou Bokt dictator trekjes krijgen..
Hoeft niet hoor. Als degene die niet-relevante input te bieden heeft, gewoon eens niet reageert... zou dat al een heleboel schelen.
Ik zie werkelijk niet hoe je met een eerste inlogdatum van 2007 je geroepen kunt voelen om in dit topic te reageren.
Je reageert toch ook niet op een "wie heeft een afstamming van Toto Jr."-topic als je je zelf enkel en alleen bemoeit met shetlanders?
Dees schreef:Elisa2 schreef:Dan zou Bokt dictator trekjes krijgen..
Hoeft niet hoor. Als degene die niet-relevante input te bieden heeft, gewoon eens niet reageert... zou dat al een heleboel schelen.
Ik zie werkelijk niet hoe je met een eerste inlogdatum van 2007 je geroepen kunt voelen om in dit topic te reageren.
Je reageert toch ook niet op een "wie heeft een afstamming van Toto Jr."-topic als je je zelf enkel en alleen bemoeit met shetlanders?