Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Nee Pien, van mij is het totaal niet persoonlijk. En ik heb - buiten bokt om - ook regelmatig gedoneerd voor mensen die financieel moeilijk zaten. Maar voor niet noodzakelijke zaken voelt het voor mij gewoon niet ok.
Popstra schreef:Ik heb vorig jaar gedoneerd aan een bokker die haar paard omgekomen was bij een stalbrand.
Ik ben nu best nieuwschierig wat ze hebben opgehaald met hun actie en waarvoor het geld gebruikt is bijvoorbeeld.
Dat heb ik nooit meer ergens gelezen (of ik moet het niet gezien of gemist hebben!?)
Weet ook niet meer wie het was.
Popstra schreef:Ik heb vorig jaar gedoneerd aan een bokker die haar paard omgekomen was bij een stalbrand.
Ik ben nu best nieuwschierig wat ze hebben opgehaald met hun actie en waarvoor het geld gebruikt is bijvoorbeeld.
Dat heb ik nooit meer ergens gelezen (of ik moet het niet gezien of gemist hebben!?)
Weet ook niet meer wie het was.
prompter schreef:Dat is met veel doneren zo, dat je niet exact weet wat er met je donaties gebeurt. Ik ben vaste donateur van 5 natuur- en dierenorganisaties, maar ondanks dat ik daar een blad van krijg met projecten weet ik het ook niet exact. Kwestie van vertrouwen. Als dat er niet is, dan beter niet doneren.
Percy schreef:Zogenaamde politiek correcte bokkers vind ik ook vervelend. Degenen die met een vingertje wijzen want zij zijn zo oké en anderen dus blijkbaar niet.
Ik wil een tweedehands doorloopwagen zodat ik ook weer voorop kan komen en zelf een stukje kan mennen. Daar ben ik voor aan het sparen geweest maar mankementen aan de auto gooiden roet in het eten en nu moet ik opnieuw beginnen. Geen haar op mijn hoofd die daar geld voor in wil zamelen. Ik wil dat en dan moet ik zelf voor de middelen zorgen.
Urbanus schreef:Polly, doelde je op mij? Zag er zelf niet zoveel kwaad in maar is wel specifiek natuurlijk.
Polly schreef:ik wil jullie nogmaals met klem verzoeken om geen specifieke topics/acties te bespreken, het is heel prima om inzamelacties in het algemeen te bespreken maar als er specifieke zaken besproken blijven worden hebben we geen andere keuze dan dit topic op slot te zetten
Fly_high schreef:Urbanus schreef:Polly, doelde je op mij? Zag er zelf niet zoveel kwaad in maar is wel specifiek natuurlijk.
Denk op mijn bericht met dat linkje?
Is trouwens totaal geen actie waar ik wakker van ligmaar iemand was benieuwd hoe dat afgelopen is en ik werd ook nieuwsgierig.
Ik vind wat van de meeste doneeracties met als doel aankoop van een dier moet ik zeggen. Maar als het dus niet mag op bokt dan is het ook wel goed zo.
anjali schreef:Fly_high schreef:
Ik vind wat van de meeste doneeracties met als doel aankoop van een dier moet ik zeggen. Maar als het dus niet mag op bokt dan is het ook wel goed zo.
Het heeft natuurlijk geen zin om iemand ,die zelf de aankoop van een dier niet kan bekostigen, dan geld te gaan geven voor de koop, want de grote onkosten komen pas NA de aankoop, zoals iedereen hier wel weet. Dan moet je dus steeds door blijven gaan met geld aan deze persoon te geven.
imaudy schreef:Ik ben het met je eens memories.
StalNollie schreef:Zo heb ik niet gedoneerd aan mijn zus die hadden een rolstoel bus nodig maar tweedehands super leuke te vinden kosten 8000/10000 euro. Nee er moest een spik splinternieuwe komen van 50000!!! Sorry maar dat vind ik echt not done en daar vind ik wat van. Goed is goed toch