Na bijna een kwart eeuw,

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

Re: Na bijna een kwart eeuw,

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 12:47

Ja dat, maar ook dat het merendeel nog steeds tevreden is over bokt ondanks dat de tijden zijn veranderd. En eigenlijk is dat toch ook mooi, er wordt altijd genoeg geklaagd over wat niet goed is of anders moet.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 12:55

Ik meen me ook nog te herinneren dat uit enquêtes die vroeger afgenomen zijn, vooral bleek dat de mensen die maar af en toe op Bokt kwamen en nieuwelingen, enorm in de war waren door alle subfora en tabjes. Dat dat er voor zorgde dat mensen niet terug wilde komen omdat ze gewoon verdwaald raakten.

Voor de mensen die er al jaren rondhingen en die het allemaal hebben zien ontstaan was dat veel minder een probleem, zij zijn er in meegegroeid.

Ik kan me voorstellen dat er toch nog een poging gedaan wordt om het uiterlijk van Bokt wat toegankelijker te maken voor de nieuwere gebruikers.

Want zoals meerdere malen aangehaald is, mensen komen en mensen gaan. Ik kan een MEGA lijst opnoemen van mensen die ik heel hard mis. Maar eej, die mensen zitten inmiddels misschien wel in het bejaardentehuis!! :')

Dus we zullen het toch van vernieuwing moeten hebben.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 12:57

Ja, ik vond het ook echt jammer dat RK e.d. er niet meer waren. Vond dat altijd bokkers met goede inhoud.

Ook qua indeling zijn er dingen die ik fijn vind, maar ook die ik minder vind. Ik heb altijd een "het is, wat het is" mentaliteit op dat vlak.
Je kan onmogelijk iets in elkaar zetten waar iedereen blij mee is en tijden veranderen.
Als ik het echt niet meer leuk vind, ben ik gewoon weg. Zo niet blijf ik hier nog even rondhangen en verheug ik me al op de 50 jarige reünie :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 12:59

Zelfs in het bejaardentehuis hebben ze tegenwoordig internet, dus die smoes wordt niet geaccepteerd :n
Maar ik mis ook een hoop "oude" mensen, maar ook de jonkies van toen die nu jong volwassenen zijn.

Wat ik wel grappig vind, is dat we nog steeds zo'n lol hebben om die oude topics, dus geestelijk zijn we niet veel ouder geworden *\o/*

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 13:23

c_alsemgeest schreef:
Ja, ik vond het ook echt jammer dat RK e.d. er niet meer waren. Vond dat altijd bokkers met goede inhoud.

Ook qua indeling zijn er dingen die ik fijn vind, maar ook die ik minder vind. Ik heb altijd een "het is, wat het is" mentaliteit op dat vlak.
Je kan onmogelijk iets in elkaar zetten waar iedereen blij mee is en tijden veranderen.
Als ik het echt niet meer leuk vind, ben ik gewoon weg. Zo niet blijf ik hier nog even rondhangen en verheug ik me al op de 50 jarige reünie :')

RK is er wel weer hoor.
Onder een andere naam dan wel, haha

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 13:25

Muze schreef:
c_alsemgeest schreef:

RK is er wel weer hoor.
Onder een andere naam dan wel, haha

:j

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 13:48

Lollll, ik was er al op aan het wachten. :+

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 13:49

DuoPenotti schreef:

Hebbie al een rollator? :D

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 13:50

Ik mis er wel meer van die tijd. Die voorbij komen bijvoorbeeld in dat topic over over 50 jaar bokt.
Veel namen zijn niet meer online, of althans een nieuwe naam die ik dan niet weet.
Ben bij sommige echt wel benieuwd hoe het nu met ze gaat, wat ze nu doen.

tijd voor een reünie topic :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 13:55

Wellicht ook een poging doen om een aantal Bokkers van toen te inviten. :j

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 14:32

Iris82 schreef:

een bokt-reünie? lijkt me wel leuk. Zijn 'bans' levenslang eigenlijk?

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 14:34

DuoPenotti schreef:
Ik mis er wel meer van die tijd. Die voorbij komen bijvoorbeeld in dat topic over over 50 jaar bokt.
Veel namen zijn niet meer online, of althans een nieuwe naam die ik dan niet weet.

Ik ben ook wel benieuwd naar bijvoorbeeld Sarabande, MissHiss, Art Uma, ceasario en er zijn er nog wel wat waar ik nu ff niet op kom.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 14:43

Ik ben juist na jaren sinds een jaartje ofzo weer terug. En dat terwijl ik niet eens meer een paard heb. Lees wel meer dan dat ik plaats trouwens. Ik heb ook leuke herinneringen aan topics hier en sommige meetings. :D

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 14:51

Ik lees ook meer dan dat ik plaats. Zie net dat ik al bijna 19 jaar Bok..

Vind het erg leuk tijdverdrijf, heb het niet zo druk op mijn werk, dus kijk wel vaak meerdere keren per dag. Wel voornamelijk via de voorpagina en eigen berichten.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 14:53

Elisa2 schreef:
DuoPenotti schreef:

Ik ben ook wel benieuwd naar bijvoorbeeld Sarabande, MissHiss, Art Uma, ceasario en er zijn er nog wel wat waar ik nu ff niet op kom.

het is sowieso wel leuk om de ledenlijst te bekijken, al die namen vanaf het begin. Feest van herkenning. Er zijn heel veel mooie dingen gekomen van bokt. Ik heb al mijn honden via bokt. Paarden dan weer niet, maar wel de achtergrond ervan terug kunnen vinden.

Mooie huiskamertopics, de marestare topics waar we het begin van de mooie romance tussen sjoert en youngster mochten meemaken. <3

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 14:56

Iris82 schreef:
DuoPenotti schreef:

Hebbie al een rollator? :D

Ik bijna.

De kromme rug heb ik wel al. :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 15:29

pmarena schreef:
Ik zie allemaal van die verouderende types die er net als ik al 20+ jaar op zitten en waarvan er steeds meer inmiddels geeneens paarden meer hebben maar die toch uit gewoonte blijven hangen _O-

Oké ik kan hier natuurlijk niet ontbreken en voel me aangesproken door bovenstaande.
Ik beleef met de vaste Boktcore nog steeds dagelijks plezier aan Bokt, al is het inderdaad anders geworden. Maar ja, wat niet? Bart legde het eigenlijk al heel mooi uit. De wereld van 2001 was een hele andere. Wat heb ik gelachen in de beginjaren zeg, geweldige herinneringen die ons nooit meer worden afgenomen.
Bokt is anders, maar ik bok ook anders. Ik hoop dat ik nog lang veel Boktplezier mag hebben met jullie. Ik mis sommige oud-bokkers ook wel hoor, ben superblij dat Wheelingkawa er in ieder geval weer bij is. En Fitz natuurlijk en Elisa en Bellatrix en Cayenne. Mer1980 is trouwens ook eentje van het eerste uur, en Ineke2 ook. Ik kijk nu al uit naar het 50 jaar Bokt feest. Want die komt er toch wel hè?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 16:13

Iris82 schreef:
Lollll, ik was er al op aan het wachten. :+

Wist ik niet, qua inbreng op het forum klopt het voor mijn gevoel wel _O-

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 16:25

Het heeft bij mij ook jaren geduurd voordat het RK kwartje viel. :')
Voel me best oud door alle opgehaalde herinneringen en topics.

@Prompter
Plussies forever!
En nu zijn we het echt qua leeftijd. :')

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 16:27

Zeg dat wel Ann. Maar ik heb nog steeds een paard :j

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 16:30

En ik ben weer zoekende.
Denk (hoop) dat we gewoon altijd blijven zitten in de 'paarden' fase van ons leven.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 16:31

juval schreef:
Iris82 schreef:

een bokt-reünie? lijkt me wel leuk. Zijn 'bans' levenslang eigenlijk?

Ik wil Kiwiko wel terug :))

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 16:35

deedee19 schreef:
Ik ben juist na jaren sinds een jaartje ofzo weer terug. En dat terwijl ik niet eens meer een paard heb. Lees wel meer dan dat ik plaats trouwens. Ik heb ook leuke herinneringen aan topics hier en sommige meetings. :D

Hier precies zo. Ik ben ook sinds een tijdje weer terug en inmiddels paardloos.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 16:45

Earth schreef:
[

Ik wil Kiwiko wel terug :))

Ik dacht een paar jaar geleden dat ze terug was onder een andere naam. Er was namelijk een bokker die elke zin met heel veel puntjes deed... Achter... Elke... Zin.... En dat was wel aardig typerend KiWiKo Schrijfstijl....

(nope it aint me)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 17:01

Ik ben ook van de puntjes... :P