Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:Ja, ik vond het ook echt jammer dat RK e.d. er niet meer waren. Vond dat altijd bokkers met goede inhoud.
Ook qua indeling zijn er dingen die ik fijn vind, maar ook die ik minder vind. Ik heb altijd een "het is, wat het is" mentaliteit op dat vlak.
Je kan onmogelijk iets in elkaar zetten waar iedereen blij mee is en tijden veranderen.
Als ik het echt niet meer leuk vind, ben ik gewoon weg. Zo niet blijf ik hier nog even rondhangen en verheug ik me al op de 50 jarige reünie
Muze schreef:c_alsemgeest schreef:Ja, ik vond het ook echt jammer dat RK e.d. er niet meer waren. Vond dat altijd bokkers met goede inhoud.
Ook qua indeling zijn er dingen die ik fijn vind, maar ook die ik minder vind. Ik heb altijd een "het is, wat het is" mentaliteit op dat vlak.
Je kan onmogelijk iets in elkaar zetten waar iedereen blij mee is en tijden veranderen.
Als ik het echt niet meer leuk vind, ben ik gewoon weg. Zo niet blijf ik hier nog even rondhangen en verheug ik me al op de 50 jarige reünie
RK is er wel weer hoor.
Onder een andere naam dan wel, haha
DuoPenotti schreef:Ik mis er wel meer van die tijd. Die voorbij komen bijvoorbeeld in dat topic over over 50 jaar bokt.
Veel namen zijn niet meer online, of althans een nieuwe naam die ik dan niet weet.
Ben bij sommige echt wel benieuwd hoe het nu met ze gaat, wat ze nu doen.
tijd voor een reünie topic
Elisa2 schreef:DuoPenotti schreef:Ik mis er wel meer van die tijd. Die voorbij komen bijvoorbeeld in dat topic over over 50 jaar bokt.
Veel namen zijn niet meer online, of althans een nieuwe naam die ik dan niet weet.
Ben bij sommige echt wel benieuwd hoe het nu met ze gaat, wat ze nu doen.
tijd voor een reünie topic
Ik ben ook wel benieuwd naar bijvoorbeeld Sarabande, MissHiss, Art Uma, ceasario en er zijn er nog wel wat waar ik nu ff niet op kom.
pmarena schreef:Ik zie allemaal van die verouderende types die er net als ik al 20+ jaar op zitten en waarvan er steeds meer inmiddels geeneens paarden meer hebben maar die toch uit gewoonte blijven hangen
deedee19 schreef:Ik ben juist na jaren sinds een jaartje ofzo weer terug. En dat terwijl ik niet eens meer een paard heb. Lees wel meer dan dat ik plaats trouwens. Ik heb ook leuke herinneringen aan topics hier en sommige meetings.