Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annick75 schreef:Ik vraag me af of het technisch mogelijk is en voor de gebruikers fijn als topic een tag krijgen, bv TI, HA etc en dat er dan een filter functie komt binnen een forumdeel, zoals je dat ook wel bij webshops ziet. Alleen dan ipv prijs oplopend, prijs aflopend, meest recent ect op de tags, zodat we specifiek voor een bepaald ras of oud forumdeel op Bokt komt, daar op kan filteren. Zeker op de fora waar nu veel onderwerpen bij elkaar zijn gezet, zou dat wellicht kunnen helpen.
Polly schreef:je bent helemaal niet gek en wij vinden dit alleen maar heel fijn, we zijn er achter de schermen druk mee bezig om te kijken of we iets kunnen doen om het overzichtelijker te maken, zoals mijn collega Nadja eerder ook schreef
NadjaNadja schreef:Vergeet vooral ook niet dat dit ook een stukje 'work in progress' is. We proberen natuurlijk dingen goed voor te bereiden etc., maar er zijn altijd dingen die pas aan het licht komen als het zover is.
Jorex schreef:Mijn probleem is voornamelijk dat ik graag door bepaalde onderdelen sneup zoals bvb MD, LZP of KG en dat gaat nu niet meer omdat ze in een grote hoop zijn gegooid met andere onderwerpen. Niet zozeer omdat ik een specifiek stukje info zoek wat ik zou kunnen opzoeken in de zoekbalk maar meer gewoon even sneupen en dan lezen wat ik interessant vind. En dat kan nu niet meer aangezien de verdelingen te massaal zijn geworden. Oftewel ik beperk me nu ook maar tot alleen de actieve onderwerpen lijst eerste pagina nu qua sneupen.
_San87_ schreef:En ik vraag me af of voorpaginanieuws niet gewoon onder de paardenfora moet vallen, al het nieuws is immers paardgerelateerd.
DuoPenotti schreef:Nu zit ik toch al lang op bokt en gebruik dus idd active onderwerpen en eigen berichten, maar waar kan ik nieuwe berichten vinden?
Citaat:We hadden tot maandag teveel forums op Bokt. Dit was voor iedereen erg onoverzichtelijk, sommige forums hebben nooit meer dan een paar berichten per maand gehad, die lange lijst met forums werkt ook totaal niet prettig op mobiel en als nieuwe gebruiker heb je geen idee waar je precies terecht moet.
Als je dan het aantal forums gaat verminderen moet je andere afwegingen gaan maken. Het grote voordeel van de oude indeling is dat er voor vrijwel alles wel een apart plekje was. Grote nadeel is dus dat je die plekjes wel moet kunnen vinden.
In de praktijk zagen we dat de losse forums voor b.v. rassen en disciplines erg weinig gebruikt werden. Überhaupt worden de forum index en forumlijsten weinig gebruikt. Het grootste deel van de gebruikers werkt vooral met 'Eigen berichten', 'Actieve topics' en 'Nieuwe berichten'. Eigen berichten om de topics te lezen die men al gevonden had, 'Actieve topics' en 'Nieuwe topics' om nieuwe topics te ontdekken. Daarin is door de nieuwe indeling niets veranderd.