Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamboy schreef:De jeugd hoeft de tv maar aan te zetten voor de meest gruwelijke beelden in Oekraiene of Gaza. Ze spelen de meest bloederige spelletjes op de spelcomputer en zien van alles voorbij komen op facebook of tiktok. En dan zouden ze wakker liggen van deze beelden? Helaas hoort ook dit bij het leven. Ze zijn niet van suiker.
Firelight schreef:Duopenotti: Wij mogen niet zomaar van die pagina overnemen en bovendien staat daar ook verder helemaal geen tekst bij.
Heb je dit bericht naar redactie@bokt gestuurd?
DuoPenotti schreef:Wat is daar geen nieuwswaarde uit?
De zoveelste pony door de wolf verscheurd. Dit is niet de eerste...
Lijkt me meer nieuwswaarde en bewustzijn creërend dan een gewonde vrouw uit Duitse Grabenstätt....
En deze zelfde nieuwsredactie schrijft regelmatig zelf stukken als ze een iets interessant vinden mar niet mogen plaatsen
Maar over de wolf nooit. Dan doen ze de moeite niet.
daarnaast wil een andere bokker met kennis wel een stuk schrijven?
Ook een optie, misschien daar een oproep over in het wolven topic.
nee we plaatsen af en toe een berichtje vol met Leugens van Lelieveld en dat is het.
secricible schreef:Ik zeg niet dat het feit niet nieuwswaardig is, maar dat er geen nieuwswaardig verhaal staat. Iets wat te gebruiken is voor de nieuwsredactie.
En ik heb volgens mij nog nooit gezien dat bokt zelf artikelen schrijft. Wel evenementen verslaat waar ze mensen heen sturen maar geen eigen journalistiek.
Ze nemen artikelen over van andere sites en posten die met bronvermelding. Artikel uit de hoefslag zou wel prima passen, mits ze die mogen gebruiken.
Firelight schreef:Wij schrijven zelf stukken als we twee bronnen hebben. En dat doen we zeker ook over de wolf.
Als je even zoekt op VN zie je dat we zeker wel nieuwsberichten over de wolf hebben geplaatst.
Je opmerking over Lelieveld begrijp ik niet.
DuoPenotti schreef:@marjo
in die tijd werden er tig linkjes gedeeld, maar niks mocht, deze mag wel, maar daar konden ze niks mee.
Het is niet een losstaand feit dat ene linkje, daar ging een heel verhaal aan vooraf.
En ja dat heeft nieuwswaarde een uit elkaar gereten pony, medunkt zeg.
Dat heeft niks met gelijk hebben te maken...raar bericht
DuoPenotti schreef:Wat is daar geen nieuwswaarde uit?
De zoveelste pony door de wolf verscheurd. Dit is niet de eerste...
Lijkt me meer nieuwswaarde en bewustzijn creërend dan een gewonde vrouw uit Duitse Grabenstätt....
En deze zelfde nieuwsredactie schrijft regelmatig zelf stukken als ze een iets interessant vinden mar niet mogen plaatsen
Maar over de wolf nooit. Dan doen ze de moeite niet.
daarnaast wil een andere bokker met kennis wel een stuk schrijven?
Ook een optie, misschien daar een oproep over in het wolven topic.
nee we plaatsen af en toe een berichtje vol met Leugens van Lelieveld en dat is het.
anca schreef:Tot de wolf bij jullie langs komt. Dan wil je wel graag weten waar hij is. Zoals hier in drenthe.
Jessix schreef:Gruwelijke foto’s…dood schaap met rode bloed vlek. Overdrijven is ook een vak.
8nnemieke, ik vind de dieren voor de slacht net zo zielig maar dat is een heel andere discussie. De discussie hier gaat niet eens over de wolf maar over foto’s.
Citaat:Dit heb ik ook een beetje, ik kan me niet voorstellen dat ik nog minder blij ben met de wolf als ik ook nog eens de bloederige resten van zijn werk 'moet' bekijken tussen alle andere info waarin in wel geïnteresseerd ben. Ik vind al dat de wolf niets te zoeken heeft in ons veel te kleine en volle landje, maar heb absoluut geen behoefte aan bloederige taferelen zien. Of kunnen die 2 dingen niet samen gaan? Ben je alleen maar echt tegen als je ook graag de gruwelijke beelden wil verspreiden?
Cioccolato schreef:rien10 schreef:Oh, dan kom ik uit een ei, want het is mij totaal niet duidelijk.
Bokt is een forum, geen orgaan met een mening m.i.
Het is je niet duidelijk omdat je anders denkt![]()
Past niet binnen t straatje dus gooien we er een regel op, of plaatsen er geen nieuws over.
Zelfs wat geopend wordt aan topics is allemaal dezelfde kant op
Enzo_Ollie schreef:Ik vind dat er behoorlijk heftig wordt gereageerd op puur de optie dat mensen zelf kunnen kiezen of ze iets willen zien of niet. Er wordt niks verwijderd, alleen mensen een keuze gegeven. Verandering houden de meeste mensen niet van maar heb heftigere veranderingen gezien waar mensen minder op reageerden
Qimm schreef:Je begrijpt dat je hiermee het topic minder toegankelijk wil maken. Terwijl ik aan de andere kant juist begrijp dat jullie meer mensen willen bereiken. Ik klik het nooit aan omdat ik 'bang' ben dingen te zien die ik niet fijn vind. (Zoals voorheen wel eens gebeurd is)
Als jullie graag willen kletsen over de wolf met alle vaste posters, waarom dan niet op een plek waar je zelf zeggenschap hebt over de regels?
sterregoud schreef:Van mij mogen de foto’s in spoiler, maar ik wil ook echt dat de redactie de situatie eens wat objectiever en serieuzer benadert. Meer nieuwsitems over de impact van wolven in Nederland.
DuoPenotti schreef:Maar de meldingen vallen pas op hoeveel het er zijn als men tussendoor ook nog wil discussiëren.
Met een apart meldingen topic valt dat gewoon weg en niemand heeft meer in de gaten wat er elke dag voor gruwelijks gebeurt.
Daarnaast is er in die meldingen ook vaak te zien dat ze weer eens achter wolfwerende omheining zijn gedood
Firelight schreef:Wij schrijven zelf stukken als we twee bronnen hebben. En dat doen we zeker ook over de wolf.
Als je even zoekt op VN zie je dat we zeker wel nieuwsberichten over de wolf hebben geplaatst.
Je opmerking over Lelieveld begrijp ik niet.
Dreamboy schreef:BrankaZ, ik ga in veel dingen best een eind met je mee. Maar jij gaat er maar vanuit dat iedereen Facebook heeft en die meldingen daar dus kan lezen. Lang niet iedereen heeft echter Facebook en vinden het juist fijn deze meldingen hier toch te kunnen lezen.