De juiste oplossing zal ergens in het midden liggen. Ik gok dat als het icoon dezelfde kleur als de tekst heeft, dat de belangrijkheid van het icoon passender is. Ook het formaat van het icoontje is belangrijk. Maar als je hiervoor echt wilt zoeken naar de beste implementatie zal iemand er iets dieper in moeten duiken. Vooral voor de werking erachter. Dat icoontje aan de voorkant is maar een icoontje en dus een design kwestie om iets aan te duiden. Hoe bepaald wordt wanneer het getoond wordt en of de gebruiker dat zelf moet kunnen en willen doen is een hele andere zaak.
Zo, werkmodus uit.
Het is vooral dat als er iets niet prettig is, een gebruiker vaak dingen gaat benoemen die daar verder helemaal geen relatie mee hebben. En als je dat dus aanpast, is er vaak weer iets anders wat dan toch niet goed is. Het moet hij de wortel aangepakt worden, anders is het einde vaak zoek.
Vooral het dwingende karakter en de automatisering waardoor het een alles of niks is geworden met best wat onterechte foto icoontjes als gevolg is wat me vooral irriteert.
Alles moet maar automatisch want heaven spare us dat we een gebruiker ooit zelf vragen iets te doen.
of krijgen de na de introductie geopende topics geen icoontje meer? Dan schiet je toch het doel voorbij?
Ik vind jou zo leuk.