SusanH schreef:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Als het dan toch andersom moet:
Alle users 1 dag een groene naam
Alle mods 1 dag een blauwe.
* Niet alle 200.000 users mod-rechten aub. Dat zou pas chaos zijn
Myrsky schreef:_Christina schreef:We hebben nu g, e, f, t, o, t, l als ik mij niet vergis?
Waar haal je die T vandaan?
Ik zit nu op G E F O L (T), de t van essie hierboven.
Oftewel gefolterd. Ik weet niet of ik wil weten wat de plannen dan worden
Myrsky schreef:_Christina schreef:We hebben nu g, e, f, t, o, t, l als ik mij niet vergis?
Waar haal je die T vandaan?
Ik zit nu op G E F O L (T), de t van essie hierboven.
Oftewel gefolterd. Ik weet niet of ik wil weten wat de plannen dan worden
Giolli schreef:Lang geen gek idee!
Giolli schreef:Nee dat is pesten!
Giolli schreef:Flauw!
Neonlight schreef:Misschien moeten we professor Bartabas vragen om de teleTIJDmachine.
Firelight schreef:Geduld is een schOne zaak.
Giolli schreef:Dat zou grappig zijn ja.
NadjaNadja schreef:We moeten het wel eerLijk verdelen toch?
Essie73 schreef:Banjer, GefoliciTeerd word het dan...ook leuk!
Firelight schreef:Ik dEnk dat ik dit jaar maar niet online kom op 1 apRil
Sica schreef:Dat was ongeveer halverwege pagina 4, dus het antwoord zou al deels in de eerste 4 pagina's genoemd zijn!Er is al iemand in het topic geweest die best dichtbij kwam met raden, iig voor een gedeelte.
APCIII schreef:Als we één ding zeker weten na al die jaren, is dat je juist NIET op de hints moet afgaan![]()
Ik denk dat we allemaal een zakje chocolade paaseitjes krijgen. Of zo'n lepel-ei.
Nouwja, niet denken. Hopen.
_Christina schreef:Als er een t teveel is doorgekomen, dan zitten we nu op gefolterd(ok en dan is er terwijl ik dit typte nog een H bij gekomen..)
Myrsky schreef:_Christina schreef:Als er een t teveel is doorgekomen, dan zitten we nu op gefolterd(ok en dan is er terwijl ik dit typte nog een H bij gekomen..)
Die H was dikgedrukt, net als de t. De rest was enkel hoofdletter
Edit: ik bedenk me net dat Barabas een teletijdmachine heeft dus terug in de tijd (of vooruit) is ook dan logisch