Boras schreef:Nee!
Een echte professional zal daar ook nooit zijn of haar medewerking aan verlenen natuurlijk.
Jawel hoor. In de begindagen van Bokt zat de heer Offereins ook op Bokt en die heeft toen regelmatig adviezen gegeven.
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Citaat:Situaties als deze zijn niet in één regel te ondervangen maar kunnen we aub de afspraak maken om zo’n topic te sluiten en de betreffende TS geen platform te bieden? Of in ieder geval maatwerk te leveren, als modteam tijdig te bekijken of het de moeite is een dergelijk topic open te houden?
MarlindeRooz schreef:Maar kijk maar naar recente gebeurtenissen. Zelfs modjes op een paardenforum vinden dierenleed niet altijd wat wij ook dierenleed vinden. Wat moet je dan doen? Als een modje zelf bijvoorbeeld bewust zorg onthoud aan een dier? Wie corrigeert wie en wie heeft het eindoordeel? Dat is niet te doen.
NadjaNadja schreef:De vorige pagina's ging het veel over persoonlijke aanvallen, respect hebben voor elkaar, etc. Ik besef dat ik hier zelf ook in zekere zin op aangestuurd heb, maar het was niet mijn bedoeling om daar zo diep op in te gaan. Ik zou dus ook graag terug willen naar de oorspronkelijke vraag van TS en daarnaast zou ik graag aan de rest willen vragen: wat voor aanpak zouden jullie graag willen zien? En hoe zou je dit zo concreet mogelijk maken?