Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Het waren geen lolletjes meer tussendoor. Dat was nu juist het probleem.het ging alleen maar heel rap over van alles behalve de vraag. En een topic eenmaal naar de hk was gewoon niet meer jeugdjournaal proof. Als meelezer/buitenstaander gewoon niet ok, niet grappig enz.
NadjaNadja schreef:karuna schreef:Het waren geen lolletjes meer tussendoor. Dat was nu juist het probleem.het ging alleen maar heel rap over van alles behalve de vraag. En een topic eenmaal naar de hk was gewoon niet meer jeugdjournaal proof. Als meelezer/buitenstaander gewoon niet ok, niet grappig enz.
Maar letterlijk alle andere topics hier op bokt zijn voor jou wel grappig en ok?
Ik kom echt zat dingen hier tegen die ik niet hoef te lezen of weten, wat ik niet grappig vind, et cetera. Maar dan klik ik gewoon weg. Dat is echt niet heel erg ingewikkeld.
NadjaNadja schreef:karuna schreef:Het waren geen lolletjes meer tussendoor. Dat was nu juist het probleem.het ging alleen maar heel rap over van alles behalve de vraag. En een topic eenmaal naar de hk was gewoon niet meer jeugdjournaal proof. Als meelezer/buitenstaander gewoon niet ok, niet grappig enz.
Maar letterlijk alle andere topics hier op bokt zijn voor jou wel grappig en ok?
Ik kom echt zat dingen hier tegen die ik niet hoef te lezen of weten, wat ik niet grappig vind, et cetera. Maar dan klik ik gewoon weg. Dat is echt niet heel erg ingewikkeld.
_San87_ schreef:Oh, ik ervaar het niet zo en denk dat eventuele echt flauwe grappen ook tijdelijk zijn, vooral omdat er geen ruimte aan gegeven wordt. Even de lading lossen en dan kan t met een grappige ondertoon weer over seks gaan.
En dan wat anders. Waarom zou flauw over seks praten hier niet mogen? Het is niet dat HK bol staat van de informatie en serieuze gesprekken.
Ibbel schreef:_San87_ schreef:Oh, ik ervaar het niet zo en denk dat eventuele echt flauwe grappen ook tijdelijk zijn, vooral omdat er geen ruimte aan gegeven wordt. Even de lading lossen en dan kan t met een grappige ondertoon weer over seks gaan.
En dan wat anders. Waarom zou flauw over seks praten hier niet mogen? Het is niet dat HK bol staat van de informatie en serieuze gesprekken.
Punt is, je verwart 'dronken borrelpraat met schuine moppen' met 'praten over seks'. En kénnelijk rust er dus ook bij degenen die behoefte hebben aan dat slappe gelül (en ja, ik kan ook heel goed flauw zijn, en het best waarderen) een aardig taboe op seks, anders zou er niet zo besmuikt, verkapt leuk en flauw gedaan worden. Kennelijk kán er niet over seks zonder lacherig te doen gepraat worden.
En misschien moet men daar eens over nadenken, hoe dat komt...
ApoCowlypsee schreef:'Bokt is een forum waar mensen van alle leeftijden welkom zijn. Dat betekent onder andere dat we een grens hebben getrokken voor berichten en foto's met een seksuele lading. Als je een serieuze vraag hebt met betrekking tot seks (denk aan pijn bij het vrijen) mag dat besproken worden op het MensenWelzijn forum. Maar eigenlijk alles wat te maken heeft met hoe leuk, lekker, spannend sex is of kan zijn (van je ervaringen in detail, tot favoriete speelgoed tot meest bijzondere plaats) willen we je vragen buiten Bokt te bespreken.'
Raar zeg, dat een topic dat eigenlijk niet meer aan de regels voldoet en flink offtopic ging (niet de TS haar schuld, natuurlijk) gesloten wordt....En dat betekend dus niet dat alles preuts moet zijn, maar wel dat er grenzen zijn aan wat je neerzet. Dus vind het zelf niet zo raar dat er een slot kwam op dat topic. Maar ik ben redelijk nieuw hier, dus wellicht zie ik het helemaal verkeerd