druppeltje schreef:Ik merk het ook hoor, veel minder reacties en topics. Verder vind ik overal veel te veel regels waardoor ik amper durf te reageren, bang om iets verkeerds te doen. Foto's plaatsen doe ik de moeite niet meer voor, ik vind het vrij veel werk voor die 2 of 3 reacties. Facebook is veel toegankelijker geworden voor mij.
Voor mij geldt overigens waardoor ik ook niet meer reageer:
1. HAW kijk ik niet eens meer, wordt veel te streng gemodereerd.
2. Ik lees nieuwe topics via 'actieve onderwerpen'. Daaruit kies ik wat ik interessant vind. Echter worden die actieve onderwerpen ondergesneeuwd door volgtopics, superlang lopende topics, centrale topics etc. etc.
3. Punt 2 geldt ook voor de 'laatste berichten'.
4. Mijn reacties zijn op geen enkele manier te anonimiseren, wat mij erg terughoudend maakt.
5. Dit is heel persoonlijk, maar ik ben de uitgekauwde discussies zo beu.
Ik denk dat bokt eigenlijk een hele langzame dood aan het sterven is als ze zo doorgaan. Het is teveel gefocussed op inkomsten binnenhalen, wat ik wel snap. Maar het beleid werkt zo niet.
Heel erg mee eens.
Ook al eens aangedragen of het niet mogelijk is om aan te vinken welke topics je niet te zien krijgt.
Als ik nu op avtieve klik staan er zoveel topics die ik echt niet interessant vind.
Je kan wel een bolletje bij berichten zetten zodat je een topic automatisch volgt. Echt mooi bedacht ooit 
Maar maak de functie ook andersom, niet meer te zien in actieve onderwerpen.
Voorbeeld:
nakomelingen van Don Cremello du Bois
Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 2
Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee 
Kinderen en hun pony's kletstopic?
Ergernissen op het openbaar vervoer
Het Kleding Topic - Deel 7
Vast voor erg veel mensen boeiend gezien het aantal berichten, maar ik denk voor veel ook niet.