"Geen haat"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: "Geen haat"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 09:52

En ik noem het altijd 'mijn wondertje' en als het een woedeaanval heeft dan geef ik het snoep.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 09:55

:j En alstie z'n eerste restaurant in lichterlaaie zet met nog 7 obers en 8 klanten en de kok er nog in dan zeg je tegen de over gebleven jankers "agh joh, tis laat zo'n kind toch spelen! Jullie kunnen niks meer verdragen, jullie waren toch ook ooit kind?"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 09:56

Ayasha schreef:
:j En alstie z'n eerste restaurant in lichterlaaie zet met nog 7 obers en 8 klanten en de kok er nog in dan zeg je tegen de over gebleven jankers "agh joh, tis laat zo'n kind toch spelen! Jullie kunnen niks meer verdragen, jullie waren toch ook ooit kind?"

Ayasha... :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 09:59

Ayasha schreef:

Hij bedoelt het goed!
Dit doet 'ie anders nooit!
Hij is de wereld aan het ontdekken!
Hij ruimt het zelf op!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 10:47

En dan noem je 'm Pietertje.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 11:06

:n jantje, dan kan je er foute Belgen-moppen mee maken. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 12:02

Zouden jullie willen proberen het wel een klein beetje ontopic te houden? :) Dat het nu afwijkt naar algemene taal etc. is uiteraard een logische zijstraat.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 12:16

[***] schreef:
Zouden jullie willen proberen het wel een klein beetje ontopic te houden? :) Dat het nu afwijkt naar algemene taal etc. is uiteraard een logische zijstraat.

Wat kom je nu weer haten? Zomaar stuur je de groene popo op ons af |( echt skeer dit.

Overigens is al mijn straattaal vet verouderd vrees ik.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 14:30

Picasso schreef:
Lieveli is zo'n dertiger (?) die graag wil scoren bij de jeugd gok ik... :D En een beetje rellen hier en daar... niks mis mee hoor Lieveli. Brengt wat leven in de brouwerij zullen we maar zeggen. En zet ons 'oldies' weer een beetje met beide benen in de (internet)werkelijkheid... De vroeger-was-alles-beter-mentaliteit, kan echt niet etc....

Hee, je omschrijft mij! :+ :D

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 23:03

lieveli schreef:
Ik zit trouwens veel op Reddit en 9gag, dan raak je geoefend in die dingen. Hoewel ik wel even moest googlen toen mijn kleine neefje me ineens slebbe ging noemen.

Het betekent slet.

Haha _O-