[Dienstmededeling] Suggesties voor nieuwe mods

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 23:53

Ik heb me lichtelijk laten beinvloeden Schijnheilig
Tong uitsteken

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 23:55

BartVB schreef:
en aan de andere kant is het ook niet echt fair tov de mensen die wel vaak genoemd zijn maar die niet gevraagd zijn voor het moderatorschap.

euhm Blond
Wat is dan het nut hiervan?
Je wilt peilen waar de wensen liggen, om er vervolgens niks mee te doen? (mogelijk)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 23:57

Misschien hebben ze in onze ogen wel de kwaliteiten, maar door het mod team niet echt geschikt zijn bevonden. Of misschien willen ze zelf niet. Verward

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 23:58

Ik denk dat BartVB best mag peilen, om daarna zelf te beslissen wie hij toelaat tot de moderators toch?

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 23:59

Dat zal wel ongeveer de bedoeling zijn.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 00:00

stef"]
[quote="BartVB schreef:
en aan de andere kant is het ook niet echt fair tov de mensen die wel vaak genoemd zijn maar die niet gevraagd zijn voor het moderatorschap.

euhm Blond
Wat is dan het nut hiervan?
Je wilt peilen waar de wensen liggen, om er vervolgens niks mee te doen? (mogelijk)
[/quote]
Stel; Pietje word door iedereen gewaardeerd en ze zien hem graag als nieuwe mod. Maar, Bart denkt dat hij helemaal niet geschikt zou kunnen zijn als mod en stemt er niet mee in.
Hij geeft Pietje dus geen mod-schap.

Het lijkt me dus, dat wanneer je zo'n statje gaat plaatsen iedereen verwacht dat ook nummer 1,2,3,... etc. (meest genoemde bokkers) daad werkelijk ook mod worden terwijl het niet zo het geval is.

Bart wil denk ik alleen met deze vraag proberen in te schatten wie wij graag als mod zouden willen zien zo dat de keuze voor hem zelf makkelijk word.

Of zit ik er langs? Knipoog

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 00:05

Fairie schreef:
Het lijkt me dus, dat wanneer je zo'n statje gaat plaatsen iedereen verwacht dat ook nummer 1,2,3,... etc. (meest genoemde bokkers) daad werkelijk ook mod worden terwijl het niet zo het geval is.

Bart wil denk ik alleen met deze vraag proberen in te schatten wie wij graag als mod zouden willen zien zo dat de keuze voor hem zelf makkelijk word.

Of zit ik er langs? Knipoog

NAAST, zit ik er NAAST, niet iedereen hier praat Brabants Tong uitsteken

Ik vind die denkwijze niet geheel logisch eigenlijk, iedereen weet toch dat de mods uiteindelijk gekozen worden en niet dat dat niet automatisch degenen zijn waar veel op gestemd is Verward .

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 00:09

>;)
Sorry Nagelbijten / Gniffelen

Misschien niet geheel logisch meer ik denkt dat wanneer zo'n stat wel geplaatst word daar enige discussie ontstaat.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 00:13

Geeft niet Ach gut Ik bijt niet Haha! ik eet je alleen op }>

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 00:15

Ik ben niet te eten hoor Knipoog

Zal in het vervolg wat beter op mijn platte taaltje letten, goed? Bloos

Even terug naar het onderwerp;
Een lijst van iedereen die genoemd is (zonder aantal) is natuurlijk wel leuk Knipoog

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 00:17

Hey, niks mis met het mooie Brabant Tong uitsteken

Tja, schijnbaar zit er dan een flink verschil tussen weten en weten. Ik durf er m'n handen voor in het vuur te stoppen dat we weer een ellelange 'discussie' gaan krijgen als er, nadat de mods zijn aangesteld, blijkt dat nummer 2 en 5 niet zijn gevraagd. Ik heb daar geen zin in en zie ook niet echt de toegevoegde waarde van het publiceren van de uitkomst van deze peiling.

Wij (als huidig modteam) moeten gaan samenwerken met de nieuwe mods, het lijkt me dan ook erg handig als wij helemaal het idee hebben dat we met de nieuwe mods kunnen werken en dat we ze kunnen vertrouwen/op ze kunnen bouwen. Natuurlijk houden wel rekening met de wensen van de gebruikers maar het 1 op 1 omzetten van die wensen naar de praktijk is niet echt handig..

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 00:23

Ik zat er dus niet LANGS Extreme duivel Knipoog

Ben het er ook compleet mee eens.
Het is ook van zelfs sprekend dat het modteam dat besluit gaat nemen.

Zo heb ik mijn lijstje ook samengesteld Lachen
Met mensen waarvan ik bijna zeker weet dat ze te vertrouwen zijn en dat je er op kunt bouwen.
Bokkers die met plezier voor Bokt kruipen en het beste voor hebben met het forum Lachen

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 01:32

BartVB schreef:
Ik heb nog niet 1 PB gezien met daarin users die men niet als Mod wil zien. Schijnbaar is daar dus toch geen behoefte aan Lachen

Ik heb hem net verstuurd. Haha!

Verder heb ik het lijstje ingevuld... het viel nog niet mee om aan 5 mensen te komen.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 11:24

BartVB schreef:
Gewoon stemmen op mensen, dan merken we later wel of ze ook mod willen worden of niet Haha!

Kan het aantal van 5 wel ophogen zodat het minder 'erg' is als je iemand voordraagt die geen mod wil worden? Maar denk dat 5 in totaal wel genoeg is, toch?

Bart, 3 erbij zou ik op zich niet verkeerd vinden Knipoog !

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 12:29

ik heb gisteren t lijstje ook ingevult. Maar makkelijk was het zeker niet

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 12:30

Ik heb net als Sjimmy naar de meeste-post mensjes gekeken... Maar heb me uiteindelijk laten ompraten en een voor mij onbekend persoontje veranderd Knipoog En toch mezelf ook maar genomineerd... Bloos!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 12:45

Tja, het stemmen op mensen die je niet eens kent is voor ons niet echt heel behulpzaam Verward

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 12:52

Ik zou het zelf leuk vinden om mod te worden, maar denk dat dat meer is omdat ik nieuwsgierig ben naar wat er op Modpraat wordt verteld, dan dat ik dolgraag met slotjes wil gaan gooien (en alle andere taken Knipoog )

En ik zie vanzelf wel wie de nieuwe moddies worden, als ze eenmaal gekozen zijn door het modteam, zal er toch niet zóveel meer aan te veranderen zijn

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 12:58

Kayla schreef:
Nou jaaaa dat meeeeen je niet? Het moet niet gekker worden Haha!

Je hebt geen idééééé hoe gek het kan!!

Cool Schijnheilig

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 13:04

BartVB schreef:

Tja, schijnbaar zit er dan een flink verschil tussen weten en weten. Ik durf er m'n handen voor in het vuur te stoppen dat we weer een ellelange 'discussie' gaan krijgen als er, nadat de mods zijn aangesteld, blijkt dat nummer 2 en 5 niet zijn gevraagd. Ik heb daar geen zin in en zie ook niet echt de toegevoegde waarde van het publiceren van de uitkomst van deze peiling.

Wij (als huidig modteam) moeten gaan samenwerken met de nieuwe mods, het lijkt me dan ook erg handig als wij helemaal het idee hebben dat we met de nieuwe mods kunnen werken en dat we ze kunnen vertrouwen/op ze kunnen bouwen. Natuurlijk houden wel rekening met de wensen van de gebruikers maar het 1 op 1 omzetten van die wensen naar de praktijk is niet echt handig..

Ik vind dat je daar groot gelijk in hebt. Jij (en de andere mods) moeten met deze mensen samenwerken en hebben, imo, dan ook meer te vertellen bij de aanstelling van deze mensen.
Ik vind het al heel positief dat je wel de keuze van de users meeneemt in je beslissing.
Veel succes met het benoemen van de nieuwe mods.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 13:05

Lijkt me super, mod worden! Weet alleen niet of de mensen die ik in mijn lijstje ga zetten ook wel mod willen worden. Verward

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 13:06

Kayla schreef:

Brabo's zitten meestal d'rneffen, Kayla. Knipoog

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 13:07

Een lijst met mensen die genoemd zijn lijkt me wel leuk om te zien. Er hoeven helemaal geen percentages bij te staan maar ik vind het gewoon leuk om te zien wie er allemaal genoemd zijn.

En dat de keuze uiteindelijk door het moderatorteam wordt bepaald lijkt mij prima!
Maar uit nieuwsgierigheid zou ik de namen die genoemd zijn wel graag willlen zien. Ik heb zelf niets ingevuld, daar moet ik nog even over denken.

En nee hoor ik ben niet nieuwsgierig, ik wil alleen alles weten Haha! Knipoog

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 13:10

BartVB schreef:

Daag me niet uit, he? Haha!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 13:11

Botervlieg"]
[quote="Kayla schreef:

Brabo's zitten meestal d'rneffen, Kayla. Knipoog
[/quote]

>;)
*zegt verder maar niks want het Groningse taaltje is ook niet alles Haha! *

Ik ben er trouwens wel voor om nog 2 of 3 aan het lijstje toe te voegen, want heb nu het gevoel dat ik een paar mensen niet genoemd heb die wel geschikt zouden zijn Scheve mond .