Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef"]
[quote="BartVB schreef:en aan de andere kant is het ook niet echt fair tov de mensen die wel vaak genoemd zijn maar die niet gevraagd zijn voor het moderatorschap.
Fairie schreef:Het lijkt me dus, dat wanneer je zo'n statje gaat plaatsen iedereen verwacht dat ook nummer 1,2,3,... etc. (meest genoemde bokkers) daad werkelijk ook mod worden terwijl het niet zo het geval is.
Bart wil denk ik alleen met deze vraag proberen in te schatten wie wij graag als mod zouden willen zien zo dat de keuze voor hem zelf makkelijk word.
Of zit ik er langs?
BartVB schreef:Gewoon stemmen op mensen, dan merken we later wel of ze ook mod willen worden of niet
Kan het aantal van 5 wel ophogen zodat het minder 'erg' is als je iemand voordraagt die geen mod wil worden? Maar denk dat 5 in totaal wel genoeg is, toch?
BartVB schreef:Hey, niks mis met het mooie Brabant
Tja, schijnbaar zit er dan een flink verschil tussen weten en weten. Ik durf er m'n handen voor in het vuur te stoppen dat we weer een ellelange 'discussie' gaan krijgen als er, nadat de mods zijn aangesteld, blijkt dat nummer 2 en 5 niet zijn gevraagd. Ik heb daar geen zin in en zie ook niet echt de toegevoegde waarde van het publiceren van de uitkomst van deze peiling.
Wij (als huidig modteam) moeten gaan samenwerken met de nieuwe mods, het lijkt me dan ook erg handig als wij helemaal het idee hebben dat we met de nieuwe mods kunnen werken en dat we ze kunnen vertrouwen/op ze kunnen bouwen. Natuurlijk houden wel rekening met de wensen van de gebruikers maar het 1 op 1 omzetten van die wensen naar de praktijk is niet echt handig..
Botervlieg"]
[quote="Kayla schreef:
NAAST, zit ik er NAAST, niet iedereen hier praat Brabants![]()