eva1969 schreef:Er worden toch geen namen genoemd?
Klopt, maar dat is ook het enige waar het nog aan ontbreekt. Deze bokker wordt uitgebreid belachelijk gemaakt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:eva1969 schreef:Er worden toch geen namen genoemd?
Klopt, maar dat is ook het enige waar het nog aan ontbreekt. Deze bokker wordt uitgebreid belachelijk gemaakt.
Jolien87 schreef:Geeft je dat dan een vrijbrief om diegene openbaar belachelijk te maken? Of is dat tegenwoordig normaal, zolang je er geen naam bij noemt? Hou toch op zeg. Dat diegene iets doet wat je niet aanstaat, maakt niet ineens dat het allemaal maar goed is wat je over diegene zegt. En waar hebben we het over? Je doet nu alsof diegene straf verdient.
De vraag van TS en de reden van dit topic sta ik absoluut achter, maar dit is niet de plek om zo iemand te bespreken en dan ook nog eens belachelijk te maken.
ohjajoh6 schreef:Ik vind echt dat het hele idee van eerst 25 berichten doorgetrokken dient te worden naar pb's. Als je als bokt hier toch verder niet al te veel aan wilt en kunt doen (wat ik mij dus niet kan voorstellen, maar helaas zelf ook al mee moeten maken, hoewel dat een "bekende" bokker was).
Je takkelt dan in ieder geval het gemak van een schaduwaccount aanmaken en daarmee allerlei mensen op je dooie akkertje te gaan lastig vallen.
lieveli schreef:ohjajoh6 schreef:Ik vind echt dat het hele idee van eerst 25 berichten doorgetrokken dient te worden naar pb's. Als je als bokt hier toch verder niet al te veel aan wilt en kunt doen (wat ik mij dus niet kan voorstellen, maar helaas zelf ook al mee moeten maken, hoewel dat een "bekende" bokker was).
Je takkelt dan in ieder geval het gemak van een schaduwaccount aanmaken en daarmee allerlei mensen op je dooie akkertje te gaan lastig vallen.
Perfect idee! Mods?
SVRL schreef:Jolien87 schreef:Geeft je dat dan een vrijbrief om diegene openbaar belachelijk te maken? Of is dat tegenwoordig normaal, zolang je er geen naam bij noemt? Hou toch op zeg. Dat diegene iets doet wat je niet aanstaat, maakt niet ineens dat het allemaal maar goed is wat je over diegene zegt. En waar hebben we het over? Je doet nu alsof diegene straf verdient.
De vraag van TS en de reden van dit topic sta ik absoluut achter, maar dit is niet de plek om zo iemand te bespreken en dan ook nog eens belachelijk te maken.
Ik denk dat je het spreekwoord niet kent, het wil alleen maar zeggen dat als je een bepaalde actie onderneemt, je daarvan ook de negatieve gevolgen moet dragen. Deze persoon irriteert blijkbaar al veel langer verschillende mensen hier op bokt en blijft volharden in de boosheid. TS is de eerste die er een topic over opent, waarop anderen die in het zelfde schuitje zitten of zaten reageren dat zij dit ook mee maakten. En komaan zeg, als je mensen gaat viseren omdat ze muizen doden en er komt dan een topic zoals dit, tuurlijk wordt daar dan mee gelachen. Bij mij worden er ook geen muizen dood gedaan en sommige tips die hier voorbij komen, zijn in mijn ogen ook gruwelijk, maar daarvoor ga ik die bokkers geen pb's liggen sturen. Gewoon antwoorden ofzo heeft bij die persoon duidelijk geen effect, de pb's blijven komen bij de anderen en de mods kunnen duidelijk ook niet veel hieraan veranderen, dan mogen de "slachtoffers" hier van mij toch wel eens tegen mekaar ventileren.
En trouwens, die pb-er wordt niet belachelijk gemaakt, er wordt hier met de muizen gelachen.
amado7 schreef:Alleen dan krijg je het probleem dat je met een schaduwaccount ook geen pb s meer kan sturen en ontvangen. En met je schaduwaccount mag je niet eerst 25 berichten.
Hilary schreef:amado7 schreef:Alleen dan krijg je het probleem dat je met een schaduwaccount ook geen pb s meer kan sturen en ontvangen. En met je schaduwaccount mag je niet eerst 25 berichten.
Voor een schaduwaccount moet je toestemming krijgen; misschien kan dan achter de schermen ook een "pb's ontvangen en versturen toegestaan"-vinkje worden gezet?
Hanmar schreef:Een goede suggestie om de 25-nuttige berichten regel door te trekken naar het versturen van PB's. Het zou wel implicaties hebben voor de Markt, voor mensen die voornamelijk een account hebben om bijv. zaken aan te bieden via de Markt. Maar ik neem de suggestie mee voor overleg.
romyloverrr schreef:Hanmar schreef:Een goede suggestie om de 25-nuttige berichten regel door te trekken naar het versturen van PB's. Het zou wel implicaties hebben voor de Markt, voor mensen die voornamelijk een account hebben om bijv. zaken aan te bieden via de Markt. Maar ik neem de suggestie mee voor overleg.
Ook voor de markt zou het ideaal zijn tegen oplichters
romyloverrr schreef:Hanmar schreef:Een goede suggestie om de 25-nuttige berichten regel door te trekken naar het versturen van PB's. Het zou wel implicaties hebben voor de Markt, voor mensen die voornamelijk een account hebben om bijv. zaken aan te bieden via de Markt. Maar ik neem de suggestie mee voor overleg.
Ook voor de markt zou het ideaal zijn tegen oplichters
ohjajoh6 schreef:Het punt is een beetje Hanmar, dat er nu juist maatregels zijn qua 25 berichten voor het openbare forum zelf, waar uiteindelijk een veel betere controle is en voor de plekken zoals onder andere pb en markt er geen regels gelden en dus de bokkers in principe vogelvrij zijn. Het is gewoon raar geregeld op moment.