"Ik heb geen interesse in horse event"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 12:27

MarcoBorsato schreef:
Gewoon het oude bokt. Kun je instellen.

Dat begrijp ik, lieveli :*

Mijn berichtje sloeg op dat van Azmay.

Anoniem

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 12:37

Ik vind het grappig dat we hier on topic moeten blijven maar dat deze vraag alleen beantwoord kan worden door het beheer (kan dat knopje niet gewoon weg).

Moeten we dan 7 pagina's allemaal dezelfde vraag stellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 12:45

Ja!

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 12:52

Ik ben er nog nooit geweest en ik ga denk ook nooit. Ik stoor me er niet aan.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 13:21

Oke mensen, ik heb gedroomd over dit topic :')
Er was een poll gekomen, boven aan, waarbij iedereen kon aangeven wat voor opties die wou zien hier over. Met ook een optie, dat je niets wou zien.
-Ik ga alle dagen naar HE
-Ik ga (dag die en die)
-Ik ga niet
-Ik wil hier niet naar gevraagd worden/dit niet zien
Zo bleef het overzichtelijk en on topic...zoiets misschien een idee voor de modjes? :P
Dan kun je goed peilen hoe men erover denkt, ipv door alle Gamma opmerkingen heen te lezen :)

*ging serieus net t topic in, om te kijken of die poll er was, of dat ik t gedroomd had _O- *
Laatst bijgewerkt door YamaSaki op 11-08-16 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 13:23

Ja idd. Een apart topic starten en dan een poll neerzetten

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 14:08

__Sannne schreef:
Joltsje schreef:
gewoon een knopje in je profiel waarin je aangeeft of je mee wilt doen met acties zoals dit of niet. Vink je nee aan, dan krijg je de hele vraag niet eens te zien. Klik je ja aan dan doe je mee.

Ik zou nee aanklikken en houd mij er in de toekomst alsjeblieft van verschoond

Jep.. als dit technisch mogelijk is. Is dit toch de oplossing?

En anders als je nee in drukt dat je het van niemand meer ziet.

Maar waarom? Staat dat zinnetje je dan echt zo erg in de weg dat Bokt vanalles aan moet gaan passen? Dat je niet gaat/het je niet boeit/je het onzin vindt of wat voor mening dan ook wil toch niet zeggen dat het gelijk maar anders moet?

Het boeit mij ook geen moer op welke datum gebruikers geregistreerd zijn, of hoeveel berichten ze hebben, maar dat hoeft van mij ook niet gelijk weg.[/quote]

Zit wat in. Ik zie het. Denk boeien en klaar is kees.

Maar zelf meer in kunnen stellen vind ik altijd fijn haha

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 15:23

Dat aparte topic was vroeger. Ik geloof dat deze functie op vraag van een aantal gebruikers gekomen is maar wellicht kunnen ze hem aanpassen en de optie "ik heb geen interesse" er bij zetten waarmee dus ook alle bijkomende tekst verdwijnt. Dan is iedereen blij (en dat zou het alleen al waard zijn voor het unicum dat je dan hebt.)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 20:57

Ik ga naar de Hornbach

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:05

Ik woon in Kaapstad. Dus wat denk je zelf, dat ik naar Nederland kom voor HE :+

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:15

Ik ben vandaag naar Ikea geweest. Was er ook een bokker?

Er bestaan meer paarden evenementen.
Waarom is daar dan niet die vraag?
Indoor den Bosch als voorbeeld.

Ik ben overigens een keer naar HE geweest omdat ik kaartjes had gekregen.
Gelukkig gekregen.
Wat een penny show zeg.
Leuk voor 15 jarige.
Naar mijn idee zijn geld niet waard of er moet veel veranderd zijn ondertussen.

En nog betalen voor de wc ook. :+

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:17

Ben ik nou de enige die hier geen last van heeft? (Ik heb niet alles bij gelezen, dus misschien niet.)

Ik ga >99% zeker niet, daar hoefde ik niet lang over na te denken. Ik heb al geen centen om regelmatig paard te rijden, dus hier maak ik al helemaal geen geld voor vrij. Dan liever een festival of concert. :) Maar ik heb wel altijd in mijn achterhoofd gehouden: ik wil best nog wel een keer. Lekker met paardenmensen onder elkaar (ik zit niet echt kniediep in de paardenwereld) en Bokkers in het echt ontmoeten. En trouwens: je wordt er niet meer naar gevraagd als je het invult, het is maar een regeltje op het scherm, het grootste deel van het jaar vallen ze je er niet mee lastig en je wordt niet van het forum gegooid als je "nee" blijft zeggen. Blijkbaar hebben bepaalde mensen hier een ernstige HE-allergie. Daar hoeven Bart en de andere mensen met touwtjes in handen geen rekening mee te houden. Weet je, misschien kan iemand met computervingers een script schrijven waardoor je het niet meer ziet.

Maar ja, als iedereen zich zo ergert aan die reclame, dan zullen er vast niet veel Bokkers komen. Dan heb ik er ook niet zoveel meer te zoeken, nu niet en volgende jaren niet...

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:19

Goh, ik had dit topic kunnen openen :+ Heb niks met maar ook niks tegen HE, maar vind de overdreven reclame op Bokt ervoor al jaren wat storend. Maar zolang ik weg blijf van het nieuws en de gerelateerde topics als ik er geen zin in heb valt daar prima omheen te bokken, ieder zijn feestje :Y)

Moet wel ieder jaar weer even gniffelen als de eerste berichten over HE weer boven komen, de masseur van mijn paard was een aantal jaren geleden een paar uurtjes op HE geweest- en ook weer heel hard weggerend, niks voor hem. Toen het onderwerp ter sprake kwam was het enige wat hij vol verbazing kon zeggen was "de huishoudbeurs voor penny's" :wow: _O- Briljante uitspraak :D
Laatst bijgewerkt door Vientje op 11-08-16 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:20

bruintje123 schreef:
Ik ben vandaag naar Ikea geweest. Was er ook een bokker?

Er bestaan meer paarden evenementen.
Waarom is daar dan niet die vraag?
Indoor den Bosch als voorbeeld.

Ik ben overigens een keer naar HE geweest omdat ik kaartjes had gekregen.
Gelukkig gekregen.
Wat een penny show zeg.
Leuk voor 15 jarige.
Naar mijn idee zijn geld niet waard of er moet veel veranderd zijn ondertussen.

En nog betalen voor de wc ook. :+

Dit is toch omdat HE wordt gesponsord door bokt of omdat bokt ook een stand heeft daar? Of iets in die richting dacht ik.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:23

Geen idee Daniëlle. Zoiets moet het wel zijn.
Als het nu bij elk groter paarden evenement zou zijn zou het nog wel grappig zijn om elkaar te meeten.
Maar alleen voor HE te spammen hoeft van mij ook niet.

Maar ik zit meestal op m.bokt en dan zie ik het ook niet. :)
Dus wat doe ik hier in dit topic. :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:23

Toch ben ik het daar niet helemaal mee eens. Diverse clinic's zijn echt heel leuk opgezet, van beginnend tot gevorderd. Het enige wat ik niet snap is waarom die Britt Dekker daar rond moet hupsen. Alleen maar omdat ze met d'r kop een keer op tv is geweest door dom te banketstaaf.
Maar voor dressuur, springen, eventing, angstige ruiters en zelf wat voor western, vrijheidsdressuur en Annemiek van Toorn, longeren met Lammert enz. kun je er van alles wat vinden.

Het is alleen de prijs en dan ook nog een parkeerkaart en betalen voor de plee en het is ook afhankelijk van welke dag je gaat en wat er dan een beetje wordt aangeboden. Maar pennyachtig is het zeker niet opgezet, al heb je wel een standje voor penny's maar daar kun je lekker omheen wandelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:26

Sammie schreef:
Toch ben ik het daar niet helemaal mee eens. Diverse clinic's zijn echt heel leuk opgezet, van beginnend tot gevorderd. Het enige wat ik niet snap is waarom die Britt Dekker daar rond moet hupsen. Alleen maar omdat ze met d'r kop een keer op tv is geweest door dom te banketstaaf.
Maar voor dressuur, springen, eventing, angstige ruiters en zelf wat voor western, vrijheidsdressuur en Annemiek van Toorn, longeren met Lammert enz. kun je er van alles wat vinden.

Het is alleen de prijs en dan ook nog een parkeerkaart en betalen voor de plee en het is ook afhankelijk van welke dag je gaat en wat er dan een beetje wordt aangeboden. Maar pennyachtig is het zeker niet opgezet, al heb je wel een standje voor penny's maar daar kun je lekker omheen wandelen.

De Penny stand is hartstikke leuk hoor :o

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:28

Ik ben 3 x in Deurne geweest en heb het daar best maar m'n zin gehad, de laatste keer op Ermelo vond ik vreselijk, te druk, slecht geluid, ringen overstemden elkaar en de oversteek naar het eetgedeelte was drama, plus de prijzen van t eten en drinken idd, ik hoef en ga er voorlopig niet weer heen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:33

knollentuin schreef:
Ik ben 3 x in Deurne geweest en heb het daar best maar m'n zin gehad, de laatste keer op Ermelo vond ik vreselijk, te druk, slecht geluid, ringen overstemden elkaar en de oversteek naar het eetgedeelte was drama, plus de prijzen van t eten en drinken idd, ik hoef en ga er voorlopig niet weer heen

Dat was de eerste keer op nieuw terrein...dus logisch dat het niet gelijk soepeltjes verloopt...achteraf zijn er genoeg punten geweest waar ze aan moesten werken en ik ben heel benieuwd hoe het dit jaar gaat.

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:35

Bij mij klopt het wel 'dit jaar niet' normaal ga ik namelijk wel! Sinds 2 jaar dan ook alle dagen.

Dit jaar zoek ik niet de drukte op, maar de rust. Even geen duur weekend maar lekker 3 weken vertroeven bij mijn veulen in Tsjechië <3

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:55

Ik ga naar Formido.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:57

marleen_usar schreef:
Ik ga naar Formido.

_O- _O-

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:59

knollentuin schreef:
Shirley schreef:
Verbaas me er ook steeds over :D

Ik ga morgen naar de Gamma, mocht iemand het wat kunnen schelen :Y)

Oh, ik kom misschien ook naar de gamma! *\o/*

Had dit iets eerder gemeld kunnen worden?
Ik zie dit nu pas. Gamma had zo leuk kunnen zijn op zo'n regenachtige dag!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 22:17

Ik stoor me er helemaal niet aan? Ik ging altijd wel in Deurne. Nou ja, uhm... 2x. :+ Een keer kaarten gekocht en een keer met korting of gratis? naar binnen.

Ik ben ook 2x naar Animal Event geweest.

Daar schaam ik me totaal niet voor. Ieder zijn eigen meug? En Bokt organiseert idd mee, dus die maken reclame. :j Sinds het in Ermelo is, trekt het me niet meer.

Ik ben ook naar diverse musicals, de Efteling en nog meer ongein geweest... _/-\o_ :')

Dit heet volgens mij gewoon marketing?

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 22:46

Het stoort mij niet zo...
Maar idd er zijn meer evenementen met paarden, ik ga bijv. elk jaar naar IICH :) Waarom dan alleen HE promoten?