MarcoBorsato schreef:Gewoon het oude bokt. Kun je instellen.
Dat begrijp ik, lieveli

Mijn berichtje sloeg op dat van Azmay.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Joltsje schreef:gewoon een knopje in je profiel waarin je aangeeft of je mee wilt doen met acties zoals dit of niet. Vink je nee aan, dan krijg je de hele vraag niet eens te zien. Klik je ja aan dan doe je mee.
Ik zou nee aanklikken en houd mij er in de toekomst alsjeblieft van verschoond
Jep.. als dit technisch mogelijk is. Is dit toch de oplossing?
En anders als je nee in drukt dat je het van niemand meer ziet.
bruintje123 schreef:Ik ben vandaag naar Ikea geweest. Was er ook een bokker?
Er bestaan meer paarden evenementen.
Waarom is daar dan niet die vraag?
Indoor den Bosch als voorbeeld.
Ik ben overigens een keer naar HE geweest omdat ik kaartjes had gekregen.
Gelukkig gekregen.
Wat een penny show zeg.
Leuk voor 15 jarige.
Naar mijn idee zijn geld niet waard of er moet veel veranderd zijn ondertussen.
En nog betalen voor de wc ook.
Sammie schreef:Toch ben ik het daar niet helemaal mee eens. Diverse clinic's zijn echt heel leuk opgezet, van beginnend tot gevorderd. Het enige wat ik niet snap is waarom die Britt Dekker daar rond moet hupsen. Alleen maar omdat ze met d'r kop een keer op tv is geweest door dom te banketstaaf.
Maar voor dressuur, springen, eventing, angstige ruiters en zelf wat voor western, vrijheidsdressuur en Annemiek van Toorn, longeren met Lammert enz. kun je er van alles wat vinden.
Het is alleen de prijs en dan ook nog een parkeerkaart en betalen voor de plee en het is ook afhankelijk van welke dag je gaat en wat er dan een beetje wordt aangeboden. Maar pennyachtig is het zeker niet opgezet, al heb je wel een standje voor penny's maar daar kun je lekker omheen wandelen.
knollentuin schreef:Ik ben 3 x in Deurne geweest en heb het daar best maar m'n zin gehad, de laatste keer op Ermelo vond ik vreselijk, te druk, slecht geluid, ringen overstemden elkaar en de oversteek naar het eetgedeelte was drama, plus de prijzen van t eten en drinken idd, ik hoef en ga er voorlopig niet weer heen